Keystone logo

37 תואר שני תוכניות ב שירותי בריאות פָּארַא-רפואיים 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • שירותי בריאות פָּארַא-רפואיים
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (37)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב שירותי בריאות פָּארַא-רפואיים

    צובר תואר ראשון נותן לאנשים בסיס מוצק בתחום אקדמי מסוים. מי שרודף אחרי תואר שני מרוויח ידע ברמה מקצועית על הנושא שנבחר. אמנם זה לוקח בדרך כלל כשנתיים כדי להשלים תוכנית של מאסטר, אורך הקורס משתנה בהתאם למגוון של גורמים.

    כל מי שצפה בהתפוצצות בשירותי הבריאות ברחבי העולם, תהה, מה זה מאסטר בבריאות הברית? רופאים ואחיות אינם אנשי המקצוע היחידים המסייעים בטיפול במחלות. במקום זאת, קיימת רשת רחבה של אנשים המסייעים באבחון, טיפול ומניעת מחלות. מי שרודף אחר קריירה בתחום הבריאות של בנות הברית, לומד טכניקות אבחון, הדמיה, טכני, טיפולי וחולה. סטודנטים לעיתים קרובות לקחת קורסים מעורבים טכנולוגיה, ביולוגיה, כימיה, פרמקולוגיה, פסיכולוגיה, התנהגות ובריאות. לפני קבלת התואר, משתתפי התוכנית בדרך כלל להשלים מעשית תרגול או מחקר ולכתוב מאמר מרכזי.

    בעוד רודף הורים ב Allied Healthcare, אנשים בדרך כלל לרכוש את ניהול זמן, תכנון הפרויקט ומיומנויות הטיפול בחולה הם צריכים להצליח בעיסוקים המקצועיים שלהם. הם יכולים גם ללמוד כיצד להפוך למנהיגים יעילים לעמוד בלוח זמנים צפופים, נותן להם יכולות המסייעות להם להצטיין אישית.

    שכר הלימוד, העמלות וההוצאות האחרות עבור מאסטר ב- Allied Healthcare תלויים במגוון גורמים, כגון מיקום התוכנית ומשך הזמן. לפני ההרשמה לתוכנית, תלמידים לעתים קרובות לדון עם העלות הכוללת של התוכנית.

    לאחר סיום לימודיו עם מאסטר ב Allied Healthcare, המשתתפים בתוכנית בדרך כלל עובדים בתחום. רוב להמשיך לעבוד כמו טכנאים הדמיה, ספקי טיפול, יועצים, עובדי ההוספיס, אנשי טיפול פליאטיבי או עובדי בריאות אחרים בנות הברית. אלה שאינם מוצאים עבודה כאנשי מקצוע בתחום הרפואה הנבחרת מעדיפים להישאר באקדמיה, עובדים כחוקרים, פרופסורים או מנהלי חינוך. בינתיים, כמה בוגרי להישאר בבית הספר, בוחרים להירשם לתכניות הדוקטורט.

    בין אם הם לוקחים קורסים באוניברסיטה רגילה או לבחור למידה מקוונת, תלמידים בדרך כלל יש אפשרויות בהצלחה להרוויח הורים ב Allied Healthcare. כדי להתחיל, חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס להוביל.