Keystone logo

20 תואר שני תוכניות ב מחקר ביו-רפואי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • לימודי ביו-רפואה
  • מחקר רפואי
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (20)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב מחקר ביו-רפואי

    תואר שני הוא פרס חינוכי סטודנטים רבים להמשיך לאחר קבלת תואר ראשון. תוכנית של מאסטר נחשב לעתים קרובות יותר אינטנסיבי מאשר תוכנית לתואר ראשון. רוב תוכניות הדוקטורט דורשים מהתלמידים לקבל תואר שני לפני רודף השכלה גבוהה.

    מהו מאסטר במחקרים רפואיים? תוכנית זו היא לעתים קרובות אידיאלי עבור סטודנטים שכבר קיבל תואר ראשון ומי שרוצים להמשיך בחינוך מיוחד במחקר רפואי אנתרופולוגיה. התלמידים יכולים ללמוד את התיאוריות הבסיסיות ואת המבנים של המחקר הרפואי כדי להעפיל את עצמם מומחים בתחום. על ידי לימוד המגמות החברתיות והסביבתיות של הבריאות, התלמידים צריכים בדרך כלל להיות מסוגלים לתקשר המחקר שלהם להציע חידושים בריאותיים חדשים ומתקדמים.

    לתלמידים עם תואר שני במחקרים רפואיים יש פוטנציאל לרכוש ידע ראוי בתזונה ובריאות כללית, כמו גם מודעות תרבותית וסביבתית. בנוסף, תלמידים בתחום זה בדרך כלל ללמוד באופן יעיל לנתח ולתקשר נתונים, אשר יכול להיות מיומנויות שימושיות לאורך קריירות רבות.

    שכר הלימוד עבור כל תוכנית תואר יכול להשתנות ממוסד אחד למשנהו והוא יכול לסמוך על משך הלימודים. מעלות רבות של מאסטר לקחת בערך שנתיים, אבל עבור סטודנטים פוטנציאליים מעוניינים אפשרויות שונות, תמיד מחקר תוכניות ספציפיות ובתי ספר כדי ללמוד על עלות ומשך.

    תלמידים אשר משלימים את התוכנית בדרך כלל לפתוח הזדמנויות רבות בקריירה בתחום המחקר הרפואי מעבר לזה של תואר ראשון. קריירות אלו יכולות לכלול עבודה כללית בתחום הבריאות הבינלאומי והרפואה, בהוראת אנתרופולוגיה רפואית באוניברסיטה, בקידום קידום הבריאות הבינלאומי ועוד.בוגרי תוכנית מחקר רפואי יכולים לעתים קרובות ליישם בסיס מעוגל ומגוון היטב בגישות סביבתיות וחברתיות למחקר רפואי.

    ישנם מוסדות רבים בכל רחבי העולם, אשר עשויים להציע תוכניות אב שונות במחקר רפואי. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.