Keystone logo

27 תואר שני תוכניות ב מדע ביו-רפואי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • לימודי ביו-רפואה
  • מדע ביו-רפואי
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (27)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני תוכניות ב מדע ביו-רפואי

סטודנטים לקבל תואר שני מסיבות רבות. אולי הם רוצים לידע מקצועי יותר בתחום מסוים, כמו גם יותר אחריות עבודה ושכר גבוה יותר. בנוסף, ייתכן שהם רוצים תואר דוקטור וחייבים להרוויח תואר שני ראשון. התואר שני הוא דרך עבור אדם כדי להראות שיש לו השכלה והכשרה נוספות בתחום.

מה הוא שני בביו-רפואה? ביו-רפואה הוא המחקר של תהליכים ביולוגיים כגון קרנות ואבולוציה מולקולריות ותאיות. התואר השני מיועד בעיקר לסטודנטים שמתכננים להגיע תואר דוקטור. קורסים הוא גם בכיתה ובמעבדה. תלמידים יכולים להתאים קורסי בחירה לאינטרסים שלהם. לדוגמא, נושאי כיתת בחירה לעתים קרובות כוללים ביולוגיה של גידול, מחלה מטבולית ונוירוביולוגיה. תלמידים גם להשלים פרויקט מחקר משמעותי.

היתרונות של תואר ביו-רפואה הרבה.תלמידים לשפר את מיומנויות הטכנולוגיות ברמה הגבוהה שלהם, יכול ללמוד בעולם, ולעתים קרובות להשלים פרויקטים בקנה אחד עם התשוקות שלהם.

אוניברסיטאות בכל רחבי הגלובוס מציעות תוכניות ביו-רפואה. לשם כך, תלמידים צריכים לחקור בתי ספר ותוכניות ספציפיים כדי לקבל מושג של עלויות משוערים, או ליצור קשר עם בתי הספר. סטודנטים תמיד צריכים לחקור דרישות תכנית מדויקות כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר האפשרית.

תלמידים שיקבלו תואר השני ביו-רפואה לעתים קרובות לעבור באופן מיידי לתוכניות דוקטורט. גם אם הם לא, לעתים קרובות יש להם הזדמנויות רבות. בוגרים ביו-רפואה לעבוד במחקר רפואי וכתיבה רפואית, עם פטנטים, ובניסויים קליניים. עבודה רבות כחוקרים ראשיים במחקר. הם גם מועסקים על ידי מוסדות אקדמיים, כמו גם עסקים ובבתי חולים.

תלמידים ביו-רפואה יכולים לקחת שיעורים במשרה חלקית או במשרה מלאה.למרות שהרבה ידיים על עבודה נדרשת, תוכניות מסוימות עשויות להציע למידה מקוונת לרכיבי הכיתה. כדי למצוא את בית הספר בשבילך, לחפש את התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.