9 קדם-וטרינריה תוכניות ב ארצות הברית for 2024

קדם-וטרינריה תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Tampa, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים המעוניינים ללכת לבית ספר וטרינרי לרוב בעלי ביולוגיה, כימיה או ביוכימיה. ראשי תיבות אלה כוללים את מרבית הקורסים הנדרשים בכניסה לתכניות וטרינריות. עם זאת, תארים אחרים יכולים גם להכין סטודנטים למקצועות הבריאות; לפיכך, מעודדים את הסטודנטים לתאר את התחום בו הם מצטיינים ועליכם להתייעץ עם היועץ המקצועי של תחומי הבריאות בנושא עבודות הקורס.

    • Lamoni, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים המעוניינים ללמוד תואר דוקטור לרפואה וטרינרית (DVM) צריכים להתמחות בביולוגיה. על התלמידים לבדוק את תנאי הקבלה לבתי הספר הווטרינריים לפי בחירתם.

    • Corvallis, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטור לרפואה וטרינרית מדגישה את החשיבות של הכשרה מרכזית בביולוגיה ורפואה השוואתית, כולל כל התחומים הקליניים העיקריים ומיני בעלי החיים הביתיים. קיימות הזדמנויות להכשרה אלקטיבית במגוון רחב של נושאים מתמחים יותר, כגון גן חיות, אקזוטיקה ורפואת חיות בר, מדעי הים, תזונה קלינית והתמחויות קליניות שונות (קרדיולוגיה, אונקולוגיה, תריאוגנולוגיה, הרדמה, רפואה פנימית וכירורגיה).

    • Fresno, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים שאינם בתכנית עשויים להגיש בקשה לאוניברסיטה כמקצוענים קדם-וטרינריים במדעי בעלי חיים. סטודנטים יכולים להגיש בקשה להתקבל למגמת הכנה וטרינרית במהלך הסמסטר שבמהלכו ישלימו את כל הקורסים המוקדמים. האישור יהיה מותנה בעמידה משביעת רצון של התנאים המוקדמים ותקן ממוצע הציונים.

    • Saint Charles, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    As a Lindenwood University pre-veterinary student, you will typically follow the Lindenwood curriculum for a bachelor of science degree in biological science. With this degree, you will receive the prerequisite coursework needed to be a good candidate for application to a veterinary school.

    • Albion, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפוך את התשוקה שלך לרווחת בעלי חיים לקריירה. בנה את הבסיס האקדמי והקליני שאתה צריך כדי להתכונן לקבלה לבית הספר הווטרינרי.

    • Corvallis, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה למדעים ביו-רפואיים תומכת כיום בתוכניות תושבות של שלוש שנים בפתולוגיה אנטומית וקלינית כאחד. תכניות הכשרה אלה נועדו להכין את החניכים להיות מוסמכים על ידי המכללה האמריקאית לפתולוגיה וטרינרית. התושבים מאומנים בכל ההיבטים של חקירת האבחון, כולל ציטולוגיה, המטולוגיה, כימיה קלינית וניתוח שתן לחניכי פתולוגיה קלינית וביופסיה כירורגית ונקרופציה לחניכי פתולוגיה אנטומית. התושבים משתתפים במועדוני יומן שבועיים ומשתתפים בסבבי היסטופתולוגיה, פתולוגיה גסה וציטולוגיה. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם סטודנטים, קציני בית וקלינאים בבית החולים להוראה וכן עם וטרינרים מפנים. התושבים מוזמנים גם להמשיך בפרויקטים מחקריים בעלי עניין ותועלת חינוכית. מטרת התוכנית היא לספק לתושבים סביבת למידה המסייעת להפוך לפתולוגים וטרינריים מוכשרים ביותר עם כישורים באבחון, הוראה ומחקר.

    • Gainesville, ארצות הברית

    אנגלית

    המחלקה למדעים קליניים גדולים בבעלי חיים, המכללה לרפואה וטרינרית של UF, מעניקה הוראה, מחקר, הרחבה ושירות בתחומי בריאות סוסים, בריאות בעלי חיים בייצור (מזון בעלי חיים), בריאות בעלי חיים במים ובריאות בעלי חיים נלווים.

    • Mississippi State, ארצות הברית

    אנגלית

    תוכנית הכניסה המוקדמת (EEP) היא תכנית ייחודית של ה- MSU CVM המאפשרת לבוגרי תיכון בעלי הישגים גבוהים לזכות בקבלה שאושרה מראש ל- CVM. סטודנטים במיסיסיפי וגם סטודנטים מחוץ למדינה זכאים לתכנית. עד שלושים משרות זמינות מדי שנה עם כ -120+ מועמדות שמתקבלות בדרך כלל לתוכנית תחרותית זו. כל סטודנט לכניסה מוקדמת חייב להתקבל גם לאוניברסיטת מיסיסיפי. יישומים ל- EEP ולאוניברסיטה הם יישומים נפרדים.