
תואר שני in
מאסטר בטיפול רפואי מתקדם - טיפול בין מקצועי בכאב
Western University Faculty of Health Sciences

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, קנדה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
CAD 37,000 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* בינלאומי | לבית: $14,000 CAD
מבוא
התוכנית לניהול כאב בין-מקצועי (IPM) מאפשרת לרופאים המחפשים מיומנויות ומומחיות חדשות לשפר את הגישה הקלינית שלהם לטיפול בכאב. אנשי מקצוע בתחום הבריאות ממגוון דיסציפלינות, כולל רפואה, פיזיותרפיה, רוקחות, סיעוד, ריפוי בעיסוק, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה ורפואת שיניים ייהנו מהתוכנית.
גישת החינוך מבוסס-היכולות של התוכנית פירושה שאתה מוערך על האופן שבו אתה מיישם את הידע שאתה לומד וכיצד אתה משלב זאת בטיפול בחולים.
תכנית ה-IPM מלמדת אותך לאתגר דרכים מסורתיות של חשיבה והוויה בפועל. תעודד אותך לחפש פתרונות יצירתיים ותמיכה בפיתוח חשיבה קלינית מתקדמת וכישורי חשיבה ביקורתית. מיומנויות אלו חיוניות להבנה ולטפל בחוויות מגוונות של כאב ולקלינאים העובדים בניהול כאב לשלוט בהם.
תכונות התוכנית
- קבל תמיכה והדרכה אחד על אחד ממנטור מנוסה במהלך החונכות הקלינית שלך
- קבל הערכה על ההישגים המקצועיים שלך ועל ידי חוויות למידה אותנטיות
- למד ליישם מיומנויות קבלת החלטות קליניות כדי לפתח תוכניות ריפוי מקיפות ואינדיבידואליות למטופלים
- עיצוב וביצוע פרויקט מחקר קבוצתי וכתוב מאמר מדעי מוכן לפרסום
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
התוכנית לניהול כאב בין-מקצועי בנויה על מסגרת חינוכית מבוססת מיומנויות שבה הלומדים מתמקדים בפיתוח מיומנויות ליבה עד שצברו מספיק ראיות כדי להפגין שליטה בעיני סוקר בלתי תלוי.
בגישות מסורתיות, הזמן קבוע (בדרך כלל קדנציה או סמסטר) בעוד שהתוצאה משתנה (הציון שכל תלמיד מקבל). בגישת CBE, הזמן משתנה (קח כמה זמן שצריך כדי לשלוט בכשירות) אבל התוצאה קבועה (כולם שולטים בכשירות). בתוכנית CBE טהורה, הקורסים מוחלפים בפעילויות למידה, תרגול ויישום של פעילויות מקצועיות שניתן להפקיד בהן. עדות לשליטה נצברת באמצעות התבוננות ישירה, סימולציות, השתקפויות ודרכים אחרות להראות שהלומד שולט במיומנות בסביבה אמיתית.
באמצעות סיום מוצלח של תוכנית זו, התלמידים יוכיחו שליטה בחמש כישורי מפתח:
- שיתוף פעולה בין-מקצועי
- מודעות עצמית ורפלקסיביות
- נימוק קריטי ופתרון בעיות יצירתי
- תרגול אמפתי והנמקה
- מומחיות בכאב
חונכות קלינית
מרכיב מרכזי בתוכנית זו הוא דרישת החונכות האקדמית/קלינית. לסטודנטים יוקצה חונך אקדמי משלהם איתו ייפגשו למפגשים קבועים מדי שבועיים. הם יצפו לעבוד עם המנטור האקדמי והתוכנית כדי לזהות מנטור קליני מתאים ממנו הם ירצו ללמוד. מנטור קליני זה אינו חייב להיות מומחה בטיפול בכאב, אלא יש לראותו כקלינאי מהימן ומכובד שהלומד יכול לתקשר עמו לפחות 15 שעות (חמש שעות בכל קדנציה). אופי המעורבות הזו עשוי להיראות שונה עבור לומדים שונים בהתאם להקשר ולנגישות הגיאוגרפית. דוגמאות לכך יהיו דיונים על מקרים מורכבים של מטופלים, הצללה, חונכות ישירה בקליניקה, דיונים על ידע קליני חדש או למידה של טכניקות קליניות חדשות. הלומדים ינהלו יומן של כל מפגש חונכות, והמנטורים הקליניים יקבלו קצבה קטנה עבור מתן שעות החונכות שלהם.
עמידה בדרישת החונכות הקלינית כוללת:
- התקשרות עם מנטורים קליניים מאושרים
- הגשת יומן התקשרויות בסוף כל קדנציה המדגים את השעות שהושלמו ואת אופי החונכות
- מינימום של חמש שעות לקדנציה (סה"כ 15 שעות) של אינטראקציה ישירה בין סטודנט למנטור קליני
- אינטראקציות קריטיות אלו צריכות להיקלט גם לאורך תיק העבודות של התלמיד כהוכחה לשליטה באחת או יותר מהמיומנויות הנדרשות
הסטודנטים אחראים להבטחת המנטורים הקליניים שלהם.