MSc סיעוד (הרשמה מראש - מבוגר)
University of Lincoln
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lincoln, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* לסטודנטים בינלאומיים | תלמידי בית: 9,250 פאונד
גלה את לינקולן בכל מקום שאתה נמצא בעולם
הסמינרים המקוונים שלנו, כיתות אמן בנושא, מפגשי שאלות ותשובות ושיחות פאנל סטודנטים הם דרך מצוינת לגלות איך זה לחיות וללמוד University of Lincoln .
מבוא
קורס MSc סיעוד (הרשמה מראש - מבוגרים) מטרתו להכין את הבוגרים לתחום המורכב, התובעני והמתגמל של סיעוד מבוגרים. הקורס מספק לאלו ממגוון רקעים את האפשרות להעביר את כישוריהם להיות אחיות מוסמכות (מבוגרים).
תואר שני זה מיועד לבוגרי תואר השואפים לזכאות להגיש בקשה לפנקס מועצת האחיות והמיילדות.
הקורס מבוסס על ערכי הליבה של מועצת האחיות והמיילדות (NMC) ומטרתו לקדם מיומנויות חשיבה ביקורתית ורוח החקירה.
במהלך העשורים האחרונים, תפקידה של האחות התפתח עקב ההקשר המשתנה של הטיפול הבריאותי והחברתי, וכתוצאה מכך מגוון רחב של תפקידים ושירותים חדשים. אחיות מוסמכות (מבוגרים) ממלאות תפקיד משמעותי במונחים של הובלה ותיאום טיפול באנשים לאורך כל תוחלת החיים; מודעים לצרכי טיפול נפשיים, פיזיים, קוגניטיביים והתנהגותיים מורכבים של אלה שהם מטפלים בהם.
תואר שני זה נועד לפתח אחיות מוסמכות (מבוגרים) שמתעדפות אנשים על ידי מתן טיפול בטוח ויעיל, חינוך אלה שבטיפולם באמצעות שימוש בטכנולוגיה, קידום אוריינות בריאות למניעת בריאות לקויה ותמיכה בבחירות ובאורחות חיים בריאים. הקורס פותח כדי להעלות את הערכים המקצועיים והמצפון החברתי של התלמידים כדי להכין אותם לתפקידי בריאות עתידיים.
אחיות מתרגמות ידע מבוסס ראיות כדי לשפר את מתן שירותי הבריאות תוך שמירה והדגשה של האתיקה של טיפול במרכז האדם. מודולים בקורס זה תוכננו מתוך מחשבה זו ומטרתם לעורר חדשנות, לשפר את האיכות, לנהל את הסיכון ולזהות אזורים לשינוי יצרני.
University of Lincoln , יחד עם שותפינו לתרגול, חולקים חזון להכין את הסטודנטים להיות אחיות דינמיות המתאימות לתרגול בסביבות טיפול משתנות ומאתגרות במהירות.
מתן עדיפות להוראה פנים אל פנים
University of Lincoln , אנו שואפים להבטיח שחוויית הסטודנטים שלנו מרתקת, תומכת ומאתגרת מבחינה אקדמית. לאורך מגיפת הקורונה, התאמנו להנחיות הממשלה כדי לשמור על בטיחות התלמידים, הצוות והקהילה שלנו. כל ההגבלות החוקיות הנותרות של Covid-19 באנגליה הוסרו בפברואר 2022 במסגרת תוכנית הממשלה לחיים עם Covid-19, ואימצנו חזרה בטוחה להוראה אישית בקמפוס. היכן שמתאים, הוראה פנים אל פנים משופרת על ידי שימוש בכלים דיגיטליים וטכנולוגיה ועשויה להיות משלימה על ידי הזדמנויות מקוונות שבהן אלו תומכות בתוצאות הלמידה.
אנו ערוכים לחלוטין להתאים את התוכניות שלנו אם שינויים בהנחיית הממשלה יחייבו זאת, ואנו נשתדל לעדכן את התלמידים הנוכחיים והפוטנציאליים.
"מידע זה היה נכון בזמן הפרסום (יולי 2023)"
קבלה
תכנית לימודים
איך אתה לומד
שיתוף פעולה הוא חלק מרכזי בתואר שני ומעודדים את הסטודנטים ללמוד עם ומאנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות. התלמידים יוכלו ליישם את חוויות הלמידה הנלמדות שלהם במסגרות בעולם האמיתי, שכן התוכנית בנויה באמצעות חמישים אחוז תיאוריה וחמישים אחוז תרגול.
סטודנטים יכולים לעבוד בשיתוף פעולה ושותפות עם אקדמאים, מתרגלים, משתמשי שירות וסטודנטים אחרים. מטרת הקורס להעצים את הסטודנטים להפוך לאחיות גמישות, אכפתיות, רפלקטיביות ולומדות לכל החיים כדי להקל על הכרת תפקידים ושירותים אחרים, שיתוף פעולה בין-סוכנויות והביטחון לעבוד מעבר לגבולות המקצועיים.
סטודנט כמפיק
למידה והוראה המעורבות במחקר ומבוססות ראיות הן הליבה של חווית הלמידה של התלמידים בקורס זה. סטודנט כמפיק הוא מודל של הוראה ולמידה המעודד אקדמאים וסטודנטים לתואר ראשון לשתף פעולה בפעילויות מחקר. זוהי תוכנית המחויבת ללמידה באמצעות עשייה.
העקרונות של סטודנט כמפיק הם גילוי, שיתוף פעולה, מעורבות והפקה.
תַגלִית
התלמידים יכולים ללמוד באמצעות מחקר משלהם. למידה עצמאית מקודמת בכל מודול באמצעות לימוד מכוון ועצמאי, המאפשר לסטודנטים להקשר את התכנים הנלמדים לתחום העיסוק שלהם ולקדם לימוד עצמאי כתהליך שהסטודנטים יכולים להשתמש בו לאורך הקריירה המקצועית שלהם.
שיתוף פעולה
עבודה בין מקצועית היא חלק חשוב מהקורס. התלמידים יכולים לעבוד יחד כדי לפתח את הידע וההבנה שלהם והסטודנטים יכולים לשתף פעולה בין קבוצות עמיתים מקצועיות וצוות. התלמידים נתפסים כשותפים בייצור והפצת ידע.
אירוסין
התלמידים יכולים לפתח את הביטחון והזהות שלהם כחברים בקהילה מקצועית. סטודנטים יכולים להעביר וליישם את הלמידה שלהם על תרגול סיעודי, תוך עיסוק מלא בבבואה ובזיהוי יזום של צרכי הלמידה שלהם.
הפקה
הקורס מתמקד בהפקת תוצרי למידה רלוונטיים וחדשניים מבחינה מקצועית, הניתנים ליישום ויישום במסגרת העיסוק בסיעוד, וכן בהתמקדות בהשגת תוצרי למידה אקדמיים.
הסטודנטים מבצעים מגוון של מודולים בקורס.
מודולים בשנה א ':
- תרגול חיובי בין-מקצועי
- הערכת צרכים, תכנון ותיאום טיפול
- מתן והערכת טיפול
- מנהיגות ופיקוח על סיעוד
מודולים בשנה ב ':
- שיפור בריאות יישומי
- הערכת שירות לתרגול קליני
- שינוי שירות
- להיות אחות מוסמכת מקצועית אחראית (מבוגר)
- ניהול טיפול מורכב
עד סוף התכנית, על התלמידים להיות מסוגלים להפגין כשירות כנגד האחות העתידית: סטנדרטים של מיומנות לאחיות מוסמכות. אלה כוללים היותו איש מקצוע אחראי, קידום בריאות ומניעת בריאות לקויה, הערכת צרכים ותכנון טיפול, מתן והערכת טיפול, הובלה וניהול של טיפול סיעודי ועבודה בצוותים, שיפור הבטיחות ואיכות הטיפול ותיאום הטיפול.
מקומות עבודה
שיבוצי עבודה נועדו להכין את התלמידים לעמוד באתגרים של סביבה קלינית משתנה במהירות, בין אם מדובר בבית חולים, כירורגית רופאים או מסגרת בריאות קהילתית.
ללמוד בחו"ל
בשנה השנייה, לסטודנטים יש הזדמנות לבצע מיקום בחירה בחו"ל או בבריטניה. מיקומים יכולים לאפשר לסטודנטים להתמקד בהקשר רפואי חלופי ולהציע הזדמנות לקבל תובנה והתנסות בעבודה לצד עמיתים ממגוון דיסציפלינות.
שימו לב, הסטודנטים אחראים לעלות הנסיעות, הלינה ועלויות המחיה הכלליות שלהם בזמן השמה או לימודים בחו"ל.
מודולים
- שיפור בריאות יישומי (ליבה)
- הערכת צרכים, תכנון ותיאום טיפול (L7) (Core)
- להיות אחות מוסמכת מקצועית אחראית (מבוגר) (L7) (ליבה)
- תרגול חיובי בין-מקצועי (ליבה)
- מנהיגות ופיקוח על סיעוד (ליבה)
- ניהול טיפול מורכב (L7) (Core)
- מתן והערכה של טיפול (L7) (ליבה)
- הערכת שירות לתרגול קליני (ליבה)
- שינוי שירות (ליבה)
איך אתה מוערך
התלמידים מוערכים הן פורמלית והן בלתי פורמלית לאורך הקורס כדי לפתח למידה ואוטונומיה. הערכות יכולות להתקיים הן בתוך האוניברסיטה והן בסביבות השמה בפועל. למידה מבוססת תרגול תוערך כמעבר או ככשל. עבודה אקדמית תורמת לציון הסופי שלהם.
חלק מההערכות על הקורס מנוהלות על ידי מורים, אולם התלמידים מוזמנים לעסוק בהערכה עמיתים והערכה עצמית בכדי לסייע בפיתוח מיומנויות ההשתקפות וההערכה החיוניות ללמידה לכל החיים ולהמשך התפתחות מקצועית, לאחר רישום כאחות. .
חלק מההערכות מתמקדות בידע תיאורטי וביישום התיאוריה, ואחרות בביצוע המעשי של מיומנויות טכניות וניהול מטופלים.
הערכות לאורך התוכנית תוכננו כך שיהיו רלוונטיות לשיטות עבודה מקצועיות.