מטרה של ביצוע עולמי ובר קיימא, לשירותם של ארגונים, חברות ואנשים פרטיים.
Montpellier Business School , גרנד אקולה, הוא היורש של מסורת ארוכת שנים של הוראה המבוססת על צרכיהם של עסקים ושווקים. בית הספר, שהוקם בשנת 1897 על ידי לשכת המסחר והתעשייה במונפלייה, הצליח להמשיך ולשכלל את הוראתו המיוחדת במדעי הניהול כדי להתאים את הקורסים שלו לשינויים מתמידים בסביבות כלכליות מקומיות ועולמיות.
אסטרטגיית המוסד היא "להיות בית ספר מוביל באירופה באזור אוקסיטני, המוכר בינלאומי בזכות הערכים שהוא מקדם, מצוינותו האקדמית בכל הקשור לחדשנות ניהולית ויזמות והדאגה לאחריות וביצועים עולמיים, המאפיינת את פעילותה, את בעלי העניין ואת תוצאותיה. ”.
על מנת להשיג מטרה אסטרטגית זו של ביצועים גלובליים ובר קיימא, Montpellier Business School , Montpellier Business School עצמו בתחומי החדשנות הניהולית והיזמות בזכות פעילויותיו, אימץ את ערכי הליבה של אתיקה, גיוון, פתיחות, אחריות כמו גם גלובלית. ביצועים, כולם מעוררים השראה במשימתה שהיא "להכשיר באמצעות תכניות להשכלה גבוהה מנהלים שמתחזקים על ידי המגוון שלהם, מודעים לאחריותם הגלובלית, מסוגלים לעשות שימוש בתחושת החדשנות והתרבות הארגונית שלהם בביצוע הפעילות המקצועית שלהם. ולהסתגל לשינויים מתמידים בסביבות מקומיות, לאומיות ובינלאומיות ”.
איכות האסטרטגיה והתוצאות שלה מוכרת בינלאומית. ההסמכה הבינלאומית המשולשת שלה (AACSB, AMBA ו- EQUIS), מקומה בדירוג הפייננשל טיימס של התוכניות הטובות בעולם לתואר שני בניהול וכן מקומו בדירוג הצרפתי מעידים על המוניטין הבינלאומי המצוין שלה.
המשימה שלנו
המשימה של Montpellier Business School היא "להכשיר באמצעות תוכניות להשכלה גבוהה מנהלים שמתחזקים על ידי המגוון שלהם, מודעים לאחריותם הגלובלית בביצוע משימותיהם ומסוגלים להסתגל לשינויים בסביבות מקומיות, לאומיות ובינלאומיות".
הערכים שלנו: התחייבות בשורש כל פעולה
בבית Montpellier Business School , שלוש משפחות מרכזיות בעלות ערכים מוסדיים מנחות את כל תחומי התפקוד וההוראה של בית הספר ומשתקפות מדי יום בכל פעולותיו ומחויבויותיו:
אתיקה: יכולת לעסוק בחשיבה ביקורתית על כללי ההתנהגות האנושית, אשר יהיו; כלומר, לחקור ללא הפסקה פעולות כלליות באמצעות המעשה היחיד על מנת להגדיר את "הדבר הנכון לעשות", על סמך ערכי הכנות, ההגינות והיושרה.
פתיחות וגיוון: היכולת להתמודד עם המגוון על כל צורותיו, מרצון או שלא מרצון, ללא כוונה דמגוגית, עם תבונה של פתיחות חיובית.
אחריות וביצועים עולמיים: החיפוש המתמיד אחר יעילות כלכלית, חברתית וסביבתית במעשיהם, מודעות חדה להשפעותיהם על כל בעלי העניין יחד עם נכונות לדווח עליהם באופן שקוף.
יישום ערכים אלה מוכר על ידי תוויות מחמירות:
- EESPIG
- גיוון
- שוויון מקצועי
- האומות המאוחדות
- גלובל קומפקט
החינוך שלנו
חדשנות בליבת התוכניות
Montpellier Business School מבסס את המחקר וההוראה שלו על חדשנות ניהולית ויזמות וכן אחריות חברתית של התאגידים.
עבודות המחקר של הפקולטה Montpellier Business School , המורכבת ממורים-חוקרים קבועים רבים, עוזרות להבטיח שההוראה תישאר מעודכנת בתחום המשתנה במיוחד של מדעי הניהול.
שיטות הוראה חדשניות מכוונות יתר על כן לפתח תחושת אחריות וחשיבה ביקורתית אשר מטפחות את החדשנות ורוח היזמות של התלמידים.
Montpellier Business School מחויב גם לשותפויות בת-קיימא בתחומי המחקר והחינוך.
באוניברסיטת קמפוס מונפלייה
- חבר Montpellier Business School COMUE LR-U, חבר במעבדת הניהול «Montpellier Recherche en Management» המאגד יותר מ -200 חוקרים וממלא תפקיד חשוב ברמה הלאומית במחקר מדעי הניהול.
- Montpellier Business School , יחד עם SupAgro ואוניברסיטת מונפלייה, הם גם חבר מפתח במעבדת Labex Entreprendre, "המעבדה למצויינות היחידה" המוקדשת ליזמות בצרפת.
אך גם ברמה הלאומית והבינלאומית
- שיתופי פעולה קיימים עם יותר מ- 50 אוניברסיטאות ובתי ספר לעסקים בצרפת.
- שיתופי פעולה פעילים עם יותר מ 25 מדינות (בעיקר באירופה אך גם בארצות הברית, קנדה וסין).