Keystone logo

תואר שני תוכניות ב הכשרת טכנאי רוקחות 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • שירותי בריאות
  • רפואה פרמצבטית
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (0)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני תוכניות ב הכשרת טכנאי רוקחות

תכנית התואר שני מציידת סטודנטים עם הבנה מתקדמת של ידע תיאורטי ויישומי אזור ספציפי המחקר. התכנית תושלם על אדם שעובד במשרה חלקית או במשרה מלאה.

מהו שני טכנאי בית מרקחת? תפקידיו של טק המרקחת הוא לסייע הרוקח עם מדידה, ערבוב, אריזה, תיוג ושולח תרופות מרשם. סטודנטים יכולים לצפות לקחת קורסים בנושאים כגון מערכות גוף, מחלות אנושיות, מינוח רפואי, היסטוריה של רפואה ורוקחות, קמעונאות ונהלים חולות מרקחת, עיבוד מרשם, סיווג סמים ו- HIPAA. ישנן תוכניות מציעות externships עובד בבית מרקחת. עם הניסיון הזה, המשתתף לבצע משימות כגון ניהול ספרים, קבלת תשלומים ובתקשורת עם ספקי ביטוח.

תשומת הלב לפרטים, שירות לקוחות מיומנויות הקשבה לתלמידים לפתח באמצעות התכנית לעתים קרובות נותן להם יתרון תחרותי בשוק העבודה.אותו skillset עשוי גם לסייע להם להתמודד עם אתגרי החיים. מה עוד הוא התואר שני עשוי להעפיל יחיד עבור קידום או העלאה.

באופן כללי, תואר מקוון יכול להיות אופציה זולה יותר מאשר המסלול המסורתי. ובכל זאת, מומלץ לבדוק את העלויות כי שכר הלימוד ודמי להשתנות בין מכללות ואוניברסיטאות. זה גם רעיון טוב לשאול על תוכניות תשלום ומענקים.

מספר גורמי תורמי הביקוש הגבוה תרופות מרשם וטכנאי מרקחת. ראשית, העלייה של מחלות כרוניות, כמו סוכרת. שנית, האוכלוסייה המבוגרת גדלה בהיקפה. כתוצאה מכך, בוגרים שניתן לצפות כי לאמת את עבודת טכנאים אחרים או להכין יותר סוגים של תרופות. טכנאי מרקחת לעבוד במגוון רחב של הגדרות, החל מבתי חולים וחנויות תרופה בדיור מוגן ובתי אבות.

חיבור מחשב ואינטרנט לתת לך גישה לחינוך איכותי לא משנה היכן אתה גר. חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.