Keystone logo

28 תואר בלימודי תעודה תוכניות ב שירותי בריאות פָּארַא-רפואיים 2024

מסננים

מסננים

  • תואר בלימודי תעודה
  • שירותי בריאות
  • שירותי בריאות פָּארַא-רפואיים
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (28)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר בלימודי תעודה תוכניות ב שירותי בריאות פָּארַא-רפואיים

    תואר עמית הוא תואר אקדמי על-תיכוני שבדרך כלל דורש שנתיים של לימוד במשרה מלאה. פעמים רבות, את הזיכויים שהורווחו ניתן להשתמש כדי להשלים תואר ראשון. חלק מהסטודנטים לומדים במכללה מקצועית, טכנית או קהילתית כדי להתכונן ללכת ישר לעבודה לאחר סיום התואר.

    מהי דרגת עמיתים בתחום הבריאות? תוכנית זו תואר מספק לתלמידים את ההזדמנות לפתח ידע מעמיק של סביבת הבריאות. ניתן להציג קורסים בתחומי החשבונאות, השיווק, התקשורת והפיננסים. סטודנטים מוכנים לעיתים קרובות ליטול על עצמם תפקידים באחריות במגוון תחומים של הפרקטיקה הרפואית של בנות הברית. הם עשויים להיות נדרשים לקחת מספר מסוים של שעות סמסטר בכלל מקצועות החינוך והשאר בקורסים ספציפיים לבריאות הברית.

    תלמידים רבים לפתח מיומנויות להעברה כי לא רק נראה טוב על קורות החיים, אבל יכול להיות מועיל בחייהם האישיים גם כן. תקשורת, ניהול סיכונים ומיומנויות בין-אישיות הן רק חלק מהמקצועיות.

    תארים חבר הם בדרך כלל מסלול מהיר יותר, פחות יקר להתחיל או לשנות קריירה מאשר תואר ראשון המסורתית. תארים עמיתים בתחום הבריאות של בעלות הברית עשויים להיות מוצעים בבתי הספר פורש על פני הגלובוס. משמעות הדבר היא כי המחירים משתנים מאוד ממיקום אחד למשנהו. שיעורי שכר לימוד צריך להיות זמין דרך משרד הקבלה של האוניברסיטה שלך.

    עם תואר עמית לבריאות הברית, בוגרי יכול לבחור להיכנס בכוח העבודה ישירות או לקחת הכשרה נוספת קורסים טכניים כדי להיות מאושר בתחום המומחיות הרפואית. עובדי בריאות של בנות הברית מעורבים לעיתים קרובות במישרין או בעקיפין עם מטופלים. הבוגרים יכולים לעבוד במשרד לרופא, במחלקת בריאות ממשלתית, בסביבת בית חולים או בצוות ספורט מקצועי. בוגר עשוי להיות מוסמך לתפקיד כמו מטפל נשימתי, מטפל קרינה, עוזר פיזיותרפיסט או עוזר מרפא בעיסוק.

    תוכניות רבות בנות הברית הבריאות זמינים, בין השאר, בפורמט מקוון. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.