Keystone logo

2 תואר שני תוכניות ב פסיכולוגיית ילדים 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • שירותי בריאות הנפש
  • פסיכולוגיה
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (2)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני תוכניות ב פסיכולוגיית ילדים

אנשים רבים ברחבי העולם בוחרים להמשיך לתואר שני לאחר קבלת התואר הראשון שלהם כדרך של הרחבת הידע שלהם בתחום מסוים נוסף ולהרוויח יותר כסף. ניתן להשלים תוכניות של רוב ההורים בתוך כשנים או שלוש אם נלקחו במשרה מלאה.

רק מה הוא שני בפסיכולוגיה של ילד? קורס מקיף זה מציע סקירה של פסיכולוגיה התפתחות המתבגרת וילד עם המטרה הסופית של הכנת בוגרים לקריירה מתגמלת סיוע בני נוער ומשפחותיהם. אזורים הנפוצים של מחקר בקורסים אלה בדרך כלל כוללים פסיכולוגיה כללית, פסיכולוגיה של ילד, סוציולוגיה, סטטיסטיקה ושיטות מחקר. לפעמים תשומת לב נוספת שניתנה לנושאים כגון תאוריות אישיות, תהליכים קוגניטיביים ואסטרטגיות התערבות, בין אזורים בנושא.

רוב המכללות ואוניברסיטאות דורשות שמורים בעלי התואר השני.התואר המתקדם גם ידוע כדי לשפר להרוויח הזדמנויות פוטנציאליות וקריירה למי להשיג את זה.

יש וריאציה חזקה בין עלויות שכר לימוד מהורים אחד בתכנית פסיכולוגיה של ילד אחר המבוססות על גורמים כמו איפה בית הספר מציע הוא ממוקם והיוקרה של התכנית עצמה. במשרדו של בית ספר הוא קבלת נקודת המגע לקבלת פרטי הרשמה טובה.

תוכניות לתואר השני בפסיכולוגיה של ילד להכין משתתפים עבור מגוון רחב של קריירות רווחיות ומתגמלות. בוגרים רבים ללכת על מנת להמשיך את לימודיהם במרדף של דוקטורט, אשר בדרך כלל נדרש כדי לעבוד כפסיכולוג ילדים או פסיכולוג בית הספר. בוגרים אחרים למצוא עבודת זמן קצר לאחר הבטחת התואר השני, ולעתים קרובות הם להשיג עבודה מכניסה בתוך בתי חולים, מוסדות חינוך, המשרדים של הרופא או פרקטיקות פרטיות.

מסד הנתונים שלנו הוא משאב נהדר לחיבור עם בתי ספר ברחבי העולם שמציעים מאסטר המקוון בתוכניות פסיכולוגיה של ילד. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.