Keystone logo

7 תואר שני במדעים MSc תוכניות ב ניהול מערכות בריאות 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במדעים MSc
  • שירותי בריאות
  • בריאות גלובלית
  • מערכות בריאות
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (7)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני במדעים MSc תוכניות ב ניהול מערכות בריאות

התואר שני הוא תואר רמה מתקדם בדרך כלל מתקבל לאחר השלמת התואר ראשון. התכנית של אדון בדרך כלל כרוכה מחקר ותזה. סוג זה של תכנית בדרך כלל לוקח כשנתיים כדי להשלים, אבל זה עשוי להשתנות.

מהו תואר שני במנהל בריאות? תכנית זו מתמקדת בלימוד על בית חולים וניהול שירותי בריאות ולשכות בריאות ציבור. כחלק מהתכנית, תלמידים נדרשים בדרך כלל להשלמת פרויקט שכרוך ניסיון מעשי שדה או מחקר מקיף בתחום מסוים של ממשל בריאות. קורסים יכסו נושאים כמו מדיניות בריאות, ניהול משאבים אנוש, מנהיגות, שיווק בריאות, ארגון התנהגות, ניתוח סטטיסטי וגיבוש אסטרטגיה. המיקוד של התכנית הוא להכין את התלמידים לניהול ותפקידי ניהול בתעשיית הבריאות.

השלמת תוכנית יאפשר לאנשים להתקדם לעמדות מנהיגות בתחום הבריאות. בוגרים יזכו לתפקידי ניהול, דבר המגדיל את פוטנציאל רווחים.

עלויות התוכנית קשה להעריך בשל ההבדלים בתוכניות מבית ספר לבית ספר. הדרך הטובה ביותר להשיג את העלויות המדויקות היא ליצור קשר עם מח' הסיוע הכספית של בית הספר שלך.

בוגרי תואר שני בתוכנית מינהל הבריאות מוכנים לעבוד בתור מנהלי בתי חולים ומנהלי שירות בריאות בעמדות הנהגה אחרים בתוך עסקים טיפול הקשורים לבריאות. להלן כמה דוגמאות של קריירה אפשרית כוללת מנכ"ל קבוצת ייעוץ בריאות, סגן נשיא בית חולים, מנהל מערכת בריאות, מנהל האדמיניסטרטיבי של שירותים להשתלה ומנהל בפועל של שירותי סרטן.

בריאות היא התחום הולך רק כדי להמשיך לגדול ככל האוכלוסייה ממשיכה לגדול.כהתקדמות התעשייה, יותר עמדות ברמה העליונה נפתחות שצריכים מישהו עם חינוך מתקדם כדי למלא אותם. עכשיו זה הזמן בשבילך כדי להרוויח את התואר השני שלך ולהיכנס לתחום זה מרגש. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.