Keystone logo

57 תואר שני תוכניות ב ניהול שירותי בריאות 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • לימודי שירותי בריאות
  • ניהול שירותי בריאות
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (57)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב ניהול שירותי בריאות

    התואר שני הוא תכנית לתואר שני שלעתים קרובות נותנת בוגרים יתרון תחרותי בשוק העבודה. התואר המתקדם ניתן לצבור במכללות ובאוניברסיטות בכל רחבי העולם, ולעתים קרובות, הם יכולים גם להיות שנצברו באינטרנט.

    תלמידים יכולים להיות תוהים, מה הוא שני בניהול בריאות? תכנית זו מכינה את התלמידים להיות מסוגלים לנתח, לנהל, ולשפר את ההיבטים שונים של מערכת הבריאות. קורסים יכסו את תחומי הסברה, מדיניות, וממשל, ותוכניות רבות יציעו לתלמידים את האפשרות לבחור להתמחות במגוון רחב של תחומים. תכנית לימודים מורכב בדרך כלל משילוב של עבודה בכיתה, מחקר, תזה, והתמחות.

    בריאות היא אחד מענפי הגיוס הגדולים ביותר במדינה, ומי שמרוויח תועלת תואר ניהול בריאות. ישנן אפשרויות קריירה רבות לבחירה. ניתן למצוא עבודה בהגדרות מסורתיות בריאות, כמו גם בתחומים אחרים.

    העלויות כרוכות בתואר בניהול שירותי בריאות יכול להשתנות לא מעט מהמוסד אחד למשנהו. גורמים חשובים כוללים את המיקום ואת המוניטין של בית הספר ואת אורכה של התכנית. כל תכנית יכולה להיות גם עמלות מיוחדות שנדרשות. אנו מעודדים תלמידים ליצור קשר עם בתי הספר כדי לברר מה החובות הכספיים יהיו.

    ישנן הזדמנויות קריירה רבות לבוגרים עם תואר שני בניהול בריאות. בהתאם לאינטרסים שלהם, אנשים יכולים לבחור לעבוד בניהול קליני בריאות, לשכות בריאות, רווחה ומדיניות ניהול, מנהיגות בבריאות, ניהול סיעוד, ושיווק תרופות. מעסיקים עשויים לכלול בתי חולים, מרפאות, מרכזי טיפול לטווח ארוך, חברות ביטוח בריאות, חברות תרופות, ייעוץ וניהול, מוסדות פיננסיים, ולשכות פדרליות ואת המדינה.

    להתחיל לחקור ולהשוות בתי ספר עכשיו עם מסד נתונים המקוון שלנו.חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.