6 תואר שני תוכניות ב רפואה הוליסטית ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב רפואה הוליסטית ב ספרד for 2024Filter
    • Atarfe, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    760 שעה (ות

    למידה מרחוק

    ספרדית

    קח את הקורס שלנו ותרכוש את המיומנויות והידע הדרושים, שיאפשרו לך להפוך למומחה בנטורופתיה תזונתית, דיאטטיקה וצמחי מרפא, ובכך להכשיר אותך להיות מסוגל להתפתח מקצועית בתחום זה, כאיש מקצוע מוסמך לכך.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    לתואר שני במחקרים ביולוגיים-נטורופתיים המתמחים בדיקור סיני ו / או פיטותרפיה מסורתית יש לו תעודות בוגרים ובוגרי מדעי הבריאות המעוניינים: להעמיק את מניעת המחלות וליישם רפואה ביולוגית-נטוריסטית בטיפול מחלות

    • Atarfe, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    725 שעה (ות

    למידה מרחוק

    ספרדית

    מאסטר זה בנטורופתיה מציע לך את ההכנה המיוחדת שאתה צריך כדי להדריך את הקריירה שלך למימוש מקצוע זה. לאחר מכן, אנו הולכים לנסות לראות מהם התוצרים העיקריים של איש המקצוע הנטורופתי, כמו גם את הפונקציות העיקריות שמבצע איש מקצוע זה. אבל, קודם כל, אנחנו הולכים לדעת פרטים נוספים על תחום מעניין זה.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר השני ברפואה ביולוגית-נטוריסטית מכוון לבוגרי / בוגרי רפואה המעוניינים: להעמיק את מניעת המחלות ולהחיל רפואה ביולוגית-נטוריסטית לטיפול במחלות.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    גלו מספר טכניקות ספציפיות בתחום הבריאות והאסתטיקה הטבעית, כגון עיסוי יפני להצערת פנים, עיסוי איורוודי, התעמלות פנים, שיאצו, ובהמשך השלימו את האימון והכנסו לטכניקות הקודמות ארומתרפיה, קוסמטיקה טבעית, טיפול אורתומולקולרי. השג יעדים טובים יותר ותוצאות מהירות יותר .

    • Barcelona, ספרד
    • Spain Online, ספרד

    זמן מלא

    10 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    נטורופתיה עם מבט הוליסטית של בני אדם, מוגדרת על ידי ארגון הבריאות העולמי (WHO) כאזור בריאות עובדי מניעה, טיפול וקידום בריאות אופטימלית באמצעות שיטות טיפוליות כדי לקדם מעשה-ריפוי התהליך (VIX medicatrix Naturae). התוכנית לתואר שני זה מאפשר לנו להקיף את שלושת התחומים העיקריים של naturoptía דרך הטיפול בתזונה נטורופתית, phytotherapy (צמחי מרפא) וטיפול orthomolecular (תוספי תזונה) יחד עם חומרים אחרים.