33 דוקטורט PhD תוכניות ב מדעי הטבע 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב מדעי הטבע 2024Filter
    • Santiago de Compostela, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    ספרדית, גליציאנית

    לאור האופי הבין-קמפוסי והבין-קמפוסי של המחלקה למיקרוביולוגיה וטפילה (קמפוס סנטיאגו ולוגו), העניין המדעי של תוכנית דוקטורט זו נעוץ בעובדה שהיא מפגישה בין קווי המחקר השונים בתחומי הביולוגיה, רוקחות, רפואה וטרינרית, רפואה ומדעי המזון וטכנולוגיה שפותחו על ידי חברי המחלקה בתחומי הידע במיקרוביולוגיה ובפרזיטולוגיה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מדעי המוח תופסים תפקיד מיוחד במערכת התחומים המדעיים בשל הספציפיות הגבוהה של רקמות עצביות תפקודיות השונות באופן משמעותי מרקמות אחרות כמעט בכל הפרמטרים הנצפים בכל הרמות. לכך מתווספות ההטרוגניות העצומה באוכלוסייה העצבית התפקודית והעובדה שאחד הביטויים התפקודיים הקרדינליים של העולם החיצוני הוא השתקפות של הפעילות המנטלית. מדעי המוח מאגד מגוון תחומי משנה כמו נוירואנטומיה, נוירופיזיולוגיה, נוירוכימיה, נוירולוגיה, נוירוכירורגיה ופסיכיאטריה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    ביולוגיה התפתחותית וביולוגיה של תאים הם תחומים דינמיים המשלבים ביולוגיה מולקולרית, ביוכימיה, היסטולוגיה ומורפולוגיה תפקודית, בהקשר של אבולוציה וגם אונטוגנזה, בהשקפה אחת מאחדת של החיים ברמה התאית. המחקר, שאורך בדרך כלל ארבע שנים להשלמתו, כולל הכשרה מדעית אינטנסיבית בהנחיית מנחה ומרחיב את ההשכלה ב-M.Sc. רמה לפי קורסים מיוחדים. הקורסים מובטחים על ידי מומחים מהפקולטה למדע ומהפקולטה הראשונה לרפואה של אוניברסיטת צ'ארלס וכן מומחים מהמכונים של האקדמיה למדע (רובם מ-IMG). סטודנטים יכולים לעבוד על פרויקטי הדוקטורט שלהם במוסדות הנ"ל וכן בבתי חולים, מעבדות קליניות, מוסדות למחקר יישומי, או, בתדירות נמוכה יותר, במגזרי פיתוח ביוטק של חברות פרטיות. הסטודנטים דנים בהתקדמות המחקר שלהם ב-Ph.D. כנסים במצגות או פוסטרים בעל פה. ניתן ליישם תוכניות פרויקט גם כחלק מבקשות למענקים. ניידות סטודנטים עוזרת להם להכיר את הממד הבינלאומי של שיתוף פעולה מדעי. התוצאה של עבודתם המדעית מוצגת בכנסים בינלאומיים וכפרסומים בכתבי עת בינלאומיים מושפעים. חברי ועדת הפיקוח וראש התכנית מפקחים על פרויקטים של סטודנטים ועובדים עם סטודנטים באופן פרטני. מעודדים את התלמידים לחוות דעות עצמאיות על סמך הספרות שהם לומדים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים מדעי המוח עוסקת בכל היבטי המחקר והמחקר של רקמת עצב, מרכזית והיקפית, במצבה הפיזיולוגי ובמחלות, במחקר בסיסי ובמחקר יישומי קליני. תכנית הלימודים מורכבת מהחלקים הבאים: נוירואנטומיה, נוירופיזיולוגיה, נוירוגנטיקה, נוירופתולוגיה, נוירולוגיה, פסיכיאטריה, נוירוכירורגיה, נוירופרמקולוגיה, שיקום נוירולוגי, הדמייה עצבית. מטרת המחקר היא כי סטודנט יוכל לקבל את הידע של תחום מדעי המוח כמכלול, את היכולת של עבודה מדעית עצמאית, יכולת מחקר עצמאית כולל של פרסום תוצאותיה בכתבי עת מדעיים / מקצועי עם IF מוגדר, כל זאת תוך כבוד רקמת העצב והפיזיולוגיה והפתופיזיולוגיה שלה, ומחקר קליני. התכנית מתבצעת ללא כל התמחות.

    • Pilsen, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    הבוגר שולט במתודולוגיה הבסיסית של ביולוגיה מולקולרית וגנטיקה, הנדסת גנים, גנטיקה של אוכלוסיות ומיקרוסקופיה, המסוגלת לתרגל, ליישם ולפרש במחקר, בפרקטיקה הקלינית או בחינוך. לבוגר יש סקירה כללית של השיטות הסטטיסטיות הבסיסיות המשמשות בהערכת התוצאות. הבוגר הוכיח יכולת עבודה מדעית עצמאית, יצירתית וצוותית, יכול לעבד ולפרש את התוצאות, ומסוגל להציג תוצאות אלו בפורום המדעי בצ'כית ובאנגלית. הבוגר מכיר היטב את כללי האתיקה של עבודה מדעית, כללים ואתיקה הקשורים לפרשנות תוצאות, טיפול בנתוני מטופלים ועבודה עם אורגניזמים מהונדסים גנטית (GMO), עקרונות הגנה על בעלי חיים מפני אכזריות ועבודה. בהרמוניה איתם.

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 סֵמֶסטֶר

    למידה מרחוק

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    דוקטורט במחקר באמצעות למידה מרחוק מוענק לאחר סיום מוצלח של התמחות מחקר תיאורטית. מחקר זה מוצג בצורת עבודת דוקטורט. הדוקטורט (דוקטור לפילוסופיה) הוא תואר הדוקטור היחיד שניתן להשיג באמצעות למידה מרחוק. הדרישה העיקרית לדוקטורט מקוון באמצעות למידה מרחוק היא להציג ולדון בתזה של לפחות 100 עמודים לבדיקה והערכה על ידי ועדה אקדמית באוניברסיטת סלינוס. עבודת הגמר של תוכנית הדוקטורט הזו צריכה לספק מידע מקורי על מיקרוביולוגיה ואימונולוגיה עבור אנשי מקצוע בתחום הבריאות. לחקור מחלות זיהומיות מתעוררות, מיקרוסקופיה, טכנולוגיית DNA רקומביננטי, תחומים בסיווג חיידקים, מחלות זיהומיות, עמידות לאנטיביוטיקה, אימונולוגיה ושימושים תעשייתיים של חיידקים. התזה צריכה להתמקד בהבנת המושגים הקליניים המרכזיים של מיקרוביולוגיה, וירולוגיה וזיהומים.

    • Pretoria, דרום אפריקה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pécs, הונגריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pretoria, דרום אפריקה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המרכז ללחץ ומחלות הקשורות לגיל מורכב מחוקרים בעלי הכרה בינלאומית העובדים על פרויקטים רב-תחומיים בממשק ביולוגיה-כימיה. העבודה שלנו שואפת להבין את התפקיד שמשחק מתח בתחילת והתקדמות של מחלות הקשורות לגיל ולשפר את הבריאות והרווחה אצל אנשים מבוגרים.

    • Brno, צ'כיה

    בקמפוס

    מטרת תכנית לימודי הדוקטורט היא להכין את בוגרי הפקולטות לרפואה, תרופות ומדעים לעבודה בתחום הרדיוביולוגיה הצבאית. לספק לסטודנטים טכנולוגיות מעבדה מתקדמות בתחומי המטולוגיה, ציטומטריית זרימה, היסטולוגיה וביולוגיה מולקולרית, הנחוצות לניתוח שינויים באורגניזם לאחר אינטראקציה עם קרינה מייננת במחקרים חוץ גופיים או in vivo.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט בביולוגיה של הזדקנות מיועדת לסטודנטים שרוצים להיות מובילים בביוגרונטולוגיה. ההתמקדות היא ברפואה מולקולרית, תאית, ומתחדשת, כמו גם ביולוגיה אינטגרטיבית של הזדקנות.

    • Houston, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לביולוגיה של סרטן ותאים מספקת הכשרה רחבה ובין תחומית בתפקוד נורמלי של תאים ובסיסי סרטן, תוך שימת דגש על קשת רחבה של ניתוחים גנומיים לצמיחה, פלישה וגרורות.

    • Augusta, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לביולוגיה אוראלית ולפתולוגיה מקסילופופציאלית מתמקדת בתהליכים ביולוגיים התורמים להתפתחות תקינה של מתחם העורקים ומחלות באזור זה. התוכנית הבינתחומית הזו, הממוקמת במכללת השיניים בג'ורג'יה, כוללת התמחויות שונות במדע ביו-רפואי, כולל אנטומיה, ביולוגיה מולקולרית ותאית, מיקרוביולוגיה, אימונולוגיה, פרמקולוגיה ופתולוגיה.