Keystone logo

73 תואר שני תוכניות ב לימודי ביו-רפואה 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • לימודי ביו-רפואה
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (73)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני תוכניות ב לימודי ביו-רפואה

עבור תלמידים רבים, התואר שני הוא סמן של הצלחה. התואר מכריז כמומחה בתחום של מחקר הם בחרו ויכולים לשפר את סיכויי הקריירה שלהם באופן משמעותי. בנוסף, תלמידים שרוצים תואר דוקטור לעתים קרובות צריכים קודם לקבל תואר שני.

מה הוא שני ביו-רפואי למדע? מדע ביו-רפואי ניתוחי ביולוגיה שהיא מתייחסת לרפואה כדי לרפא או לטפל במחלות. תואר זה נועד להכין את התלמידים המבקשים קריירה במקצוע בריאות או שדה הקשורים שקורא לחינוך מדעים ביו-רפואיים ברמת בוגר. התכנית כוללת קורסים ברמת master's ועבודה עם חולים כדי ללמוד איך לשרת אותם הכי טוב. בנוסף, תלמידים בדרך כלל לקחת קורסי בחירה כגון האנטומיה אנושית, האנטומיה של בעלי חיים או נוירוביולוגיה.

תלמידים לשאוף לתארים במדע ביו-רפואי ברמה גבוהה מסיבות רבות.ייתכן שהם רוצים להיות מעורבים בקריירה מרגשת ומתגמל של ריפוי מחלות, או שהם עשויים ליהנות צדדיות העצומים ומשכורות גבוהות פוטנציאל של השדה.

חוגים במדעים ביו-רפואיים יש ביקוש בכל רחבי העולם. כתוצאה מכך, את תג המחיר של תוכניות כגון משתנה, בהתאם למכללה / אוניברסיטה ומבנה התכנית. באופן כללי, תוכניות כגון לרוץ לשנה אחת. זה קריטי לכל התלמידים חושבים על להירשם בתכנית לחקור את בית הספר ותכנית כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר.

אנשים שמרוויחים מעלות מדע ביו-רפואיות לעבוד במגוון רחב של תחומים. לדוגמא, הם מועסקים במעבדות, בתעשיית הביוטק ואפילו בעיתונות כותבים על המדע ביו-רפואי. הם יכולים לבחור להתמחות בתחום, כגון גרונטולוגיה או מיקרוביולוגיה, או להמשיך תואר דוקטור. חלק מהרופאים שאפתנים גם לקבל חינוך במדע ביו-רפואי.

יש סטודנטים למדעים ביו-רפואיים פוטנציאליים רבות אפשרויות בינלאומיות מאוניברסיטאות. הם יכולים גם להירשם לשיעורים מקוונים לגמישות נוספת. כדי להתחיל, לחפש את התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.