Keystone logo

14 תואר שני תוכניות ב רפואת ספורט ופעילות גופנית 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • רפואת ספורט ופעילות גופנית
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (14)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב רפואת ספורט ופעילות גופנית

    מאסטר הוא תואר שני שמקדמת הידע והמיומנויות של תלמיד בתחום מסוים של מחקר. המידה ניתן לצבור בבתי ספר בכל רחבי העולם, וכן את משך התכנית ישתנו מאוד, בהתאם לנושא.

    מהו מאסטר במדעי הספורט? ישנם היבטים רבים למדע ספורט, ותלמידים רבים לעתים קרובות לבחור באיזה אזור הם רוצים להתמקד. דוגמאות של תחומי מיקוד הן ספורט כושר ובריאות, אימון ספורט, מחקרי ספורט, וניהול ספורט. כל תוכנית יהיה שונה, אבל קורסים עשויים לכלול המדעים הקוגניטיביים וההתנהגותיים, ביומכניקה, ביוכימיה, פיזיולוגיה, ועקרונות של מדעי ביצועים גבוהים כגון טכנולוגיית ספורט וניטור ספורטאי. רוב התוכניות יכללו קורסים, מחקר יישומים, ולחוות את דרכו בתחום.

    צבירה לתואר השני היא מועילה עבור אלה המעוניינים לעבוד בענף הספורט כי זה עוזר לתת להם את רגל על ​​התחרות.תוכניות רבות כוללות גם סטאז עם ארגון ספורט, אשר עשוי לסייע לבוגרים למצוא קריירה.

    העלויות הקשורות שסיים תואר מדעי ספורט תהיינה שונות תלויות במוסד. המוניטין של בית הספר והאורך של תכנית הם גורמים עיקריים. סטודנטים המעוניינים מתבקשים לפנות אל בתי הספר ישירות כדי לברר מה נדרש כלכלית.

    סטודנטים שסיימו את לימודיהם עם תואר במדעי הספורט יכול לבחור מתוך מספר קריירות שונות. באזורים שונים בם בוגרים יפעלו כוללים אולימפיאדה, NCAA, פסיכולוגית ספורט, אימון אישי, ניהול בילוי, וניהול אירוח ספורט. כותרות התפקיד עשויות לכלול רכז תכנית ספורט, בריאות וסגנון חי יועץ, מומחה כוח ומיזוג, קהילה וכושר תאגידי ויועץ בריאות, קצין פיתוח לארגוני ספורט מקצועיים.

    להתחיל לחקור והשוואת ספר עכשיו.חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.