רפואה לתואר שלישי
Queen's University Belfast
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Belfast, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 - 4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 23,850 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* תשלום בינלאומי
מבוא
בית הספר לרפואה, לרפואת שיניים ולמדעי הביו -רפואה מכשיר ~ 250 סטודנטים לתארים מתקדמים במחקר, העוסקים בתואר שלישי, MD ו- MPhil במחקר סרטן, ניסויים, בריאות הציבור וחינוך רפואי. אוכלוסיית התלמידים המגוונת שלה כוללת מדענים בסיסיים וקליניים מכל רחבי העולם העוסקים בפרויקטים מחקריים רחבי היקף המתפרסים על היקף תיק המחקר של בית הספר החל מביואינפורמטיקה דרך ביולוגיה מולקולרית ותא ועד ניסויים קליניים.
דגשי רפואה
קישורים לתעשייה
בית הספר לרפואה, לרפואת שיניים ולמדעי הביו -רפואה מקדם אינטראקציה שיתופית הדוקה עם חברות ביוטכנולוגיה מקומיות וגלובליות, כגון Almac ו- Randox. קשרים כאלה מבוססים על מדע הגילוי החדשני והיישום הקליני שלו והביאו לפיתוח יישומים וטיפולים חדשים לאבחון/פרוגנוסטי.
פיתוח קריירה
בית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו-רפואיים מאמן סטודנטים בכישורים ספציפיים למחקר וגם גנריים לקידום התפתחות מקצועית. סטודנטים יכולים גם להיעזר בייעוץ לפיתוח קריירה בפורום המחקר השנתי של בית הספר לתארים מתקדמים, באמצעות תוכנית החונכות של עמיתים, וכחלק מתוכנית הפיתוח האישית שלהם לתואר שני. בית הספר לתארים מתקדמים QUB מספק גם הזדמנויות רחבות לפיתוח קריירה המשלימות הכשרת מחקר לתואר שני ספציפי לבית הספר.
מתקנים ברמה העולמית
כחבר בקבוצת ראסל באוניברסיטאות מובילות בבריטניה, אוניברסיטת קווינס בלפסט מחויבת לשמור על המחקר הטוב ביותר. בתרגיל האחרון של מסגרת מצוינות במחקר, למעלה מ -75% מפעילות המחקר שלה הוערכה כמצוינת בינלאומית או מובילה בעולם, בעוד קווינס דורגה במקום ה -8 בבריטניה מבחינת עוצמת המחקר. ככזה, קווינס מספקת סביבה אידיאלית לתמיכה במחקר באיכות גבוהה לתואר שני.
סטודנטים לתארים מתקדמים בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו-רפואיים יבצעו על עצמם את פרויקטי המחקר שלהם במכון למדעי הבריאות שהרוויחו מהשקעה משמעותית (> 100 מיליון ליש"ט) ומתהדרים במתקנים וטכנולוגיה חדישים.
מומחים בעל שם עולמי
סטודנטים לתארים מתקדמים בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו-רפואיים נמצאים בפיקוח צמוד של צוות אקדמי מנוסה ונתפסים כמרכיב מרכזי וקריטי בתכניות המחקר המובילות בעולם.
ניסיון סטודנטים
בית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים מספק סביבה תוססת להכשרת מחקר לתואר שני. ישנם כיום ~ 250 סטודנטים המבצעים פרויקטים מדעיים בסיסיים ומחקר קליני רחב היקף, העובדים בשיתוף פעולה הדוק עם צוות פוסט-דוקטורט ואקדמי ברחבי המכון למדעי הבריאות. התלמידים מעודדים אינטראקציה הן בתוך והן בין תחומים באמצעות אירועים רשמיים ובלתי פורמליים בבית הספר, שרבים מהם מונחים על ידי סטודנטים.
עובדות מפתח
תלמידי מחקר מעודדים לשחק תפקיד מלא ופעיל ביחס למגוון רחב של פעילויות המחקר הנעשות במסגרת בית הספר וישנם משאבים רבים לרבות:
- הזדמנות ליהנות מתשתית ברמה עולמית ומפקולטה אקדמית.
- תכנית הכשרה מותאמת אישית הכוללת היבטים ספציפיים וגנריים וחונכות עמיתים ממוקדת קריירה.
- גישה לתכנית הפיתוח של חוקרים לתואר שני ב- QUB.
- מתן שטחי מעבדה ומשרדים משותפים כנדרש בפרויקט המחקר.
מידע מחקרי
מחקר משויך
לבית הספר יש שיתופי פעולה שוטפים עם המכון הלאומי לסרטן NIH (וושינגטון) והמרכז לסרטן הנסיכה מרגרט (טורונטו), יחד עם פיתוח מערכות יחסים עם מוסדות בינלאומיים במזרח התיכון (למשל האוניברסיטה ההאשמית, זרקא, ירדן) וסין (למשל סין האוניברסיטה הרפואית, שניאנג). בנוסף, חלק מהסטודנטים הנוכחיים שלנו מבצעים את רוב המחקר שלהם בחו"ל (למשל ארה"ב, סין, הודו, דובאי) עם מפקחים עם שם הן מה- QUB והן מהמוסד החיצוני. בית הספר תומך גם בהזדמנויות הכשרה קצרות טווח לתלמידיו לתארים מתקדמים בקבוצות של משתפי פעולה בינלאומיים; חוויות מעשירות אלה לא רק מועילות לפרויקט אלא מספקות תובנה חשובה במחקר בהקשר גלובלי.
נושא המחקר
מרכז פטריק ג'ונסטון לחקר הסרטן (PGJCCR)
הנטל העולמי של סרטן גדל עם שכיחותו של 15 מיליון אבחונים חדשים מדי שנה. מרכז פטריק ג'ונסטון לחקר הסרטן (PGJCCR) מותאם לנושא הבריאות העולמי הזה ומתמחה בשילוב תגלית אקדמית, מפעל תעשייתי/מסחרי ופרקטיקות חדשניות בתחום הבריאות לקידום אספקה יעילה של תרופות מדויקות לסרטן, לשיפור בריאות המטופל והתוצאות, לייצר עושר ולהקל על הסבל. PGJCCR הקימה צוותים רב תחומיים מצליחים המתמקדים בסרטן ממערכת העיכול, הערמונית, השד והשחלות. כל צוות משלב רופאים מומחים למחלות, מומחיות בפתולוגיה מולקולרית מוסמכת המביאה מאגרי רקמות ביובנקיים קשורים ואנשי אקדמיה המיומנים בתחום (i) גילוי סמנים ביולוגיים, (ii) חקירה ביולוגית ופיתוח טיפולי, ו- (iii) העמדה לדין מוקדם ניסויים קליניים מונעי תרגום שלב. ההצלחה המשמעותית שלנו נבעה מגישה חזקה מבוססת צוות.
מכון וולקום וולפסון לרפואה ניסויית
מכון וולקום וולפסון לרפואה ניסיונית (WWIEM) מחויב למצוינות מחקרית על ידי ביצוע פריצות דרך מדעיות במנגנוני המחלה, אותם אנו מתרגמים לטיפולים חדשניים לשיפור תוצאות המטופלים. אנו מהווים מוקד הצטיינות בינלאומי בנושא מחלות עיניים, מחלות זיהומיות ומחלות נשימה עם דגש מרכזי על אימונולוגיה, ביולוגיה של תאים מולקולריים וחקירות מבוססות מטופלים. WWIEM כולל שלושה נושאי מחקר עיקריים המתמקדים באימונולוגיה וחיידקים, רפואה נשימתית ורפואה של ראייה וכלי דם. קבוצת המחקר שלנו אימונוביולוגיה וחיידקים מתמקדת בהבנת המערכת החיסונית החיונית להגנה על גוף האדם, לא רק במניעת מגוון רחב של מחלות אלא גם בסיוע להחלמה מהן. קבוצת המחקר שלנו ברפואת הנשימה מתמקדת בהבנת התהליכים המובילים למחלות ריאה נפוצות כגון אסתמה, סיסטיק פיברוזיס ותסמונת מצוקה נשימתית חריפה. קבוצת המחקר Vision and Vascular Medicine מתמקדת במיוחד בדלקות בתוך מערכת הלב וכלי הדם כגורם תדיר למחלות לב וכלי דם אחרות המהוות נטל בריאותי משמעותי על החברה. לעבודה שלנו יש השפעה חשובה במאבק במצבים כמו סוכרת, מחלות לב וכלי דם ומחלות עיניים.
המרכז לחינוך רפואי
לתלמידי מחקר המצטרפים למרכז לחינוך רפואי תהיה הזדמנות לפתח פרויקט חינוך תוך שימוש במגוון שיטות איכותיות וכמותיות, שעבורן ניתנת הכשרה ספציפית. המחקר מקיף מגוון סביבות למידה ומתפרש על רצף החינוך הרפואי. הפרויקטים מקושרים על ידי התחייבות בסיסית לשיפור הטיפול בחולים באמצעות חינוך. תחומי המחקר הנוכחיים כוללים פדגוגיה של רופאי משפחה, למידה משופרת בטכנולוגיה, זהות, מחקר ביקורתי וגיוון והכלה. התלמידים חונכים לפתח שאלות ומתודולוגיות מחקר משלהם בתחום הרחב של המרכז.
המרכז לבריאות הציבור
המשימה הכוללת של המרכז לבריאות הציבור (CPH) היא לשפר את הבריאות ולצמצם את אי השוויון, למנוע ולנהל מחלות כרוניות ונכות בצורה יעילה יותר ולשפר את מתן הבריאות והטיפול החברתי. CPH כולל ארבעה נושאי מחקר עיקריים המתמקדים באפידמיולוגיה ובריאות הציבור, אפידמיולוגיה של סרטן, תזונה ובריאות הציבור ושירותי בריאות ובריאות גלובלית. קבוצת המחקר שלנו לאפידמיולוגיה ובריאות הציבור רותמת Big Data במדע הגילוי ויישומה על פרקטיקה קלינית ובריאות הציבור, כדי לעזור להבין כיצד הגנים והסביבות (כולל נורמות חברתיות ורשתות) מעצבים סיכון אצל אנשים ואוכלוסיות. קבוצת המחקר שלנו לאפידמיולוגיה של סרטן כוללת תוכניות המתמקדות באפידמיולוגיה מולקולרית טרום ממאירה, התקדמות סרטן במערכת העיכול ורפואה מדויקת, ופארמקו אפידמיולוגיה הבוחנת את הפוטנציאל של שימוש מחדש בתרופות. קבוצת המחקר שלנו בנושא תזונה ובריאות הציבור פועלת לאורך כל מסלול החיים כדי להבין את הקובעים של תזונה בריאה אצל אנשים, קבוצות בסיכון (למשל תלמידי בית ספר, נשים בהריון, אנשים מבוגרים) וכל אוכלוסיות שלמות ועל זיהוי דרכים לשיפורו. קבוצת המחקר שירותי הבריאות והבריאות העולמית שלנו מתמקדת בבריאות לאנשים עם מצבים כרוניים ובריאות נפשית ירודה, שיפור ואיכות מדעי יישום, בריאות הפה וסוגי סרטן קשורים, מתודולוגיית ניסויים, כלכלת בריאות ובריאות העין העולמית.
הזדמנויות לתואר שלישי
צור איתנו קשר למידע על מימון מלגות לימודי מחקר לתואר שני לבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים.
כמו כן, נשקול פניות של סטודנטים חיצוניים או במימון עצמי אשר צריכים לזהות מנחים אקדמיים פוטנציאליים המתאימים לתחומי העניין שלהם במחקר.
אנא שימו לב כי אנו יכולים לתמוך רק בפרויקטים המתאימים לנושאי המחקר העיקריים שלנו: רפואה ניסיונית, מחקר סרטן, חינוך רפואי ובריאות הציבור.
השפעת מחקר
בית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים מניע את מצוינות המחקר וההשפעה שלו, ונותן פתרונות חדשניים לאתגרים הספציפיים שזיהינו בתחום הבריאות. לבית הספר שלוש מטרות מרכזיות:
- להתמודד עם אתגרים מרכזיים בעולם הבריאות על ידי ביצוע פריצות דרך מדעיות במנגנוני המחלה, תרגום אלה לטיפולים חדשניים והתערבויות מונעות לשיפור תוצאות המטופלים.
- ליצור קשרים מתמשכים עם מממנים גדולים למחקר תכנותי ולבניית יכולות. זה כולל הכשרה לדוקטורט, תוכניות אקדמיות קליניות ומלגות פוסט -דוקטורט.
- למנף כוחות מדעיים עם חברות קטנות ובינוניות וחברות תרופות גדולות לפיתוח תוכניות תחרותיות ושיתופיות במימון חיצוני לגילוי ותרגום.
הצלחה במחקר
בתרגיל האחרון של מסגרת מצוינות במחקר, למעלה מ -75% מפעילות המחקר בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעי הביו-רפואה הוערכה כמצטיינת בינלאומית או מובילה עולמית, בעוד אוניברסיטת קווין בלפסט דורגה במקום ה -8 בבריטניה מבחינת עוצמת המחקר.
פרופילי הסטודנטים הנוכחיים של PGR
בית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים מוקדש למתן לתלמידי מחקר לתואר שני סביבה תומכת לקידום יעיל של השכלתם, הכשרתם והתפתחותם המקצועית. תלמידינו מוערכים מאוד כמרכיב מרכזי וקריטי באסטרטגיית המחקר של בית הספר ונהנים הן ממתקנים יוצאי דופן והן מהשגחה של חוקרים אקדמיים מובילים בעולם.
קריירה לקוחות פוטנציאליים
רוב תלמידי המחקר לתואר שני בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים ממשיכים להבטיח תעסוקה מתאימה בהצלחה עם סיום לימודיהם. קריירות נבחרות בדרך כלל רלוונטיות להסמכות שלהן בתעשייה, באקדמיה ובשירותי הבריאות הלאומיים וכללו מחקר פוסט-דוקטורט ברחבי העולם, אקדמיה קלינית/לא קלינית, חזרה לעבודה קלינית במשרה מלאה, כתיבה רפואית, מחקר בתעשייה, ניהול/פיננסי. ייעוץ ופיתוח תוכנת מו"פ. בית הספר מפעיל מפגש קריירות ייעודי בפורום המחקר השנתי שלו לתארים מתקדמים וחונכות עמיתים ממוקדות קריירה של חוקרים פוסט-דוקטורנטים, בעוד שהתלמידים צפויים לדון בקריירה פוטנציאלית עם המנחים שלהם כחלק מתוכנית הפיתוח האישית שלהם לתואר שני.
תעסוקה לאחר הקורס
כל תלמידי המחקר לתואר שני יכולים להיעזר בייעוץ קריירה מבית הספר לתארים מתקדמים, בעוד שאפשרויות תעסוקה פוסט דוקטורט מודגשות בפורום המחקר השנתי של בית הספר לתארים מתקדמים במסגרת הפעלה ייעודית. התלמידים צריכים לדון גם בקריירות פוטנציאליות עם המנחים שלהם כמוקד מרכזי בתכנית הפיתוח האישית לתואר שני.
תוצאות למידה
כסטודנט לתואר שני בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו-רפואיים תקבל הכשרה ותמיכה באיכות גבוהה לקריירה במחקר מדעי עם פוטנציאל אמיתי לתרום לפיתוח אסטרטגיות משופרות לניהול וטיפול במחלות מסכנות חיים. .
מבנה הקורס
בית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים מוקדש לספק לתלמידי המחקר שלו לתואר שני סביבה תומכת לקידום יעיל של השכלתם, הכשרתם והתפתחותם המקצועית. סטודנטים בשנה א 'נרשמים לתכנית הכשרה מותאמת הכוללת סדרת הרצאות, סדנאות והפעלות מעשיות המתמקדות בכישורי מחקר מרכזיים, לרבות הדמיה ביולוגית, אינפורמטיקה, גנומיקה, בריאות הציבור, מודלים של בעלי חיים וניסויים קליניים. בנוסף, כל התלמידים מקבלים הכשרה רחבה ומתמשכת במיומנויות גנריות והעברה, כגון כתיבה מדעית, ניתוח נתונים, הצגה והערכה ביקורתית, באמצעות קורסי תקשורת ייעודיים וימי עיון, עם תמיכה אחת לאחת. הם גם נהנים מהצגת ממצאי המחקר שלהם בכנסים לאומיים ובינלאומיים גדולים, שהם ציפייה של כל סטודנטים לתואר שני במחקר, ודרך אינטראקציה קבועה עם בית הספר לתארים מתקדמים QUB, שתפקידו הספציפי הוא לתמוך בהכשרה, פיתוח וקריירה לתואר שני.
הסטודנטים מבצעים על עצמם את פרויקט המחקר הספציפי שלהם בליווי צמוד של מפקח ראשי מנוסה עם תמיכה של 1 או 2 מפקחים משותפים לפי הצורך. כל תלמידי המחקר לתואר שני רשומים בתחילה כ'בלתי מובחנים ', מה שאומר שהם נדרשים להשלים תקופת ניסיון לאחר מכן נבדקים על התאמתם לתואר ראשון במחקר במהלך תהליך הבידול. הבידול מתרחש בדרך כלל בין 9-12 חודשים לסטודנטים במשרה מלאה ובין 18-24 חודשים לסטודנטים במשרה חלקית. כל סטודנט נדרש להשלים סקירת ספרות, להציג הצגה בעל פה של מחקריו במרכזם ולספק עדות להכשרה מתאימה והשלמת תוכנית הפיתוח לתואר שני. לאחר מכן הם מתראיינים בפאנל בידול, הכולל 2 או 3 צוותים אקדמיים, שמעריכים את התלמידים מבינים את הפרויקט וההתקדמות שלהם, על סמך הניירות שהוגשו והתגובה לשאלות. סטודנטים מובחנים נדרשים לסיים תהליך סקירת התקדמות שנתי דומה בכל שנה שלאחר מכן של תואר המחקר. משך התכנית לתואר שלישי במשרה מלאה הוא בדרך כלל 3-4 שנים. להשלמת תואר הדוקטורט הסטודנטים נדרשים להגיש עבודת גמר של מחקרם באורך ותכנים מתאימים (בהתאם להנחיות המנהלים שלהם) אשר תעריך על ידי בחינה בעל פה שנערך על ידי בוחן חיצוני ופנימי.
סטודנטים העונים על קריטריוני הזכאות למחקר לתואר שני צריכים לבחור עד שלושה מנחים פוטנציאליים מרשימת הצוות האקדמי שלנו, ולשלוח מייל למנחים המועדפים עליהם ולהעתיק אותם ללשכת בית הספר לתואר שני, הכולל: (1) קורות חיים קצרים (1-2 עמודים לכל היותר), (2) הצהרת מוטיבציה תמציתית הכוללת תחומי עניין, (3) מקור מימון ו (4) תאריך התחלה מיועד.
הצוות האקדמי שלנו מברך על גישות של סטודנטים פוטנציאליים ושמח לפתח הצעות מחקר בעלות עניין הדדי. לעתים קרובות תהליך זה יכלול פגישה בלתי פורמלית פנים אל פנים (באופן אישי או באמצעות קישור וידאו) לפני הזמנה להגיש בקשה רשמית. אם אתה מתקשה לזהות או ליצור קשר עם מנחה מתאים, אנא צור קשר עם פרופסור דיוויד גריב, מנהל מחקר לתואר שני, או משרד התואר השני בבית הספר, שישמחו לעזור.
הערכה
סטודנטים לתארים מתקדמים בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים יקבלו הכשרה שוטפת בכתיבה מדעית, הצגה וניתוח ביקורתי כבסיס לקריירת מחקר. בית הספר תומך ומאתגר את תלמידי המחקר שלו לתארים מתקדמים באמצעות סקירת התקדמות שנתית, הדורשת הערכה מספקת של עבודה בכתב, מצגות סימפוזיונים, דוחות מפקחים וראיון פאנל, שהצלחתו מעידה על שיעורי ההשלמה המעולים שלו. בתום תקופת ההכשרה לתואר שני במחקר, הסטודנטים נדרשים להגיש עבודת תזה של המחקר שלהם באורך ותוכן המתאימים על ידי בחינה בעל פה שנערך על ידי בוחן חיצוני ופנימי.
משוב
סטודנטים לתארים מתקדמים בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים מקבלים משוב על עבודתם בכתב ובעל פה לאורך כל תקופת ההרשמה לתואר. זה עשוי להיות רשמי ובלתי פורמלי וניתן באופן קבוע על ידי המפקחים שלהם, עמיתיהם, עמיתיהם האקדמיים/פוסט -דוקטורנטים ופאנל סקירת ההתקדמות השנתי.
מתקנים
סטודנטים לתארים מתקדמים בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו-רפואיים נהנים מתשתית ברמה עולמית ומפקולטה אקדמית ומוערכים מאוד כמרכיב מרכזי וקריטי באסטרטגיית המחקר שלה. לכל התלמידים תהיה גישה לשטח מעבדה ומשרדים משותף כנדרש מפרויקט המחקר שלהם.
דרישות כניסה
בוגר
הדרישה האקדמית המינימלית להתקבל לתואר לתואר שני היא בדרך כלל תואר שני תואר שני תואר ראשון מן בריטניה או ROI הוא ספק, או הכשרה מקבילה מקובלת על האוניברסיטה. מידע נוסף ניתן לקבל על ידי פנייה לבית הספר.
סטודנטים בינלאומיים
למידע על שווי כשירות בינלאומיים, אנא בדוק איתנו את המידע הספציפי למדינה שלך.
דרישות שפה אנגלית
עדותו של ציון IELTS * 6.0, עם לא פחות מ 5.5 בכל רכיב, או הסמכה שווה מקובל האוניברסיטה נדרש. * נלקח בתוך 2 השנים האחרונות.
סטודנטים בינלאומיים המבקשים להגיש מועמדות לאוניברסיטת Queen's University Belfast (ועבורם אנגלית אינה שפתם הראשונה), חייבים להיות מסוגלים להפגין את מיומנותם בשפה האנגלית כדי להפיק תועלת מלאה ממסלול הלימודים או המחקר שלהם. אזרחים שאינם תושבי EEA חייבים גם לספק את דרישות ההגירה לאנגליה והגירה (UKVI) עבור השפה האנגלית למטרות ויזה.
אם אתה צריך לשפר את כישורי השפה האנגלית שלך לפני שאתה נכנס לתוכנית זו תואר, INTO Queen's University Belfast מציעה מגוון של קורסים בשפה האנגלית. קורסים אינטנסיביים וגמישים אלה נועדו לשפר את יכולתך באנגלית להתקבל לתואר זה.
- אנגלית אקדמית: קורס אינטנסיבי לאנגלית ולימודי מיומנויות ללימודים מוצלחים באוניברסיטה
- Pre-sessions אנגלית: קורס אינטנסיבי קצר אנגלית אקדמית לסטודנטים החל תוכנית לתואר באוניברסיטת Queen's University Belfast ומי צריך לשפר את האנגלית שלהם.
שכר לימוד
- צפון אירלנד (NI) 1: £ 4,500
- הרפובליקה של אירלנד (ROI) 2: £ 4,500
- אנגליה, סקוטלנד או וויילס (GB) 1: 4,500 ליש"ט
- האיחוד האירופי אחר 3: 22,000 ליש"ט
- בינלאומי: 22,000 ליש"ט
1 אזרחי האיחוד האירופי בתוכנית ההסדר של האיחוד האירופי, עם סטטוס מיושב או קבוע מראש, צפויים לחייב את שכר הלימוד של NI או GB בהתבסס על המקום שבו הם מתגוררים בדרך כלל, אולם זה זמני וכפוף לפרסום צפון אירלנד. תקנות אגרת סטודנטים לאסיפה. סטודנטים שהם אזרחי ROI המתגוררים ב- GB צפויים לחייב את דמי GB, אולם זה זמני ובכפוף לפרסום תקנות שכר הלימוד של האסיפה בצפון אירלנד.
2 צפוי שתלמידי האיחוד האירופי שהם אזרחי ROI המתגוררים ב- ROI יהיו זכאים לשכר לימוד ב- NI, בהתאם להסדרי הסכם הטיולים המשותפים. שכר הלימוד המפורט לעיל הוא זמני וכפוף לפרסום תקנות שכר הלימוד של האסיפה בצפון אירלנד.
3 סטודנטים אחרים באיחוד האירופי (לא כולל אזרחים רפובליקת אירלנד המתגוררים ב- GB, NI או ROI) מחויבים בשכר לימוד בהתאם לשכר הבינלאומי.
כל שכר הלימוד המצוטט הינו לשנת הלימודים 2021-22 ומתייחס לשנת לימוד אחת אלא אם צוין אחרת. שכר הלימוד יחויב בתוספת אינפלציונית שנתית, אלא אם נאמר במפורש אחרת.
עלויות תרופות
תוכניות מחקר מסוימות עשויות לדרוש תשלום דמי ספסל בנוסף לשכר הלימוד. חיובים אלה נגבים לכיסוי הוצאות נוספות ספציפיות לפרויקט, כגון חומרים מתכלים, גישה לציוד והכשרה מומחית, ונקבעים על פי אופיו של פרויקט המחקר.
עלויות קורס נוספות
כל התלמידים
בהתאם לתוכנית הלימודים, ייתכנו גם עלויות נוספות נוספות שאינן מכוסות בשכר לימוד, אשר סטודנטים יצטרכו לקחת בחשבון בעת תכנון הלימודים. סטודנטים יכולים ללוות ספרים ולגשת למשאבי למידה מקוונים מספריית מלכה כלשהי. אם סטודנטים מעוניינים לרכוש טקסטים מומלצים, במקום ללוות אותם מספריית האוניברסיטה, המחירים לטקסט יכולים לנוע בין 30 ל -100 ליש"ט. סטודנטים צריכים גם לתקצב בין 30 ל -100 ליש"ט בשנה עבור צילום, מקלות זיכרון ודמי הדפסה. סטודנטים עשויים לרצות לשקול רכישת מכשיר אלקטרוני; העלויות ישתנו בהתאם למפרט הדגם שנבחר. יש גם חיובים נוספים עבור טקסי סיום וקנסות ספרייה. בפרויקט מחקר סטודנטים עלולים להעלות עלויות הקשורות בהובלה ו/או חומרים, ויהיו גם עלויות נוספות עבור הדפסה וכריכת התזה. ייתכנו גם הוצאות פרויקט מחקר מותאמות באופן אישי והתלמידים צריכים להתייעץ ישירות עם בית הספר למידע נוסף.
קבלה
תכנית לימודים
מידע מחקרי
מחקר משויך
לבית הספר יש שיתופי פעולה נוכחיים עם המכון הלאומי לסרטן NIH (וושינגטון) ומרכז הסרטן של הנסיכה מרגרט (טורונטו), יחד עם פיתוח קשרים עם מוסדות בינלאומיים במזרח התיכון, כגון האוניברסיטה ההאשמית (זרקה, ירדן). בנוסף, חלק מהסטודנטים הנוכחיים שלנו עורכים את רוב המחקר שלהם בחו"ל (כרגע ארה"ב וסין) עם מנחים מה-QUB וגם מהמוסד החיצוני. בית הספר תומך גם בהזדמנויות להכשרת מחקר לטווח קצר עבור תלמידיו לתארים מתקדמים בקבוצות של משתפי פעולה בינלאומיים; החוויות המעשירות הללו לא רק מועילות לפרויקט אלא מספקות תובנות חשובות לגבי מחקר בהקשר גלובלי.
נושא המחקר
מרכז פטריק ג'י ג'ונסטון לחקר הסרטן
הנטל העולמי של סרטן גדל עם שכיחותו של 15 מיליון אבחונים חדשים מדי שנה. מרכז פטריק ג'ונסטון לחקר הסרטן (PGJCCR) מותאם לנושא הבריאות העולמי הזה ומתמחה בשילוב תגלית אקדמית, מפעל תעשייתי/מסחרי ופרקטיקות חדשניות בתחום הבריאות לקידום אספקה יעילה של תרופות מדויקות לסרטן, לשיפור בריאות המטופל והתוצאות, לייצר עושר ולהקל על הסבל. PGJCCR הקימה צוותים רב תחומיים מצליחים המתמקדים בסרטן ממערכת העיכול, הערמונית, השד והשחלות. כל צוות משלב רופאים מומחים למחלות, מומחיות בפתולוגיה מולקולרית מוסמכת המביאה מאגרי רקמות ביובנקיים קשורים ואנשי אקדמיה המיומנים בתחום (i) גילוי סמנים ביולוגיים, (ii) חקירה ביולוגית ופיתוח טיפולי, ו- (iii) העמדה לדין מוקדם ניסויים קליניים מונעי תרגום שלב. ההצלחה המשמעותית שלנו נבעה מגישה חזקה מבוססת צוות.
מכון וולקום וולפסון לרפואה ניסויית
מכון Wellcome Wolfson לרפואה ניסיונית (WWIEM) מחויב למצוינות מחקרית על ידי ביצוע פריצות דרך מדעיות במנגנוני המחלה, אותם אנו מתרגמים לטיפולים חדשניים לשיפור תוצאות המטופל. אנחנו מרכז מצוינות בינלאומי במחלות עיניים, מחלות זיהומיות ומחלות נשימה עם דגש מרכזי על אימונולוגיה, ביולוגיה מולקולרית של תאים וחקירות מבוססות מטופלים. WWIEM כוללת שלושה נושאי מחקר עיקריים המתמקדים באימונולוגיה ומיקרובים, רפואת נשימה ורפואת ראייה וכלי דם. קבוצת המחקר האימונוביולוגיה והמיקרובים שלנו מתמקדת בהבנת מערכת החיסון החיונית להגנה על גוף האדם, לא רק במניעת מגוון רחב של מחלות אלא גם בסיוע להחלמה מהן. קבוצת המחקר שלנו ברפואת נשימה מתמקדת בהבנת התהליכים המובילים למחלות ריאות נפוצות כגון אסטמה, סיסטיק פיברוזיס ותסמונת מצוקה נשימתית חריפה. קבוצת המחקר שלנו בנושא חזון וכלי דם מתמקדת במיוחד בדלקות במערכת הלב וכלי הדם כגורם תכוף למחלות לב וכלי דם אחרות המהוות נטל בריאותי משמעותי על החברה. לעבודתנו יש השפעה חשובה במאבק נגד מצבים כמו סוכרת, מחלות לב וכלי דם ומחלות עיניים.
המרכז לחינוך רפואי
לתלמידי מחקר המצטרפים למרכז לחינוך רפואי תהיה הזדמנות לפתח פרויקט חינוך תוך שימוש במגוון שיטות איכותניות וכמותיות, שעבורן ניתנת הכשרה ספציפית. המחקר מקיף מגוון של סביבות למידה ומשתרע על רצף החינוך הרפואי. פרויקטים מקושרים על ידי מחויבות בסיסית לשיפור הטיפול בחולים באמצעות חינוך. תחומי העניין המחקריים הנוכחיים כוללים פדגוגיה של רופא המשפחה, למידה משופרת בטכנולוגיה, זהות, מחקר ביקורתי וגיוון והכלה. התלמידים מקבלים חונכות לפתח שאלות מחקר ומתודולוגיות משלהם במסגרת התחום הרחב של המרכז.
המרכז לבריאות הציבור
המשימה הכוללת של המרכז לבריאות הציבור (CPH) היא לשפר את הבריאות ולצמצם אי-שוויון, למנוע ולנהל מחלות כרוניות ונכות בצורה יעילה יותר, ולשפר את אספקת שירותי הבריאות והרווחה. CPH כולל ארבעה נושאי מחקר עיקריים המתמקדים באפידמיולוגיה ובריאות הציבור, אפידמיולוגיה של סרטן, תזונה ובריאות הציבור, ושירותי בריאות ובריאות גלובלית. קבוצת המחקר שלנו באפידמיולוגיה ובריאות הציבור רותמת ביג דאטה במדע הגילוי ויישומם לפרקטיקה קלינית ובריאות ציבורית, כדי לעזור להבין כיצד הן סמנים ביולוגיים מולקולריים והן סביבות (כולל נורמות חברתיות ורשתות) מעצבים סיכון אצל אנשים ואוכלוסיות. קבוצת המחקר שלנו באפידמיולוגיה של סרטן כוללת תוכניות המתמקדות באפידמיולוגיה מולקולרית טרום-ממאירות, התקדמות סרטן מערכת העיכול ורפואה מדויקת, ופרמקו-אפידמיולוגיה הבוחנת את הפוטנציאל לחידוש תכלית התרופה. קבוצת המחקר שלנו בנושא תזונה ובריאות הציבור פועלת לאורך כל מסלול החיים כדי להבין את הקובעים של תזונה בריאה אצל אנשים, בקבוצות סיכון (למשל תלמידי בית ספר, נשים בהריון, אנשים מבוגרים) ואוכלוסיות שלמות, ועל זיהוי דרכים לשיפורה. קבוצת המחקר שלנו שירותי בריאות ובריאות גלובלית מתמקדת בטיפול רפואי לאנשים עם מצבים כרוניים ובריאות נפשית לקויה, שיפור איכות ויישום מדע, בריאות הפה וסרטן קשור, מתודולוגיית ניסויים, כלכלת בריאות ובריאות עיניים גלובלית. המחקר שלנו בתחום רפואת השיניים ובריאות הפה מתמקד בגרודנטולוגיה, סרטן ראש וצוואר ותזונה.
הזדמנויות לתואר שלישי
מלגות מחקר לתארים מתקדמים במימון מפורסמות באתר בית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעי ביו-רפואה: https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Study/PostgraduateResearch/CurrentOpportunities/.
אנו נשקול גם בקשות של סטודנטים במימון חיצוני או עצמי שצריכים לזהות מנחים אקדמיים פוטנציאליים בהתאם לתחומי העניין שלהם במחקר: https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Research/find-a-phd-supervisor/ .
לידיעתך, אנו יכולים לתמוך רק בפרויקטים המתאימים לנושאי המחקר העיקריים שלנו: רפואה ניסויית, חקר סרטן וביולוגיה של התא, חינוך רפואי, בריאות הציבור ורפואת שיניים.
השפעת מחקר
בית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים מניע את מצוינות המחקר וההשפעה שלו, ונותן פתרונות חדשניים לאתגרים הספציפיים שזיהינו בתחום הבריאות. לבית הספר שלוש מטרות מרכזיות:
(1) להתמודד עם אתגרים גלובליים מרכזיים בתחום הבריאות על ידי ביצוע פריצות דרך מדעיות במנגנוני המחלה, תרגום אלה לטיפולים חדשניים והתערבויות מונעות לשיפור תוצאות המטופל.
(2) ליצור קשרים מתמשכים עם מממנים גדולים למחקר פרוגרמטי ולבניית יכולת. זה כולל הכשרה לדוקטורט, תוכניות אקדמיות קליניות ומלגות פוסט-דוקטורט.
(3) למנף חוזקות מדעיות עם ארגונים קטנים ובינוניים וחברות תרופות גדולות כדי לפתח תוכניות תחרותיות, שיתופיות במימון חיצוני, לגילוי ותרגום.
פרויקטי מחקר
פרויקטי מחקר נוכחיים לתואר שני והזדמנויות פוטנציאליות.
הצלחה במחקר
כחבר בקבוצת ראסל של האוניברסיטאות המובילות בבריטניה, אוניברסיטת קווינס בלפסט מחויבת לשמור על המחקר הטוב ביותר. בתרגיל האחרון של Research Excellence Framework, 99% מסביבת המחקר שלנו הוערכה כמצוינת בינלאומית או מובילה בעולם, בעוד ש-Queen's דורגה במקום הראשון בבריטניה מבחינת עוצמת המחקר. Queen's מדורגת במקום הראשון בבריטניה כאוניברסיטה היזמית ביותר. ככזה, Queen's מספקת סביבה אידיאלית לתמיכה במחקר באיכות גבוהה לתואר שני.
פרופילי הסטודנטים הנוכחיים של PGR
פרויקטי מחקר נוכחיים לתואר שני והזדמנויות פוטנציאליות.
קריירה לקוחות פוטנציאליים
מבוא
רוב תלמידי המחקר לתואר שני בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים ממשיכים להבטיח תעסוקה מתאימה בהצלחה עם סיום לימודיהם. קריירות נבחרות בדרך כלל רלוונטיות להסמכות שלהן בתעשייה, באקדמיה ובשירותי הבריאות הלאומיים וכללו מחקר פוסט-דוקטורט ברחבי העולם, אקדמיה קלינית/לא קלינית, חזרה לעבודה קלינית במשרה מלאה, כתיבה רפואית, מחקר בתעשייה, ניהול/פיננסי. ייעוץ ופיתוח תוכנת מו"פ. בית הספר מפעיל מפגש קריירות ייעודי בפורום המחקר השנתי שלו לתארים מתקדמים וחונכות עמיתים ממוקדות קריירה של חוקרים פוסט-דוקטורנטים, בעוד שהתלמידים צפויים לדון בקריירה פוטנציאלית עם המנחים שלהם כחלק מתוכנית הפיתוח האישית שלהם לתואר שני.
תעסוקה לאחר הקורס
כל תלמידי המחקר לתואר שני יכולים להיעזר בייעוץ קריירה מבית הספר לתארים מתקדמים, בעוד שאפשרויות תעסוקה פוסט דוקטורט מודגשות בפורום המחקר השנתי של בית הספר לתארים מתקדמים במסגרת הפעלה ייעודית. התלמידים צריכים לדון גם בקריירות פוטנציאליות עם המנחים שלהם כמוקד מרכזי בתכנית הפיתוח האישית לתואר שני.
תוצאות למידה
כסטודנט לתואר שני בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעי ביו-רפואה תקבל הכשרה ותמיכה באיכות גבוהה לקריירה במחקר מדעי עם פוטנציאל אמיתי לתרום לפיתוח אסטרטגיות משופרות לניהול וטיפול במחלות מסכנות חיים.
מבנה הקורס
1. בית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעי ביו-רפואה מוקדש לספק לתלמידי המחקר שלו לתואר שני סביבה תומכת לקידום יעיל של השכלתם, הכשרתם והתפתחותם המקצועית. סטודנטים בשנה הראשונה נרשמים לתכנית הכשרה מותאמת הכוללת סדרה של הרצאות, סדנאות ומפגשים מעשיים המתמקדים במיומנויות מחקר מרכזיות, כולל ביולוגי, אינפורמטיקה, גנומיקה, ספקטרומטריית המונים, מודלים בבעלי חיים וניסויים קליניים. בנוסף, כל הסטודנטים מקבלים הכשרה רחבה ומתמשכת במיומנויות גנריות וניתנות להעברה, כגון כתיבה מדעית, ניתוח נתונים, הצגה והערכה ביקורתית, באמצעות קורסי תקשורת וסמינרים ייעודיים. הם גם נהנים מהצגת ממצאי המחקר שלהם בכנסים לאומיים ובינלאומיים גדולים, המהווה ציפייה של כל תלמידי המחקר לתארים מתקדמים, ובאמצעות אינטראקציה קבועה עם בית הספר לתארים מתקדמים QUB, שתפקידו הספציפי הוא לתמוך בהכשרה, פיתוח וקריירה לתארים מתקדמים.
התלמידים מבצעים את פרויקט המחקר הספציפי שלהם תחת הדרכה צמודה של מנחה ראשי מנוסה עם תמיכה של 1 או 2 מנחה משותף לפי הצורך. כל תלמידי המחקר לתארים מתקדמים רשומים בתחילה כ'בלתי מובחנים', כלומר הם נדרשים להשלים תקופת ניסיון שלאחריה הם נבחנים לגבי התאמתם לבצע תואר מחקר לתואר שני במהלך תהליך הבידול. הבידול מתרחש בדרך כלל בגיל 9-12 חודשים עבור סטודנטים במשרה מלאה ו-18-24 חודשים עבור סטודנטים במשרה חלקית. כל סטודנט נדרש להשלים סקירת ספרות, להציג מצגת בעל פה של המחקר שלו בתוך המרכז שלו, ולספק ראיות להכשרה מתאימה והשלמת תוכנית הפיתוח שלו לתואר שני. לאחר מכן הם מתראיינים על ידי פאנל בידול, הכולל 2 או 3 סגל אקדמי, אשר מעריכים את הבנת הפרויקט והתקדמותם של התלמידים, בהתבסס הן על הניירת שהוגשה והן על המענה לשאלות. סטודנטים מובחנים נדרשים להשלים תהליך סקירת התקדמות שנתי דומה בכל שנה שלאחר מכן לתואר המחקר שלהם. משך תוכנית הדוקטורט במשרה מלאה הוא בדרך כלל 3-4 שנים. לצורך השלמת ההסמכה לדוקטורט נדרשים הסטודנטים להגיש עבודת גמר של מחקרם באורך ובתוכן מתאימים (בהמלצת המנחים שלהם) אשר תוערך בבחינה בעל פה על ידי בוחן חיצוני ופנימי.
מלגות מחקר ממומנות לתארים מתקדמים מפורסמות באתר בית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעי ביו-רפואה: https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Study/PostgraduateResearch/CurrentOpportunities/. אנו נשקול גם בקשות של סטודנטים במימון חיצוני או עצמי שצריכים לזהות מנחים אקדמיים פוטנציאליים בהתאם לתחומי העניין שלהם במחקר: https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Research/find-a-phd-supervisor/ לידיעתך, אנו יכולים לתמוך רק בפרויקטים המתאימים לאסטרטגיית המחקר הכוללת של בית הספר ולמיקוד המחקר הפרטני של הסגל האקדמי שלנו.
סטודנטים העומדים בקריטריונים לזכאות למחקר לתארים מתקדמים צריכים לבחור מנחה פוטנציאלי אחד מרשימת הסגל האקדמי שלנו, https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Research/find-a-phd-supervisor/, ולשלוח אימייל המכיל: (1) קורות חיים קצרים (1-2 עמודים לכל היותר), (2) הצהרת מוטיבציה תמציתית הכוללת תחומי עניין במחקר, (3) מקור מימון ו-(4) תאריך התחלה מיועד.
הצוות האקדמי שלנו מקבל בברכה גישות של סטודנטים פוטנציאליים ושמח לפתח הצעות מחקר בעלות עניין הדדי. לעתים קרובות תהליך זה יכלול פגישה בלתי רשמית פנים אל פנים (באופן אישי או באמצעות ועידה טלפונית) לפני הזמנה להגשת בקשה רשמית. אם אתה מתקשה לזהות או ליצור קשר עם מנחה מתאים, אנא צור קשר עם פרופסור AJ McKnight, מנהל המחקר לתארים מתקדמים, [email protected], או למשרד לתארים מתקדמים בבית הספר, [email protected], שישמחו לעזור.
הערכה
סטודנטים לתארים מתקדמים בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעי ביו-רפואה יקבלו הכשרה מתמשכת בכתיבה מדעית, הצגה וניתוח ביקורתי כבסיס לקריירת מחקר. בית הספר תומך ומאתגר את תלמידי המחקר שלו לתארים מתקדמים באמצעות סקירת התקדמות שנתית חזקה, הדורשת הערכה משביעת רצון של עבודה כתובה, מצגות סימפוזיון, דוחות מנחה וראיון פאנל, שהצלחתו מתבטאת בשיעורי ההשלמה המצוינים שלו. בתום תקופת הכשרתם במחקר לתואר שני, נדרשים הסטודנטים להגיש עבודת גמר של מחקרם באורך ובתוכן מתאימים אשר מוערכת בבחינה בעל פה הנערכת על ידי בוחן חיצוני ופנימי.
משוב
סטודנטים לתארים מתקדמים בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו -רפואיים מקבלים משוב על עבודתם בכתב ובעל פה לאורך כל תקופת ההרשמה לתואר. זה עשוי להיות רשמי ובלתי פורמלי וניתן באופן קבוע על ידי המפקחים שלהם, עמיתיהם, עמיתיהם האקדמיים/פוסט -דוקטורנטים ופאנל סקירת ההתקדמות השנתי.
מתקנים
סטודנטים לתארים מתקדמים בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעים ביו-רפואיים נהנים מתשתית ברמה עולמית ומפקולטה אקדמית ומוערכים מאוד כמרכיב מרכזי וקריטי באסטרטגיית המחקר שלה. לכל התלמידים תהיה גישה לשטח מעבדה ומשרדים משותף כנדרש מפרויקט המחקר שלהם.
למידה והוראה
זהו תואר מחקר.
תוצאת התוכנית
כסטודנט לתואר שני בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעי ביו-רפואה תקבל הכשרה ותמיכה באיכות גבוהה לקריירה במחקר מדעי עם פוטנציאל אמיתי לתרום לפיתוח אסטרטגיות משופרות לניהול וטיפול במחלות מסכנות חיים.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
רוב תלמידי המחקר לתארים מתקדמים בבית הספר לרפואה, רפואת שיניים ומדעי ביו-רפואה ממשיכים להשיג בהצלחה תעסוקה הולמת עם סיום לימודיהם. הקריירות הנבחרות רלוונטיות בדרך כלל להסמכתן בתעשייה, באקדמיה ובשירות הבריאות הלאומי וכללו מחקר פוסט-דוקטורט ברחבי העולם, אקדמיה קלינית/לא-קלינית, חזרה לעבודה קלינית במשרה מלאה, כתיבה רפואית, מחקר בתעשייה, ניהול/פיננסי ייעוץ ופיתוח תוכנות מו"פ. בית הספר מפעיל מפגש קריירה ייעודי בפורום השנתי שלו למחקר לתארים מתקדמים והנחיית עמיתים ממוקדת קריירה מחוקרים פוסט-דוקטורנטים, בעוד שהסטודנטים צפויים לדון בקריירה פוטנציאלית עם המנחים שלהם כחלק מתוכנית הפיתוח האישית שלהם לתארים מתקדמים.
מתקנים
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.