Keystone logo

13 תואר שני תוכניות ב פסיכולוגיה קלינית 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • שירותי בריאות הנפש
  • פסיכולוגיה
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (13)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב פסיכולוגיה קלינית

    בתחומים רבים ונושא תואר במכללה, יהיו תלמידי ההזדמנות להרוויח תואר שני. תואר זה בדרך כלל מקדם את הידע ומיומנויות בתכנית הלימודים לתואר ראשון. סטודנטים במשרה מלאה בדרך כלל להשלים את התכנית לתואר שני כבשנים, והוא עשוי להשתנות בהתאם להספר להשתתף.

    מה הוא שני בפסיכולוגיה קלינית? בתכנית זו, ניתנים לתלמידי מיומנויות וידע של איך לאבחן ולטפל בחולים עם בעיות נפשיות. אולי יש הזדמנות להתמחות בתחום מסוים, כגון נוירופסיכולוגיה, טיפול משפחתי ונישואים או פסיכולוגיה של ילד. כמה אזורים המכוסים עשויים לכלול טיפול קוגניטיבי, הערכת אישיות, פסיכולוגיה לא נורמלית, ונתונים סטטיסטיים. בתי ספר רבים דורשים practicums, התמחות או מקרה מחקרים לפני שסיימתי את לימודי.

    יתרונות רבים מגיעים עם להרוויח תואר שני בפסיכולוגיה קלינית.תואר זה יכול להיות קרש קפיצה לקראת קריירה ורישוי מתגמלת יותר. בנוסף, ניתן להשתמש בה כדי לעבור למרוויח תואר הדוקטור שלך.

    העלות של קבלת התואר שני תהיה תלויה בבית הספר שתבחר ובו הוא נמצא. זה גם יכול להיות תלוי בתכנית הספציפית המוצעת או לא והאם אתה בוחר להתמחות. צור האוניברסיטה האהובה עליך לקבלת מידע נוספת.

    עם תואר שני בפסיכולוגיה קלינית, ייתכן שיש לי אנשים את ההזדמנות כדי לחקור מגוון רחב של מסלולי קריירה. הם יכולים לעבוד עם תלמידים בבתי ספר תיכוניים, חטיבות ביניים ויסודיות, מכללות ואוניברסיטאות. הם עלולים למצוא את העמדות בפרקטיקות פרטיות, בתי חולים או מתקני אשפוז. בוגרים אפילו יכולים לעבוד עבור סוכנויות שירות חברתיות. עם הרישוי במדינות רבות, בוגר עשוי לפותחו או תרגול הטיפול שלה.

    טכנולוגיה היום אפשרה לסטודנטים לקחת קורסים מקוונים ולהרוויח התואר השני שלהם בקצב שלהם. כדי ללמוד עוד, לחפש את התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך שלך על ידי מילוי הטופס להוביל.