Keystone logo

44 תואר ראשון תוכניות ב שירותי בריאות הנפש 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון
  • שירותי בריאות
  • שירותי בריאות הנפש
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (44)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר ראשון תוכניות ב שירותי בריאות הנפש

    בוגרי תיכון רבים ברחבי העולם בוחרים ללמוד במכללה או אוניברסיטה בתקווה להבטיח תואר ראשון, שהוא הישג חינוכי מוכר בעולם שהוענק לאחר כארבע שנים של לימוד האינטנסיבי של נושא נתון.

    מה בדיוק הוא ראשון בבריאות נפש? תכנית זו מכינה משתתפים לקריירה מוצלחת בתחום בריאות הנפש גדל. נושאים משותפים של מחקר בתוכניות אלה כוללים לעתים קרובות מדעי התנהגות, הפרעות נפשיות, פסיכולוגיה כללית וטיפולים שונים בתחום בריאות נפש ומערכות כיום במקום ברחבי העולם. קורסים בתחום בריאות נפש לעתים קרובות משלבים עבודה בכיתה עם התמחות, externships או התמחות במסגרות קליניות.

    הם האמינו תואר הראשון נרחב כדי לשפר את סיכויי השתכרות פוטנציאליים וקריירה. בוגרים רבים גם לדווח יותר סיפוק בקריירה שלהם לאחר הבטחת תואר ראשון בבריאות נפש.התואר ראשון נדרש גם עבור אלה שמחפשים להמשיך לימוד במאמץ להשיג תואר אקדמי מתקדם יותר.

    אין עלות קבועה מראש הקשורים בהשגת תואר ראשון בבריאות נפש. בגלל וריאציה חזקה בין שיעורי לימוד מתכנית אחת ל, התלמידים הבאים מעוניינים לקחת קורס דרך בית ספר ספציפי מתבקשת לפנות לסניף של בית הספר קבלה למידע בזמן הרשמה.

    בוגרים חלקם עם מעלות בריאות נפש בוחרים להמשיך את לימודיהם במרדף אחר התואר שני או דוקטורט הקשורים לבריאות נפש. אחרים להיכנס מייד לשוק העבודה עם סיום לימודים, ואנשים אלה לעתים קרובות למצוא עבודה בחינוך מיוחד, ייעוץ פסיכולוגי, ניהול מקרה בריאות נפש או שיקום פסיכו-סוציאלי. אחרים עדיין עובדים בשירותים חברתיים, שירותים לגיל רך או בתחומים אחרים הקשורים לבריאות נפש.

    מסד הנתונים שלנו מציע שפע של מידע על תוכניות לתואר ראשון בתחום בריאות נפש המוצעות באינטרנט על ידי בתי ספר בכל רחבי העולם. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.