דוקטור לרוקחות (PharmD) - מואץ
Massachusetts College of Pharmacy and Health Sciences
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Worcester, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
34 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 56,970 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
כרוקח, אתה חלק מחיי היומיום של המטופלים ומרגעי הבריאות המרכזיים.
בתוכנית זו, אחת מקומץ מסוגה בארה"ב, תבנה על התואר הראשון שלך או נקודות זכות מספיקות כדי לזכות בתואר שלך תוך 34 חודשים בלבד, כך שתוכל להפוך לרוקח פעיל ומקצועי בריאות אחראי.
בתוכנית הדוקטור לרוקחות מואצת במשרה מלאה (PharmD) הן בקמפוס ווסטר ומנצ'סטר, תהיה לך הזדמנות לעבוד לצד מומחים מקצועיים באמצעות התנסויות קליניות במעבדות הסוחפות שלנו ובאמצעות רוטציות קליניות הזמינות במספר רב של מוסמכים אתרים קליניים ברחבי ניו אינגלנד.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
תוכנית זו מציעה מלגות המבוססות על הצטיינות עד למקסימום של $20,000 לשנה.
תכנית לימודים
שנה אני-סתיו
- מערכות בריאות ובריאות הציבור בארה"ב
- מבוא לטיפול בחולים I
- ביוכימיה פרמצבטית I
- פרמצבטיקה I
- שירות וטיפול בקהילה (קורס עובר/נכשל)
- חוק בתי מרקחת
- התפתחות אישית ומקצועית של הסטודנט I
שנה I-Spring
- מבוא לטיפול בחולים II
- הערכת ספרות סמים ואינפורמטיקה בבריאות I
- ביוכימיה II/תזונה
- חישובים פרמצבטיים
- פרמצבטיקה II עם מעבדה
- פרמקוקינטיקה/ביופארמה
- מבוא לפיזיולוגיה/פתופיזיולוגיה
- מינהל בית מרקחת/כלכלה פרמקו
- התפתחות אישית ומקצועית של הסטודנט I
שנה 1-קיץ
- מבוא לטיפול בחולים III (עם מעבדה)
- טיפול עצמי/טיפול תרופתי I
- פרמקולוגיה/טוקסיקולוגיה/כימיה רפואית I
- פיזיולוגיה/פתופיזיולוגיה של האדם I
- הערכת ספרות סמים ואינפורמטיקה בבריאות II
- התפתחות אישית ומקצועית של הסטודנט II
שנה ב'-סתיו
- חוויות מבוא לתרגול רוקחות - קהילה (קורס עובר/נכשל)
- חוויות מבוא לתרגול רוקחות - מוסדי (קורס עובר/נכשל)
- אתיקה, מקצועיות ומנהיגות
- סמינר טיפול בחולים I
- תרופות תרופתיות II
- פרמקולוגיה/טוקסיקולוגיה/כימיה רפואית II
- פיזיולוגיה של האדם/פתופיזיולוגיה II
- התפתחות אישית ומקצועית של הסטודנט II
- בחירה
שנה ב'-אביב
- סמינר טיפול בחולים II (עם מעבדה)
- תרופות תרופתיות III
- פרמקולוגיה/טוקסיקולוגיה/כימיה רפואית III
- פיזיולוגיה ופתופיזיולוגיה של האדם III
- התפתחות אישית ומקצועית של הסטודנט II
- בחירה 2
שנה ב'-קיץ
- סמינר טיפול בחולים III (עם מעבדה)
- תרופתיות IV
- פרמקולוגיה/טוקסיקולוגיה/כימיה רפואית IV
- פרמקוגנומיקה
- פרמקוקינטיקה קלינית יישומית
- פיתוח אישי ומקצועי של סטודנט III (נמשך בשנה ג')
שנה ג '
- ניסיון מתקדם בתרגול רוקחות 1
- ניסיון מתקדם בתרגול רוקחות 2
- ניסיון מתקדם בתרגול רוקחות 3
- ניסיון מתקדם בתרגול רוקחות 4
- ניסיון מתקדם בתרגול רוקחות 5
- ניסיון מתקדם בתרגול רוקחות 6
- פרויקט בוגר
- התפתחות אישית ומקצועית של הסטודנט III
תוצאת התוכנית
תכנית הלימודים של תכנית הדוקטור המואץ לרוקחות מתמקדת בסטודנטים ונועדה להכין את הבוגרים להוביל שינוי ולתרום לשיפור שירותי הבריאות ורווחת המטופלים. תוצאות תכנית הלימודים שלנו עונות על השאלה: מה צריך בוגר תוכנית הדוקטור המואץ לרוקחות לדעת, להיות מסוגל לעשות ולהעריך?
1.1 לומד (לומד) - לפתח, לשלב וליישם ידע ממדעי היסוד (כלומר, מדעי התרופות, מדעי החברה/התנהגות/מינהל וקליניים) כדי להעריך את הספרות המדעית, להסביר את פעולת התרופות, לפתור בעיות טיפוליות ולקדם את בריאות האוכלוסייה וטיפול ממוקד מטופל.
2.1. טיפול ממוקד מטופל (Caregiver) - לספק טיפול ממוקד מטופל כמומחה לתרופות (לאסוף ולפרש ראיות, לתעדף, לגבש הערכות והמלצות, ליישם, לנטר ולהתאים תוכניות ולתעד פעילויות).
2.2. ניהול מערכות שימוש בתרופות (מנהל) - ניהול צורכי טיפול רפואי של המטופל תוך שימוש במשאבים אנושיים, פיננסיים, טכנולוגיים ופיזיים כדי לייעל את הבטיחות והיעילות של מערכות השימוש בתרופות.
2.3. בריאות ואיכות חיים (מקדם) - עיצוב אסטרטגיות מניעה, התערבות ואסטרטגיות חינוכיות עבור אנשים וקהילות כדי לנהל מחלות כרוניות ולשפר את הבריאות והרווחה.
2.4. טיפול מבוסס אוכלוסיה (ספק) - תאר כיצד טיפול מבוסס אוכלוסיה משפיע על טיפול ממוקד מטופל ומשפיע על פיתוח הנחיות פרקטיקה ושיטות עבודה מומלצות מבוססות ראיות.
3.1. פתרון בעיות (פותר בעיות) - זיהוי בעיות; לחקור ולתעדף אסטרטגיות פוטנציאליות; ולתכנן, ליישם ולהעריך פתרון בר-קיימא.
3.2. מחנך (מחנך) - למד את כל הקהלים על ידי קביעת הדרכים היעילות והמתמשכות ביותר להעברת מידע ולהערכת הבנה.
3.3. הסברה למטופלים (Advocate) - להבטיח כי טובת המטופלים מיוצגת.
3.4. שיתוף פעולה בין-מקצועי (משתף פעולה) - השתתף וצור קשר פעיל כחבר צוות שירותי בריאות על ידי הפגנת כבוד הדדי, הבנה וערכים כדי לענות על צורכי הטיפול בחולים.
3.5. רגישות תרבותית (כולל) - הכרה בגורמים החברתיים של בריאות כדי לצמצם פערים ואי-שוויון בגישה לטיפול איכותי.
3.6. תקשורת (מתקשר) - תקשר ביעילות מילולית ולא מילולית בעת אינטראקציה עם אדם, קבוצה או ארגון.
4.1. מודעות עצמית (מודעות עצמית) - לבחון ולשקף ידע אישי, מיומנויות, יכולות, אמונות, הטיות, מוטיבציה ורגשות שיכולים לשפר או להגביל צמיחה אישית ומקצועית.
4.2. מנהיגות (מנהיג) - להפגין אחריות ליצירת והשגת מטרות משותפות, ללא קשר לתפקיד.
4.3. חדשנות ויזמות (חדשנית) - עסוק בפעילויות חדשניות על ידי שימוש בחשיבה יצירתית כדי לדמיין דרכים טובות יותר להגשמת מטרות מקצועיות.
4.4. מקצועיות (מקצועית) - הפגינו התנהגויות וערכים התואמים את האמון שניתן למקצוע על ידי מטופלים, ספקי שירותי בריאות אחרים והחברה.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.