280 תואר שני תוכניות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MSN המקוונת החדשנית, המוסמכת על ידי CCNE, מיועדת ל-RNs עובדים - עם אפשרויות תזמון צפויות שיעזרו לך להתאים קורסים לחיים העמוסים שלך, תמיכה ממאמנים אקדמיים וצוות השמה קליני ייעודי שיעזור לך להשיג את יעדי ה-FNP שלך. לתלמידים שלנו יש 90% מעבר למועצה. הגש בקשה עכשיו.

    • Fairfax, ארצות הברית

    משרה חלקית

    32 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מאסטר הבריאות המקוון של מערכת הבריאות לניהול מערכות הבריאות המוצע על ידי אוניברסיטת ג'ורג 'מייסון מכין מנהיגים עתידיים של בריאות, בריאות הציבור והשירות החברתי לרכוש את הכישורים הדרושים כדי לפתור אתגרים בסביבת בריאות המשתנה במהירות תרבותית מגוונת.

    • Online USA

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קח את קריירת הבריאות שלך לשלב הבא על ידי השגת תואר שני במנהל בריאות מאוניברסיטת קינג. התוכנית המקוונת תלמד אותך את כישורי הליבה הדרושים כדי להיות מובילים בתחום. עם הדרכה של מדריכים מנוסים, תלמד לנווט בתעשיית הבריאות המורכבת והמשתנה ללא הרף כחבר בהנהלה מהרמה העליונה. הגש בקשה עוד היום.

    • Scranton, ארצות הברית

    משרה חלקית

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מאסטר ה- CAHME (MAH) של אוניברסיטת סרנטון (CAHME) של אוניברסיטת סרנטון (MHA) בתוכנית ה- Informatics Health מעניק את כוח הנתונים בידיים שלך.

    • Lisle, ארצות הברית

    משרה חלקית

    42 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בעל תואר שני כפול בבריאות הציבור / מאסטר במדעי הניהול והתנהגות ארגונית (MSMOB) מנשק אותך עם הידע והכישורים הדרושים כדי לעודד שינוי בהתנהגות הארגונית, לזהות תחומים לשיפור בריאות הקהילה ולנסח תוכניות אסטרטגיות.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    6 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    לפתח את הידע והמיומנויות כדי לספק תרגול סיעוד מתקדם לחולים ולמשפחות עם צרכי בריאות הנפש. חידד את הכישורים כדי לקדם את קריירת האחיות שלך עם תארים מקוונים ותעודות מאוניברסיטת אוהיו. פורמטים של התכנית מאפשרים לך להתקדם בלימודים היכן ומתי שתרצה, וכוללים קורסים המתמקדים בפיתוח היכולות האנליטיות, המושגיות והמעשיות הנחוצות לשיפור התוצאות הבריאותיות של קהילות במגוון מקצועות.

    • Madison, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    האנשה של רפואה וטיפול על ידי טיפוח פרקטיקות מוסריות ומוסדות היא המשימה של תכנית רפואה ובריאות Drew University בעלת תושבות נמוכה. נוצרו לפני כמעט שלושה עשורים, התעודה, התואר השני והדוקטורט המקצועי שלנו היו ראשונים מסוגו וממשיכים לחדש ולשרת הקשרים טיפוליים מקומיים, לאומיים ובינלאומיים. תארים אלה עונים על הצורך ההולך וגובר בהכשרה מתקדמת במדעי הבריאות, אתיקה טיפולית, מדיניות בריאות, טיפול מהורהר ורפואה נרטיבית.

    • Hoboken, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לדחוף את האפשרויות של פתרונות ביו עם תואר שנועד להניע את הקריירה שלך.

    • West Lafayette, ארצות הברית

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    MPH מקוון המוסמכת של אוניברסיטת Purdue, CEPH שואבת מהמומחיות המחקרית של האוניברסיטה כדי להציג תכנית לימודים קפדנית המכינה את הסטודנטים לתכנן וליישם תוכניות בריאות הציבור יעילות בעולם משתנה.

    • Tampa, ארצות הברית

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית שלנו מוסמכת דרך הוועדה להסמכה של תוכניות חינוך לבריאות הברית והוועדה הלאומית לחינוך אורתוטי ותותב. אנו שואפים לעזור לתלמידים להשיג הצלחה אקדמית ובעולם האמיתי באמצעות הגישות, הכישורים והידע שהם לומדים באמצעות התוכנית שלנו. המטרה הסופית שלנו היא לתת לתלמידים שלנו את הכלים הדרושים להם כדי להיות מתרגלים אתיים ומוכשרים של בריאות בעלות הברית.

    • Wichita, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית MHCL תכין את הסטודנטים לתפקידים אחראיים של מנהיגות מקצועית בסביבת הבריאות. הקורסים פותחו על ידי מנהיגים בתעשיית הבריאות ותוכננו במיוחד להקיף את כל השלבים של מנהיגות בתחום הבריאות, כולל טיפול אקוטי וארוך טווח, ניהול מרפאות ובתי חולים, וסוכנויות בריאות והוספיס בבית. אתה יכול לסיים את התואר שלך תוך שנה אחת בלבד דרך מקוונת ובאופן אישי.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית המיועדת לניהול פיתוח תרופות המיועדת ל- STEM מיועדת לסטודנטים עם רקע במדע הביולוגי והתרופות הפרה-קליני. המטרה היא לייצר מדענים בכניסה ובינונית עם הידע והמיומנויות המתאימים לתרגול מקצועי במחקר תרגומי, תוך דגש מיוחד על תחום המעבר בין גילוי תרופות פרה-קליניות בשלב מוקדם לפיתוח תרופות קליניות.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרת התואר השני בבריאות הציבור (עם ריכוז באפידמיולוגיה, בריאות הציבור הבינלאומית, בריאות הסביבה או מערכות בריאות הציבור) היא לספק חווית למידה שסטודנטים גלובליים יכולים להעביר בקלות לתרגול יומיומי של בריאות הציבור במדינות מולדתם. פעילויות למידה משלבות חינוך אקדמי, מקצועי ויישומים מהעולם האמיתי המאתגרים את הלומד המבוגר לפתח אוצר מילים מקצועי וכישורים בכל קורס ברמת תואר שני.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה למדיניות וניהול בריאות (HPM) מציעה תואר שני במינהל בריאות. מסלולי תואר MHA אלה משלבים מנהיגות וניהול ארגוניים, מדיניות בריאות ומערכות בריאות הציבור ובריאות הציבור. הוא מספק לתלמידים את כישורי הניהול של חינוך בית ספר למנהל עסקים אך עושה זאת בהקשר המדגיש את האופי הייחודי של מערכת הבריאות. סטודנטים יכולים להשלים את הקורסים דרך התוכנית במשרה מלאה או במשרה חלקית. תכנית הלימודים בכל התכניות שלנו מציעה פעילויות פיתוח מקצועי שוטף. התלמידים גם משלימים עבודת שדה פרקטיקום המציעה ניסיון מקצועי רב ערך. קורסי ליבה מספקים לסטודנטים הבנה מוצקה של הכלים הסטטיסטיים ומושגי המפתח המשמשים עוסקים רבים בבריאות הציבור. קורסי ניהול ומדיניות מדגישים את הכישורים הדרושים לקריירה במתן שירותי בריאות.