225 דוקטורט PhD תוכניות ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Fairfield, ארצות הברית

    משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    דוקטורט הפוסט-דוקטורט המקוונת של ד"ר סיירד מאוניברסיטת ניו-יורק, העניק ללימודי דוקטורט ממוקד-תרגול עם חידושים ומחקרים קליניים מעשיים ומחקר.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    15 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    להוביל שינוי בתחום הבריאות עם דוקטור לסיעוד מאוניברסיטת קרלו. תוצאות המטופלים טובות יותר כאשר אחיות משכילות וחמלות יושבות ליד השולחן. התוכנית המקוונת שלנו כוללת רכיבים סינכרוניים המאפשרים ללומדים להרוויח את ה-DNP שלהם תוך 15 חודשים בלבד. התמיכה של הפקולטה המעשית שלנו עוזרת לסטודנטים להתכונן לשינוי פרקטיקת סיעוד עבור מטופלים וספקי שירותי בריאות.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקמנו את הדוקטור הראשון בעולם לרוקחות (PharmD) ונשארנו מגמתיות במתן אפשרות לרוקחים לעתיד לשרת מטופלים וקהילות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של המקצוע. קבלת PharmD שלך ב-USC מכינה אותך למנהיגות בתחום - לא משנה באיזה תחום עיסוק תבחר. אנו מרעננים ללא הרף את תוכנית הלימודים שלנו בקורסים חדשים המשקפים את חשיבותו של הרוקח כספק שירותי בריאות קדמיים.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מקצוע הרוקחות עבר שינוי אדיר במהלך עשר השנים האחרונות. הרוקח, כמומחה למידע על תרופות, הוא חבר חיוני בצוות הבריאות. הרוקח אחראי לתוצאות הטיפול התרופתי של המטופל. הרוקח מתקשר עם מטופלים וחברים אחרים בצוות הבריאות כדי לתרום למתן טיפול בטוח ויעיל לחולים. רוקחים הם תומכים ברווחת המטופל, מנהיגים בקהילה ותורמים למחקר ולמדעים. התואר דוקטור לרוקחות (Pharm.D.) דורש קורסים קדם בסיסיים השווים ל-70 נ"ז סמסטריאלי (105 נ"ז ברבעון). שעות האשראי הבסיסיות הללו נדרשות לפני הבגרות למכללה Sullivan University לרוקחות ומדעי הבריאות.

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרת הדוקטור למינהל הבריאות (Ph.D.) היא לסייע לתלמידים לחזק את הידע והמיומנות שלהם לקידום הקריירה בתחום הצומח במהירות של ניהול בריאות.

    • Worcester, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כפיזיותרפיסט, יש לך את הכוח לשפר את הבריאות והרווחה של אנשים לאורך כל החיים. תוכנית זו מתבססת על התואר הראשון שלך כדי לעזור לך לפתח את הידע והמיומנויות המתקדמים הנדרשים לתרגול פיזיותרפיה עכשווי.

    • Portland, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר University of Western States דוקטור לתזונה קלינית (DCN) הוא תכנית מקוונת שנתיים של 100% הכוללת 65 נקודות זכות ברבעון עם דגש על פיתוח מיומנויות קליניות חזקות יותר תוך שהיא מקיפה מגוון רחב יותר של מצבים וטיפולים. סגל התכנית מגיע מרקע תזונתי ממגוון וזוכה לכבוד רב בתחום. מערך המיומנויות הקליניות המשופרות שמעניקה התכנית יאפשר מימוש טוב יותר של גישת טיפול באדם שלם יחד עם יכולת משופרת לפיתוח ושימור של מערכת יחסים טיפולית משמעותית עם המטופל. בוגרי תוכנית UWS DCN עשויים לחפש קריירה כתזונאית, מתרגל סולו, מאמן בריאות ואיכות חיים, מחנך, מרצה, סופר או במסגרת פרקטיקה משולבת.

    • USA Online, ארצות הברית

    משרה חלקית

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר דוקטור לבריאות הציבור (DrPH) בבית הספר בלומברג מיועדת לתלמיד שכבר יש לו תואר MPH או שווה ערך ומתכוון להמשיך בתפקיד מנהיגותי כאיש מקצוע בבריאות הציבור. באמצעות שילוב ויישום של מגוון רחב של ידע ומיומנויות אנליטיות במנהיגות, מדיניות, ניהול תוכניות ותקשורת מקצועית, יחד עם הכנה בתחום בריאות הציבור ספציפי, בוגרי תוכנית DrPH מוכנים לקריירה מקומית או בינלאומית בסוכנויות ציבוריות או במסגרות במגזר הפרטי ששמות דגש על שיפור בריאות האוכלוסייה.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לקידום בריאות ומדעי ההתנהגות מדגישה את ההוראה, המחקר והשירותים הקהילתיים הקשורים להשפעה על התנהגות הקשורה לבריאות, כמו גם על התמיכה הכלכלית, הסביבתית, הארגונית והמדיניות הנחוצות לשיפור בריאות ממושך. אנו מחויבים לעזור לסטודנטים שלנו להתמודד עם הגורמים החברתיים של בריאות, פערים בריאותיים ושוויון בריאותי.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט הוותיקה ביותר של JMU, התוכנית לפסיכולוגיה קלינית ובית ספר מייצרת פסיכולוגים מקצועיים מובילים בעלי הכשרה רחבה במדע ובפרקטיקה של הפסיכולוגיה. המשימה של תכנית הדוקטורט לפסיכולוגיה קלינית ובית ספר (Psy.D.) היא לייצר פסיכולוגים מקצועיים מובילים בעלי הכשרה רחבה במדע ובפרקטיקה של הפסיכולוגיה, משקפים את עצמם באופן פעיל ומוכנים בצורה מיטבית לעבודה במגוון רחב של מסגרות עם קהל לקוחות מגוון ומחויב בצורה מופגנת לאתיקה של אחריות אישית, מודעות חברתית ומעורבות גלובלית.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט התוכנית במדעי דיבור, שפה ושמיעה מציעה השתלמויות לימוד ומחקר בנושא דיבור, שפה ושמיעה. המחקר בתכנית נוגע לכל ההיבטים של תקשורת אנושית, כולל מחקרי דיבור, שפה ושמיעה אצל אנשים טיפוסיים ובעלי הפרעות המשפיעות על התקשורת.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט לריפוי בעיסוק (OTD) של Spalding University בבית הספר לריפוי בעיסוק אורבך (ASOT) מכינה את הסטודנטים לענות על צורכי הזמן בפעולה חמלה המבוססת על עקרונות השיקום הטובים ביותר ותרגול מבוסס ראיות באמצעות הסברה קהילתית, שירות ושירות. מחקר.