6 דוקטורט PhD תוכניות ב ביולוגיה של התא ב צ'כיה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב ביולוגיה של התא ב צ'כיה for 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מטרת המחקר היא דינמיקה, מערכות יחסים ואפיון תפקודי של מרכיבים מבניים בסיסיים של תאים אוקריוטים בתנאים נורמליים - פיזיולוגיים ובתהליכים פתולוגיים, כמו גם במודל שלהם. יתר על כן, הביטויים הכלליים של תאים פונקציונליים כגון מחזור תאים, תנועה וכו ', כולל מנגנוני הרגולציה שלו. ציון דרך שיטתי הוא ויטוכימיה, הכלאה באתרו, מיקרוסקופ אלקטרונים, ניתוח תמונות, ניסוי ביולוגי in vivo ובמבחנה. תוכנית זו חופפת למספר תחומים אחרים, במיוחד בביולוגיה מולקולרית, ביוכימיה ופיזיולוגיה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    ביולוגיה ופתולוגיה של התא הוא תחום של מדע ביו-רפואי העוסק בהצטברות ובמאפיינים תפקודיים של תאים מסוימים ובאינטראקציה ביניהם בבניית רקמות ואיברים. עניין התוכן של המחקר הוא, מעל הכל, התא עצמו ברמות שונות של הארגון התפקודי שלו, גם הנוגע לחיבור בין רמות מבניות-פונקציונליות השומרות על התא כיחידה מבנית ותפקודית בסיסית של אורגניזמים רב-תאיים כולל האדם. מטרת הלימודים בתכנית הלימודים ביולוגיה ופתולוגיה של תאים היא להכשיר את הסטודנט לעבודת מחקר מדעית עצמאית שמטרתה הבנת דינמיקה, קשרים הדדיים ומאפיינים תפקודיים-מבניים של תאים ורקמות במצבים נורמליים – פיזיולוגיים ובתהליכים פתולוגיים. כמו גם בדוגמנות שלהם. התכנית מתבצעת ללא כל התמחות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    ביולוגיה התפתחותית וביולוגיה של תאים הם תחומים דינמיים המשלבים ביולוגיה מולקולרית, ביוכימיה, היסטולוגיה ומורפולוגיה תפקודית, בהקשר של אבולוציה וגם אונטוגנזה, בהשקפה אחת מאחדת של החיים ברמה התאית. המחקר, שאורך בדרך כלל ארבע שנים להשלמתו, כולל הכשרה מדעית אינטנסיבית בהנחיית מנחה ומרחיב את ההשכלה ב-M.Sc. רמה לפי קורסים מיוחדים. הקורסים מובטחים על ידי מומחים מהפקולטה למדע ומהפקולטה הראשונה לרפואה של אוניברסיטת צ'ארלס וכן מומחים מהמכונים של האקדמיה למדע (רובם מ-IMG). סטודנטים יכולים לעבוד על פרויקטי הדוקטורט שלהם במוסדות הנ"ל וכן בבתי חולים, מעבדות קליניות, מוסדות למחקר יישומי, או, בתדירות נמוכה יותר, במגזרי פיתוח ביוטק של חברות פרטיות. הסטודנטים דנים בהתקדמות המחקר שלהם ב-Ph.D. כנסים במצגות או פוסטרים בעל פה. ניתן ליישם תוכניות פרויקט גם כחלק מבקשות למענקים. ניידות סטודנטים עוזרת להם להכיר את הממד הבינלאומי של שיתוף פעולה מדעי. התוצאה של עבודתם המדעית מוצגת בכנסים בינלאומיים וכפרסומים בכתבי עת בינלאומיים מושפעים. חברי ועדת הפיקוח וראש התכנית מפקחים על פרויקטים של סטודנטים ועובדים עם סטודנטים באופן פרטני. מעודדים את התלמידים לחוות דעות עצמאיות על סמך הספרות שהם לומדים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    ביטוי גנים הומולוגיים והטרוגניים ווויסותו, מניפולציה של גנים זן תעשייתי של מיקרואורגניזמים, מידה של ביוסינתזה ריבוזומלית של חלבונים. השפעת תחומי היישום של הרפואה (מחלות תורשתיות וזיהומיות, חיסונים, תרופות חדשות), חקלאות (אורגניזמים מהונדסים וגידול צמחים ובעלי חיים), אקולוגיה וביוטכנולוגיה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית הלימודים היא להקנות לסטודנטים ידע תיאורטי ומעשי מתקדם בתחומים שונים של ביולוגיה מולקולרית ותאית, גנטיקה ווירולוגיה, וכן להכיר להם גישות מתודיות וטכניות מודרניות הנהוגות בתחומים מדעיים אלו. האפשרויות של גישות כאלה לפתרון בעיות במדע הביולוגי והביו-רפואי הנוכחי (כולל מחקר בין-תחומי). ניתן לאפיין את ההיקף העיקרי של התכנית כחקר תהליכים ביולוגיים ברמות מולקולריות ותאים, תוך התמקדות במיוחד באינטראקציות מורכבות בין תאים לסביבה או בין מקרומולקולות מידע שונות (DNA, RNA, חלבונים) ושימוש בגישות המודרניות ביותר של מולקולריות ביולוגיה וביואינפורמטיקה. התכנית מתבצעת ללא כל התמחות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    בוגר תואר שלישי. לתכנית יש ידע תיאורטי ומעשי בביולוגיה מולקולרית ותאית, גנטיקה ווירוולוגיה. הוא/היא מוסמך מאוד בתחומים אלה, במיוחד בתחום שנושא עבודת הדוקטורט שלו. הוא מנוסה בשיטות מודרניות מולקולריות, תאיות, ביוכימיות וביו -סטטיסטיות, כולל טכניקות וגישות ניסיוניות. רמת ההשכלה המתקבלת מאפשרת לבוגרים לעבוד במיומנות בתחומים שונים של ביולוגיה, מיקרוביולוגיה, ביו -רפואה וביואינפורמטיקה, ולתרום בכל אוניברסיטה, מוסד אקדמי או תעשייתי המתמחה במחקר ופיתוח יישומי ו/או יישומי.