מאסטר של מעלות הם מתקדמים תוכניות אקדמיות אשר זמינות באזורי מחקר רבים ושונים. תוכניות אב יכול להסתיים בדרך כלל בתוך שנתיים עד שלוש שנים בערך. בהתאם הספר, הם יכולים אפילו להיות הרוויחו באינטרנט. כאשר לומדים במדעי הביולוג… קרא יותר

כאשר לומדים במדעי הביולוגיה & חיים, התלמידים לומדים מאפיינים שונים של מדעי הטבע. בהתאם לאזור של המוקד, התלמידים יכולים ללמוד את גוף האדם, ביולוגיה צמח, או מדעי בעלי חיים כדי לעזור עם בעיות בעולם האמיתי.

format_list_bulleted מסננים
George Washington University - School of Medicine and Health Sciences Online
וושינגטון , ארצות הברית

MSHS ב Immunohematology וביוטכנולוגיה התוכנית היא עבור אנשים המעוניינים להתקדם לתפקידי ניהול או מנהיגות בתחומי בנקאות דם או עירוי תרופות. מועמדים לתוכנית לא קלינית באינטרנט צריך להחזיק הסמכה לאומית. -
ינו 2021
10 דצמ 2020
מקוון

University of Turku
טורקו , פינלנד +1 יותר

מסלול התואר השני במדעים ביו-רפואיים - מסלול התמחות ביוטכנולוגיה מולקולרית ואבחון, יצייד אתכם לקריירה בתחום המרגש של ביוטכנולוגיה ומחקר תרגום. ... +

מסלול התואר השני במדעים ביו-רפואיים - מסלול התמחות ביוטכנולוגיה מולקולרית ואבחון, יצייד אתכם לקריירה בתחום המרגש של ביוטכנולוגיה ומחקר תרגום. -
אוג 2021
20 ינו 2021

EADA Business School Barcelona
ברצלונה , ספרד

המאסטר בתחום התרופות

המאסטר בתחום התרופות -
10 חודשים

זכה במלגה בשווי של עד ‏10,000.00

גלה את האפשרויות שהמלגה שלנו יכולה להעניק לך
University of Dundee
דנדי , הממלכה המאוחדת

מדעים ביו-רפואיים ומולקולריים הם שדות הנעה במהירות הבוחנת את המורכבות של מערכות ביולוגיות, לרוב לטובת בריאות האדם באמצעות גילוי טיפולים או תרופות למחלות. יש לנו נקודות חוזק מחקריות מסוימות בתחומים אלה בדנדי. -
12 חודשים

Manipal Academy of Higher Education Dubai
דובאי , איחוד האמירויות הערביות

ביולוגיה מולקולרית MSc

ביולוגיה מולקולרית MSc -

University of Padova
פדובה , איטליה

התואר השני מעניק לסטודנטים ידע מדעי מקיף בהשראת מחקר פרמצבטי מעולה וביוטכנולוגיות בריאות. התוכנית בוחנת תחומים מסורתיים וחזיתיים תוך תשומת לב ספציפית בתכנון, ייצור ואפיון של תרופות חדשניות, כמו ביולוגיה ותרופות המופעלות בטיפולים ממוקדים. -

Sheffield Hallam University
שפילד , הממלכה המאוחדת

קבל ידע מפורט של פרמקולוגיה וביוטכנולוגיה - בהתחשב בהיבטים המחקריים, התעשייתיים, המסחריים והרפואיים של המשמעת. זהו קורס המאסטר היחיד בבריטניה המשלב את תחומי הנושא של פרמקולוגיה וביוטכנולוגיה. מטרת הקורס היא לספק לך בסיס ידע איתן להבנת ההיבטים הבסיסיים של שני תחומים אלה, תוך התייחסות מיוחדת למנגנון המולקולרי של פעולות סמים או ליישומי ביוטכנולוגיה למחלות. -
ספט 2021
31 אוג 2021

UiT The Arctic University of Norway
טרומסו , נורבגיה

תכנית התואר השני בביו-רפואה תשפוך אור על בעיות ושיטות עכשוויות בביו-רפואה. תוכשר לעבודה ניסיונית וכן במצגות בכתב ובעל פה של מאמרים מדעיים עצמאיים. ... +

תכנית התואר השני בביו-רפואה תשפוך אור על בעיות ושיטות עכשוויות בביו-רפואה. תוכשר לעבודה ניסיונית וכן במצגות בכתב ובעל פה של מאמרים מדעיים עצמאיים. -
אוג 2021
01 דצמ 2020

University of Wollongong
וולונגונג , אוסטרליה

כיום יש ביקוש גבוה לבוגרי הכימיה הרפואית. תואר שני בכימיה מרפא מספק הכשרה מקצועית, יחד עם קורסים מיוחדים ופרויקט מחקר קטן. נושאי הכנה נוספים מתמקדים בעבודה במעבדה ובמיומנויות תקשורת מדעיות. הוא מספק מסלול קריירה חלופי ללימודי דוקטורט או מיומנות למעלה לתעשייה. -

Imperial College London
לונדון , הממלכה המאוחדת

פיתוח רוחב ועומק מיומנויות הנדסיות וידע כדי לטפל בבעיות ברפואה ובביולוגיה.

פיתוח רוחב ועומק מיומנויות הנדסיות וידע כדי לטפל בבעיות ברפואה ובביולוגיה. -