תואר שני באמנויות בבריאות ובריפוי אינטגרטיביים
The Graduate Institute
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Bethany, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
סקירה
תואר שני באמנויות בריפוי ובריאות אינטגרטיבית היא תוכנית לתואר 36 מעלות, אשר בוחנת בריאות, בריאות ומחלות מנקודת מבט הוליסטית. גישה זו כוללת השוואה, חיבור ואינטגרציה של גישות קונבנציונליות, אלטרנטיביות ומשלימות לקידום בריאות ואיכות חיים, כמו גם למניעה וריפוי.
תוכנית זו מציעה הזדמנות ייחודית וייחודית ללמוד את מיטב הרפואה והפסיכולוגיה המזרחית והמערביים בסביבה אינטראקטיבית של למידה אינטראקטיבית, המספקת לא רק ידע מדעי עדכני, אלא גם ניסיון והתמחות של טכניקות אבחון וריפוי רבות המתמקדות טיפול האדם כולו. זה מאפשר לסטודנטים שכבר אנשי מקצוע בתחום הרפואה ללמוד וליישם מודלים ומתודולוגיות אינטגרטיביים המתייחסים לקידום הבריאות והבריאות ו / או לריפוי. בנוסף, התכנית נועדה להרחיב את הידע של "לומדים" שאינם רפואיים, אשר בוחרים להירשם לתוכנית כדי לפתח הבנה טובה יותר של מודלים אינטגרטיביים, אלטרנטיביים ומשלימים וטיפולים וללמוד כיצד לבחור ולנהל אותם בהתאם למקרים ולצורכיהם הספציפיים.
לתואר שני לתואר שני יש שלושה מרכיבים עיקריים:
רכיב ראשון:
התלמידים מוצגים בפני המקורות ההיסטוריים ועל היסודות התיאורטיים והמתודולוגיים של הגישה ההוליסטית האינטגרטיבית לבריאות ואיכות חיים.
התייחסות מיוחדת להנחות ההוליסטיות הבסיסיות:
א) האדם הוא מערכת מורכבת המורכבת מכמה מערכות תת-ממדיות פיזיות ומנטליות (קוגניטיביות, רגשיות, עצביות, אנדוקריניות, חיסון וכו '). בה בעת, בני האדם נכללים במערכות העל-טבעיות החברתיות והטבעיות (משפחה, חברה, מערכת אקולוגית וכו '), המשפיעים על תפקודן של תת-המערכות ומשפיעים עליהן לאחר מכן,
ב) רווחה פיזית, נפשית וחברתית אינם גורמים נפרדים, אלא להיפך, הם תלויים זה בזה.
רכיב שני:
הסטודנטים חוקרים מגוון רחב של מושגים, תיאוריות וכלים רפואיים במזרח ובמערב. בחלק זה של התכנית, חלק מהגישות שאנו בוחנים הן:
- רפואה נפשית
- רפואה סינית מסורתית
- רפואה איורוודי
- דיקור סיני
- הוֹמֵיאוֹפָּתִיָה
- פסיכותרפיה אינטגרטיבית
- מתודולוגיות המבוססות על תשומת לב
- תנוחות יוגה
- פראניאמה נשימה טכניקות
- ועוד רבים אחרים.
המחקר מדגיש את הצורך לרכוש ידע במגוון אופנים, לשלב פרספקטיבות מגוונות על תפקוד הגוף, ולפתח מודל רפואי הוליסטי על מנת להשיג בריאות ואיכות חיים. התוכנית מספקת גם הסברים, חוויות ופרקטיקות של טכניקות אבחון וריפוי רבות הממוקדות לטיפול באדם כולו, מה שמאפשר לסטודנטים לעצב וליישם מודלים מותאמים אישית של בריאות, בריאות (ובסופו של דבר) ריפוי.
רכיב שלישי:
בחלק השלישי של התכנית, התלמידים לומדים מדוע וכיצד הגישה הרפואית והריפוי האינטגרטיבית מתפשטת על פני הקהילה שלנו, בשל יעילותה (במקרים רבים גבוהה בהרבה מזו של הגישה המקובלת) ודרכה בניהול הקשר עם חולים (נוטלים גישה אנושית ואמפתית הרבה יותר במקום הגישה הלא אישית הקונבנציונלית). באשר לאפקטיביות, התלמידים ילמדו כי על ידי טיפול בבריאותו של כל המטופל - פיזית, נפשית, בין אישית וטרנס-פרסונלית / רוחנית ולא רק את הסימפטומים המיידיים של איבר מסוים או ממד מסוים - היעילות של טיפולים הוליסטיים משולבים היא ארוכת טווח יותר ועם שיעור רגרסיה נמוך יותר. באשר ליחסים בין אנשי מקצוע בתחום הבריאות לבין המטופלים, התלמידים ילמדו שהמודל הביו-רפואי הרשמי - בהתחשב בגוף, במוח, ברוח, בחברה ובסביבה כגורמים מופרדים - מפקיד את הטיפול בגוף לגוף, לטיפול במוח וברגשות יועצים ופסיכולוגים, וטיפול ברוח לשרים ולכוהנים. זה גורם שאף אחד לא מטפל האדם כולו, להיפך, רואה את החולה כמכונה ללא נשמה. היום יותר ויותר אנשים נמאס להיחשב כמו גופים נפרדים מן המוחות נפרדים מן הרוח, והם מדברים על בעל זכויות היסוד שלהם נדחתה להם ברגע שהם נכנסים לבית החולים. במקום זאת הם רוצים להיחשב כבני אדם שלמים ומטופלים ככאלה. במסגרת זו, התלמידים ילמדו כלים פסיכו-חברתיים מעשיים לניהול תקשורת ויחסים עם לקוחות / מטופלים.
חשוב לציין כי טיפולים הוליסטיים רבים naturopathic אשר נחשבו באופן מסורתי un-reimbursable הוצאות מחוץ לכיס מוצעות כעת בתוך המפעלים הרפואיים המסורתיים כחלק האסטרטגיה הטיפולית הכוללת שלהם. הגישה האינטגרטיבית אינה מעידה בהכרח על עלות פיננסית גבוהה יותר של נתינה או קבלת טיפול, אך היא פותחת הזדמנויות למתרגלים ולמטופלים לחקור את כל האמצעים אשר עשויים להועיל להם.
תואר שני בבריאות ובריאות אינטגרטיבית הוא:
- נשים וגברים המחפשים תפיסה רחבה יותר של בריאות, בריאות וריפוי, הן למטרות מקצועיות והן לצרכים אישיים.
- בריאות ואנשי מקצוע (רופאים, אחיות, פסיכיאטרים, פסיכולוגים, יועצים, כירופרקטורים, מתרגלים חלופיים, מאמני בריאות ואיכות חיים וכו ') המעוניינים להרחיב את גבולות הידע והמיומנויות המקצועיים שלהם.
- מאמנים לחיים, אנשי עסקים, מפתחים ארגוניים המעוניינים לשפר את מקצועם באמצעות תיאוריות וכלים אינטגרטיביים הוליסטיים רבי עוצמה.
- מורים ומחנכים בעלי תפיסה הוליסטית של החינוך ורוצים לעזור לתלמידים לפתח לא רק את הידע שלהם, אלא גם את כולם, תוך התייחסות מיוחדת לבריאות ולבריאות.
הכיתות נפגשות באתר אחד בסוף השבוע בחודש (יום שישי בין 5 ל 9 בערב ו שבת מ 9 בבוקר עד 5 בערב ולפעמים גם ביום ראשון). התואר הושלם בתוך 24 חודשים.