תואר שני בבריאות הציבור ומדיניות הבריאות
Ilia State University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Tbilisi, גאורגיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 3,200 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
התוכנית נועדה לעמוד בדרישות ובסטנדרטים המוכרים על ידי איגוד בתי הספר לבריאות הציבור באזור אירופה (ASPHER), כמו גם אנלוגים בינלאומיים.
קבלה
תכנית לימודים
תכנית הלימודים של התכנית מסתמכת על ידע עכשווי ומתהווה בתחומי האפידמיולוגיה ובריאות האוכלוסייה, בריאות הסביבה וגורמים כלכליים סוציו-אקונומיים של בריאות, כלכלת בריאות ומדיניות ולבסוף בנושאי בריאות גלובליים המשפיעים על הפלנטה, המדינות והקהילות שלנו.
תוצאת התוכנית
מטרת התכנית היא לתרום לפיתוח ההון האנושי בתחום בריאות הציבור, למשוך ולגייס אנשי מקצוע ברמה גבוהה וליצור סביבה ממוקדת בהצלחתו של כל סטודנט. לקדם גישה שווה לבריאות הציבור ולשירותי בריאות באמצעות שיתוף פעולה עם שותפים שונים.
התכנית שמה לה למטרה להכשיר אנשי מקצוע מגזר בעלי ידע ומיומנויות מעמיקות ושיטתיות בסטנדרטים הכרחיים ומודרניים בתחום בריאות הציבור ומדיניות לשיפור בריאותם של פרטים, קבוצות ואוכלוסיות, ולהיות מסוגלים להחזיק בתפקידים מובילים בציבור. וארגונים פרטיים ברמה המקומית והבינלאומית כאחד.
הבוגר:
- בעל היכרות מעמיקה עם מערכת הבריאות הציבורית, צרכיה והנושאים העכשוויים בהקשר מקומי ו/או גלובלי/ בינלאומי;
- מסוגל לבצע חקר בריאות באופן עצמאי תוך שימוש בשיטות ומיומנויות מחקר (כולל בחירת מודלים/מסגרות מושגיות, פיתוח שאלות מחקר, עיצוב מחקר, בחירת שיטות איסוף ומדידה של נתונים, איסוף וניתוח נתונים בשיטות סטטיסטיות או איכותניות, ותקשורת והפצת מחקרים תוצאות.
- חושב באופן שיטתי ומסוגל לתכנן פעולות / התערבויות הנחוצות לבריאות הציבור ולמשאבים רלוונטיים; יכול לזהות צרכים למדיניות חדשה/משתנית והתערבויות תוכנה המבוססות על גיוון תרבותי-חברתי ואוכלוסייתי, לפתח מדיניות, אסטרטגיות ותוכניות בנות קיימא לטווח בינוני או ארוך, ולהעריך את השפעתם על בריאות האוכלוסייה.
- מסוגל למצוא ולסנתז את הראיות הדרושות לקבלת החלטות בריאות הציבור, כמו גם לזהות את דפוסי התקשורת שלהם עם מחזיקי עניין; יכול לפתח התערבויות נפרדות ואסטרטגיות מערכת לקידום החלטות ושיתוף פעולה בין מגזרים.
- מבין ומשתמש בסטנדרטים גבוהים של אתיקה במחקר, הערכה או מדיניות/התערבות/תכנון וביצוע/הטמעה של תוכניות בריאות הציבור.
- יוכל לזהות את הצרכים לפיתוח מקצועי ולתכנן פעולות מתאימות לחיזוק היכולות המקצועיות לקראת המקצוע.