מאסטר במדעי השטח הביו-רפואיים
Malmö University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Malmö, שבדיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
SEK 395,000 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
02 Sep 2024
מבוא
התוכנית יוצרת פלטפורמה להבנת המעורבות של מדע פני השטח בביו-רפואה וביוטכנולוגיה. תקבל ידע תיאורטי ומיומנויות מעשיות בתחומי הפעילויות הביו-רפואיות הדורשות מומחיות מעבר לדיסציפלינות המסורתיות של ביו-רפואה, כימיה או ביולוגיה.
קשרים פעילים
התכנית מתבצעת בשיתוף פעולה הדוק עם התעשייה האזורית ומספקת סקירה עדכנית של עבודת המחקר והפיתוח בתחום הטכנולוגיה הביו-רפואית. החינוך מתבצע על ידי חוקרים ומורים המשתתפים ברשת מחקר רלוונטית תעשייתית בשם פרופיל "ביופילמים - מרכז מחקר לביו-ממשקים". מתקני הניסוי שלנו משלבים כימיה, תאים וביולוגיה מולקולרית ומעבדות ביואנליטיות.
צורות לימוד
אנו משתמשים בצורות פדגוגיות שונות, עם התמקדות חזקה בשאלות מחקר בפיתוח מוצרים ביו-רפואיים. שיתוף הפעולה עם התעשייה הביו-רפואית שמסביב מתבצע באמצעות פרויקטים של CDIO, Conceive - Design - Implement - Operate.
מהו מדעי השטח הביו-רפואי?
מדעי השטח הביו-רפואיים מתייחסים לידע ולהבנה של השילוב התיאורטי והמעשי של כימיה פני השטח בהיבטים יישומיים של ביולוגיה של התא, אימונולוגיה, ביולוגיה מולקולרית וננוטכנולוגיה. מדעי פני השטח הביו-רפואיים מתייחסים לידע מיוחד של כימיה פני השטח בתחומים יישומיים של ביולוגיה של תאים, אימונולוגיה, ביולוגיה מולקולרית, ננו-ביוטכנולוגיה וכימיה קולואידית, כמו גם ידע מהותי על השילוב של נושאים אלה במדעי פני השטח הביו-רפואיים.
תעשיות ביו-רפואיות מרכזיות
תרופות וביוטכנולוגיה
- מולקולות קטנות - מולקולות אורגניות סינתטיות
- ביולוגיות - מולקולות ביולוגיות המיוצרות על ידי אורגניזמים חיים (ביוטכנולוגיה)
מכשירים ואבחון
- תעשיית המכשור הרפואי
- אבחון - IVD (אבחון מבחנה)
תוֹכֶן
רשימת הקורסים:
- מדעי פני השטח ביו-רפואיים, תכנית לתואר שני (שנתיים), 120 נ"ז - סתיו 2020 (במלמה בשעות היום 100%)
- מדעי פני השטח ביו-רפואיים, תכנית לתואר שני (שנתיים), 120 נ"ז - סתיו 2020 (במלמה בשעות היום 100%)
קבלה
תכנית לימודים
אִרגוּן
להענקת תואר שני (120 נ"ז) נדרש הסטודנט לבצע פרויקט עצמאי (תזה) הכולל לפחות 30 נ"ז בתחום הלימוד הראשי. התזה עשויה להכיל פחות מ-30 נ"ז, אם כי לא פחות מ-15 נ"ז אם הסטודנט כבר השלים פרויקט עצמאי במחזור השני הכולל לפחות 15 נ"ז בתחום הלימוד הראשי או שווה ערך מתכנית לימודים מחוץ לשוודיה.
התקדמות הקורס
יש להשלים את הקורסים בסדר המפורטים בסקירה הכללית. לצורך קבלה לקורסי שנה ב' נדרשים לפחות 45 נ"ז מלימודי שנה א' או ידע מקביל שנרכש באמצעים אחרים. כדי להתחיל את סמסטר ד' על הסטודנט להשיג ציון עובר בסמסטר א' ו-ב'.
העברת אשראי עבור קורסים שנלמדו במקום אחר
העברות אשראי נבדקות לפי התקנות המפורטות בפרק 6, סעיפים 6 - 8 של פקודת ההשכלה הגבוהה השוודית
בְּדִיקָה
הבחינה מתקיימת באופן פרטני ולפי התיאור הכלול בתכנית הקורס הרלוונטית.
זכות לעלות מחדש
תלמיד שלא יצליח להשיג ציון עובר בבחינה של קורס מסוים או חלק מקורס, יהיה רשאי להיבחן בשנית פעמיים על אותו תוכן קורס ובאותן דרישות. בנוסף, לסטודנטים יש את הזכות להיבחן באותו קורס גם בהזדמנויות הבאות כאשר הקורס ניתן עם אותו כלל חל. במידה וקורס הופסק או עבר שינויים גדולים, לסטודנט יש זכות להיבחן בשנית בשני הזדמנויות תוך שנה מיום כניסת השינויים, בהתבסס על הסילבוס שהיה קיים בעת רישום הסטודנט לקורס. . בחינה ובחינה חוזרת מתקיימים במועד הנקוב בלוח הזמנים של כל קורס.
סולם לדירוג
א - מצוין
ב' - טוב מאוד
ג - טוב
ד - משביע רצון
E - מעבר
U - נכשל
תעודות תואר וקורס
- תעודות תואר וקורס מונפקות על פי התקנות המפורטות בפרק 6, סעיפים 9 - 11 של פקודת ההשכלה הגבוהה השוודית
- מעבר ללימודי דוקטורט או מעבר ללימודי מחזור ג'
- בפקולטה לבריאות וחברה, לסטודנטים בעלי תואר שני במדעי השטח הביו-רפואי יש הזדמנות לערוך לימודי דוקטורט, כלומר חינוך במחזור ג', בתחום המדעים הביו-רפואיים