Keystone logo

17 תואר שני תוכניות ב מנהיגות בשירות הבריאות 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • לימודי שירותי בריאות
  • מנהיגות בשירות הבריאות
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (17)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב מנהיגות בשירות הבריאות

    לאחר שהתלמידים מרוויחים תואר ראשון, הם לעתים קרובות להמשיך ללמוד ברמה. מי להירשם לתוכניות של מאסטר ללמוד ידע מעמיק על תחום מסוים, מאמץ אקדמי או רדיפה. בעוד שאורכי התוכנית משתנים בהתאם לגורמים רבים, רוב התלמידים משלימים תואר שני תוך שנתיים או שלוש.

    מהו הורים מנהיגות בריאות? כמו אוכלוסיות להתרחב ברחבי העולם, את הצורך באיכות הבריאות עולה. סטודנטים המשתתפים בתכנית בוגרי בית הספר למנהיגות רוכשים את הידע והכישורים הדרושים להם כדי לשרת לקוחות מגוונים. לעתים קרובות, הקורסים כוללים סיעוד, מנהיגות, תכנון הפרויקט, ניהול מתקן ונושאים קשורים אחרים. תלמידים רשאים לקחת תכנית לימודים כללית או להתמקד ברפואת ילדים, משפחה, גריאטריה או סוג אחר של שירותי בריאות. לבסוף, לקראת סיום הלימודים, תלמידים רבים כותבים מאמר חשוב או משתתפים בפרויקט של אבן.

    השתתפות בתוכנית מנהיגות בריאותית בדרך כלל מעניקה ליחידים סוג של מנהיגות, ניהול ותקצוב מיומנויות שהם צריכים לתרום לתעשיית הבריאות. בוגרי רבים גם דיווחו על השגת ניהול זמן ויכולות משמעת בין-אישית המסייעות להם בחייהם האישיים.

    בעוד עלות התוכנית משתנה ממוסד למוסד, התלמידים בדרך כלל לדבר עם פקידי בית הספר לפני ההרשמה כדי לקבל מושג טוב יותר על שכר הלימוד הכולל ועמלות. בדרך כלל, המיקום של בית הספר ואת משך התוכנית לשלוט על ההוצאה הכוללת כדי לקבל הורים ב מנהיגות בריאות.

    בוגרת תואר שני בבריאות מנהיגות לעיתים קרובות מאפשרת לאנשים להיכנס לתחום הרפואי ולעבוד כמנהלי בית חולים או אחיות. חלק מהתלמידים משתמשים בתואר שני לעבוד באקדמיה, משמשים כחוקרים, פרופסורים או מנהלי פרויקטים. אחרים בוחרים להמשיך בקריירה במגזר ללא מטרות רווח, עובד כמנהל תוכנית, מנהל או מומחה מחקר. בינתיים, חלק מהמשתתפים בתוכנית לבחור להישאר בבית הספר להירשם לתוכנית הדוקטורט.

    אלה שרוצים להרוויח הורים מנהיגות בריאות יש בדרך כלל אפשרויות. כמה תלמידים לקחת שיעורים באוניברסיטאות המסורתיות, בעוד אחרים להירשם ללימודים מקוונים. כדי להתחיל, חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס להוביל.