4 תואר שני תוכניות ב רפואה כירורגית ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב רפואה כירורגית ב ספרד for 2024Filter
    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    תואר שני בינלאומי בכירורגיית פה (IMOS) מתמקד בטכניקות של ניתוחי פה. IMOS מספקת לסטודנטים מיומנויות כירורגיות בסיסיות ומתקדמות בכירורגיית פה. מטרת תכנית זו היא להוות השלמה מקיפה לרופאי שיניים המתמקדים בניתוחי פה. לאחר סיום לימודיו ב-IMOS, התלמידים צריכים להיות מסוגלים לנהל ניתוחי פה מורכבים ומקרים קליניים של השתלות. תלמידי IMOS יקבלו הכשרה תיאורטית ומעשית ברמה גבוהה באבחון, תכנון טיפול וניהול כירורגי של פתולוגיה כירורגית בפה במשך שלוש השנים ברציפות. הם גם ישיגו מיומנויות מחקר מתקדמות. בתחום רפואת שיניים שתלים, IMOS יכסה לא רק היבטים כירורגיים, אלא גם תכנון טרום ניתוחי, ניתוח מודרך תותבת ושיקום.

    • Madrid, ספרד
    • Alcorcón, ספרד
    • + 3 more

    זמן מלא

    600 שעה (ות

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    המאסטר ברפרודוקציה אנושית, המאורגן במשותף על ידי המכון לפוריות ולנסיה ואוניברסיטת ריי חואן קרלוס, שואף להשיג הכשרה מקיפה, תיאורטית ומעשית בכל ההיבטים המרכיבים את תחום הרבייה האנושית.

    • Alcorcón, ספרד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרה כללית לתואר זה היא הכשרת בוגרים ברפואת שיניים כך שיוכלו לפתח ביעילות את הטכניקות הכירורגיות והשיקומיות החדשניות ביותר, באמצעות תכנית המכוונת להכשרה רב-תחומית ופרספקטיבה אסטרטגית המאפשרת להם להשתתף בכל הליך כירורגי - שתל- תותבת בחלל הפה.

    • Alcorcón, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    המטרה הכללית של התואר השני באורתודונטיה ואורתופדית שיניים היא לחנך ולהכשיר רופאי שיניים כמומחים ליישור שיניים בעלי רקע תיאורטי רחב ומוצק וניסיון קליני הולם בשיטות השונות של טיפול יישור שיניים ולפתח מיומנויות מחקר (קליני, ניסיוני או סקירה ספרותית).