Keystone logo

1 תואר שני תוכניות ב פסיכולוגיה משפחתית 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • שירותי בריאות הנפש
  • פסיכולוגיה
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב פסיכולוגיה משפחתית

    מהי פסיכולוגיה משפחתית?
    פסיכולוגיה משפחתית היא המחקר המדעי של הדינמיקה המשפחתית והדרכים שבהן משפחות מתקשרות זו עם זו. הוא מתמקד באופן שבו משפחות מתפקדות מבחינת מערכות היחסים, התקשורת והמבנה הכללי שלהן. פסיכולוגים משפחתיים עובדים כדי להבין כיצד משפחות מתקשרות וכיצד הן יכולות לשפר את מערכות היחסים שלהן. הם גם פועלים לסייע למשפחות בעתות משבר, כגון גירושין או מוות. פסיכולוגים משפחתיים עובדים גם עם ילדים ובני נוער כדי לעזור להם להתמודד עם בעיות משפחתיות. הם עשויים לעבוד עם הורים כדי ללמד אותם מיומנויות הורות אפקטיביות או לעזור למשפחות להתמודד עם בעיות קשות כמו שימוש בסמים או אלימות במשפחה. פסיכולוגים משפחתיים עשויים גם לספק טיפול למשפחות שעוברות תקופה קשה.

    מה אני יכול לעשות עם תואר בפסיכולוגיית המשפחה?
    תואר בפסיכולוגיה משפחתית יכול להוביל לקריירה במחקר, הוראה או תרגול קליני. פסיכולוגים משפחתיים עשויים לעבוד בבתי חולים, מרפאות, פרקטיקות פרטיות או מעבדות מחקר. הם עשויים לעבוד גם בבתי ספר, סוכנויות ממשלתיות או ארגונים המספקים שירותים למשפחות. פסיכולוגים משפחתיים רבים גם בוחרים להמשיך בקריירה בחינוך או במדיניות ציבורית.

    סוגים שונים של תארים בפסיכולוגיה משפחתית
    תואר ראשון בפסיכולוגיה משפחתית ייקח בדרך כלל ארבע שנים. במהלך הלימודים תלמדו קורסים בנושאים כמו דינמיקה משפחתית, התפתחות אנושית ותקשורת. תהיה לך גם הזדמנות להשתתף בהתמחויות או מיקומים בשטח. תואר שני בפסיכולוגיה משפחתית ייקח בדרך כלל שנתיים עד שלוש שנים. במהלך הלימודים תלמדו קורסים מתקדמים בנושאים כמו פסיכופתולוגיה, הערכה והתערבות. תהיה לך גם הזדמנות לערוך מחקר ולכתוב תזה. תואר דוקטור בפסיכולוגיה משפחתית יכין אותך לקריירה במחקר או בתרגול קליני. במהלך הלימודים תלמדו קורסים מתקדמים בנושאים כמו פסיכופתולוגיה, הערכה והתערבות.