Keystone logo

תואר שני תוכניות ב מיקרוביולוגיה 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • לימודי ביו-רפואה
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (0)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

אין תוכניות העונות על קריטריוני החיפוש שלך. אנא צמצם את המסננים שלך.

Clear filters

תואר שני תוכניות ב מיקרוביולוגיה

אב הוא תואר יוקרתי שסטודנטים מבלים שנים פועלים ל. אדון עשוי לאפשר לתלמידים להגיע ברגל שלהם בדלת בנתיב הקריירה הנבחרת שלהם ברחבי הארץ. בדרך כלל, התלמידים ימשיכו להרוויח תואר דוקטורט בתחום הרצוי לימודיהם, כך שהם יכולים להיות יותר מאוד מיומנים.

מה הוא שני במיקרוביולוגיה רפואית? תואר זה יכול לספק למדעני מחקר עתידיים בידיעה שהם צריכים להתחיל תכנית דוקטורט. מיקרוביולוגיה היא המחקר של מחלות זיהומיות. מיקרוביולוגים ללמוד מניעה, טיפול ואבחון. הם מתמקדים בכמה וירוסים, פטריות, חיידקים וטפילים משפיעים על הבריאות הכללית של אדם. עם תואר שני במיקרוביולוגיה רפואית, לתלמידים ללמוד את המאפיינים השונים של פתוגנים וכיצד הזיהומים לגדול והשידור.

תלמידים צריכים לקבל תואר שני במיקרוביולוגיה הרפואית אם הם מעוניינים בקריירה כמדען מחקר למחלות זיהומיות.עם התואר, תלמידים יכולים להירשם לדוקטורט של תכנית מיקרוביולוגיה הרפואית וללכת על אולי לשנות את פני רפואה לנצח.

אין עלות סט כשמדובר להרוויח תואר שני. העלות תהיה תלויה בתכנית והמוסד שאתה לומד. אתה יכול לדבר למשרד הקבלה לבית הספר אתה מעוניין בלברר.

יש לי מיקרוביולוגים רפואיים דלתות רבות פתוחות בפניהם במגוון רחב של מסלולי קריירה. נתיבי קריירה אלה יכולים להאריך למגזר ציבורי, פרטי וממשלתי. מיקרוביולוג רפואי יכול להשיג עבודה עם חברת תרופות ולעזור לחקור את הטיפול למחלות זיהומיות ועל ההשפעה שיש לי תרופות שונות עליהם. אם בוגרים רוצים עמדת ממשלה, הם יכולים להסתכל למכון הלאומי לבריאות או המרכז לבקרת מחלות. בתי חולים ובתי ספר לרפואה באוניברסיטה להעסיק מדענים ולתת להם מענקים לעבוד על הצעות מחקר.שירותי בריאות פרטיים כגון איגוד הלב האמריקאי והאגודה האמריקנית לסרטן לשכור מיקרוביולוגים רפואיים גם כן.

אם אין לך זמן להיות בכיתה כל היום, אתה יכול לקחת את הקורסים למיקרוביולוגיה רפואית מקוון. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.