Keystone logo

תואר שני תוכניות ב פלבוטומיה 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • שירותי בריאות פָּארַא-רפואיים
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (0)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

אין תוכניות העונות על קריטריוני החיפוש שלך. אנא צמצם את המסננים שלך.

Clear filters

תואר שני תוכניות ב פלבוטומיה

תוכניות תואר שני נמשכות בדרך כלל שנתיים וכרוכות בחינוך מעמיק הנוגעות לתחום הנבחר של פרט מחקר. לעתים קרובות הם קדמו תואר ראשון ולעזור לקדם את הידע ומומחיות שנרכש על ידי התואר הראשון של תלמיד.

מה הוא שני בלקיחת הדם? בתכנית זו, תלמידים יהיו הציגו למערכות הרבות בגוף וכיצד הם פועלים. יהיה דגש על הפיסיולוגיה של עצבים, השרירים והשלד, ומערכות דם. תלמידים ילמדו גם בטיחות מעבדה נכונה, כך שהם יכולים להפחית את הסיכויים של זיהום צולב. משום קשישים, מבוגרים, ילדים, וכל התינוקות דורשים טכניקות שונות, ילמדו תלמידים שטכניקות נדרשות להקיז דם מסוגים שונים של אנשים. יצטרכו תלמידי הזדמנות לתרגל venipuncture על זרועות סימולציה, תלמידים אחרים, ולאחר מכן חולים אמיתיים, כל בהגדרת פיקוח.

רכישה שני בלקיחת הדם, בדרך כלל מסייעת את הקריירה המקצועית שלך. הגדלת הידע וההשכלה שלך תגרום לך יותר רצויה למעסיקים פוטנציאליים, כמו גם לשפר את איכות העבודה שלך כאשר שכר בפועל.

למרות שהתכנית בדרך כלל תיקח כשנתיים כדי להשלים, את עלות הלימוד משתנה מאוד, תלוי מה מדינה שאתה לומד בבית ספר ב, כמו גם בית ספר מסוים שאתה בוחר. צור בית הספר למידע מעמיק.

להרוויח תואר שני בלקיחת הדם ייתן לך הגדרות עבודה רבות שממנו ניתן לבחור. הביקוש למתרימי דם עולה, כך למרכזים רפואיים שונים, לרבות בנקים דם, בתי חולים, מרפאות פרטיות, ובתי אבות זקוקים להם. אתה יהיה צפוי לא רק לצייר דם, אלא גם לאסוף דגימות נוזל אחרות מחולים.דגימות שמירה תהיה עוד חלק חשוב בעבודה שלך, כפי שנתחו את הדגימות באמצעות בדיקות כימיות או מיקרוביולוגית.

עם הביקוש למתרימי הדם הצפוי לגדול 27 אחוזים, עכשיו זה זמן נהדר להרוויח את התואר שלך בלקיחת דם. שיעורים מקוונים הם בחירה מצוינת עבור מי שמחפש להיכנס לתחום. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.