7 דוקטורט PhD תוכניות ב מדעי המוח 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב מדעי המוח 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מדעי המוח תופסים תפקיד מיוחד במערכת התחומים המדעיים בשל הספציפיות הגבוהה של רקמות עצביות תפקודיות השונות באופן משמעותי מרקמות אחרות כמעט בכל הפרמטרים הנצפים בכל הרמות. לכך מתווספות ההטרוגניות העצומה באוכלוסייה העצבית התפקודית והעובדה שאחד הביטויים התפקודיים הקרדינליים של העולם החיצוני הוא השתקפות של הפעילות המנטלית. מדעי המוח מאגד מגוון תחומי משנה כמו נוירואנטומיה, נוירופיזיולוגיה, נוירוכימיה, נוירולוגיה, נוירוכירורגיה ופסיכיאטריה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים מדעי המוח עוסקת בכל היבטי המחקר והמחקר של רקמת עצב, מרכזית והיקפית, במצבה הפיזיולוגי ובמחלות, במחקר בסיסי ובמחקר יישומי קליני. תכנית הלימודים מורכבת מהחלקים הבאים: נוירואנטומיה, נוירופיזיולוגיה, נוירוגנטיקה, נוירופתולוגיה, נוירולוגיה, פסיכיאטריה, נוירוכירורגיה, נוירופרמקולוגיה, שיקום נוירולוגי, הדמייה עצבית. מטרת המחקר היא כי סטודנט יוכל לקבל את הידע של תחום מדעי המוח כמכלול, את היכולת של עבודה מדעית עצמאית, יכולת מחקר עצמאית כולל של פרסום תוצאותיה בכתבי עת מדעיים / מקצועי עם IF מוגדר, כל זאת תוך כבוד רקמת העצב והפיזיולוגיה והפתופיזיולוגיה שלה, ומחקר קליני. התכנית מתבצעת ללא כל התמחות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שלישי במדעי המוח מיועדת לחקר המבנה, התפקודים וההפרעות של מערכת העצבים. התכנית למדעי המוח מכסה, בפרט, נוירו -אנטומיה, נוירופיזיולוגיה, נוירוגנטיקה, נוירופתולוגיה ונוירופתופיזיולוגיה, שיטות המשמשות בתחומים אלה, ידע קליני חיוני בנוירולוגיה, נוירוכירורגיה ופסיכיאטריה וכן בשיטות האבחון המשמשות את אותם דיסציפלינות.

    • Pretoria, דרום אפריקה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pécs, הונגריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Shreveport, ארצות הברית

    אנגלית

    פרמקולוגיה היא מדע ביו-רפואי המוקדש לחקר המנגנונים וההשפעות של פעולות סמים. בירור מנגנונים אלה מצריך הבנה של מדעי היסוד והביו-רפואה השונים, כגון כימיה וביוכימיה, ביולוגיה של תאים, אנטומיה ופיזיולוגיה.

    • Avenues West, ארצות הברית

    אנגלית

    לימוד אחד התחומים הצומחים ביותר בחינוך מדעי ובמחקר מדעי המוח הוא חקר המבנה והתפקוד של המוח ומערכת העצבים וכיום הוא אחד האזורים הצומחים ביותר בחינוך ובמחקר מדעי. יש ביקוש מדהים לאנשי מקצוע עם רקע מדעי המוח במגוון רחב של מקצועות, החל מרפואה ומחקר ועד עסקים ומשפטים.