17 תואר שני תוכניות ב רפואה אלטרנטיבית ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב רפואה אלטרנטיבית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Worcester, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בדיקור סיני וצמחי מרפא היא תוכנית של 36 חודשים המספקת לסטודנטים את הידע, המיומנויות והמיומנויות לספק טיפול יעיל ביותר למטופלים בכל הגילאים במגוון מסגרות, כולל בפרקטיקה פרטית ובתי חולים.

    • Asheville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית המאסטר שלנו לדיקור סיני ורפואה מזרחית (MAOM) מציעה הכשרה מקיפה במסורות העתיקות של דיקור סיני ורפואת צמחים. תכנית הלימודים בת ארבע השנים משופעת באימונים ובתרגולים קלאסיים והיא מתרכזת סביב טיפוח וצמיחה של כל סטודנט.

    • West Bloomington, ארצות הברית

    אנגלית

    דיקור סיני ותיאוריה בסיסית (טרימסטרים 1-8): למד עקרונות רפואיים סיניים בסיסיים בשיעורי ההרצאות שלך תוך כדי בניית מיומנויות מעשיות במיקום נקודתי, מחט, טכניקות אביזר ותמונות בשיעורי השיטות שלך.

    • Lincoln, ארצות הברית

    אנגלית

    בתכנית ללימודי תואר שני בצמחי מרפא של HAI תעסוק בסוגיות של היותו צמחי מרפא קהילתיים וטיפול ברפואת צמחים בעולם המודרני. תוכלו לסקור את ההיבטים המעשיים הרבים של צמחי מרפא, כולל: גידול, ייבוש והכנת צמחי מרפא; ללמוד להקשיב ללקוחות ולהמליץ על טיפולים הוליסטיים לריפוי ולהמשך בריאות; רישוי, שיווק ונושאים משפטיים ועסקיים אחרים העומדים בפני צמחי מרפא מודרניים; סדנאות צמחים, כנסים ומרכזי חינוך; ומשאבים מקיפים והצעות לבניית ספריית הצמחים שלך.

    • Online USA

    בקמפוס

    על מועמדי בית הספר לדיקור סיני להשלים נקודות זכות של 60 סמסטרים ברמת תואר ראשון ממוסד מוסמך.

    • Berkeley, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במדעי הרפואה המזרחית (MSOM) של AIMC Berkeley מיועדת לדיקור סיני מסורתי העתידי שרוצה לעסוק ברפואה סינית מסורתית (TCM) עם דגש רב על רפואה אינטגרטיבית.

    • Honolulu, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    המכון לדיקור סיני וקליניקה מזרחית (ICOM) יצר תכנית מקצועית מקיפה המובילה לתואר שני לדיקור סיני (MAc) עם התמחות בתכנית ללימודי רפואה צמחית סינית.

    • Online USA

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית לימודים זו נועדה לספק לסטודנט מודל רב מימדי של רפואה טבעית, המיושם במודלים המגוונים הקשורים להבנת פיזיקה קוונטית: אנטומיה ופיזיולוגיה, דיקור סיני, המטולוגיה, הרבולוגיה, הומאופתיה, הורמונולוגיה, תזונה ורפואה טאואיסטית.

    • Louisville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המכון לחינוך ודיקור טאואיסטי (ITEA) מלמדת את המסורת שבעל פה של דיקור סיני קלאסי בעל חמישה אלמנטים (CF-EA) בגדלים מוגבלים בכיתה כדי להבטיח את איכות הלמידה הגבוהה ביותר. ט

    • Columbus, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    American Institute Of Alternative Medicine (AIAM) לדיקור סיני הוא תוכנית ברמת בוגר המעניקה תואר שני לדיקור סיני עם דרישות אקדמיות מתקדמות במסגרת תכנית הלימודים במשרה מלאה.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדיקור משלב עבודה בקורס אקדמי מתוכנן היטב עם חוויות קליניות רחבות, מה שמוביל לתעודת דיקור ברמה השנייה.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים לתכנית התואר השני מוצעת במערכת שלישית הדורשת מינימום 3232 שעות / 183.47 שעות אשראי ותואמת לארבע שנות לימוד שהושלמו במינימום 36 חודשים. התכנית מכינה את הסטודנטים לקריירה ברפואה סינית מסורתית (TCM).

    • Glenside, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    כמוסד הדיקור היחיד המוסמך במדינת פנסילבניה, התואר השני שלנו בלימודי דיקור סיני מחנך דיקוריסטים מובילים לעתיד לתעשייה צומחת ברפואה אינטגרטיבית / אלטרנטיבית.

    • Alhambra, ארצות הברית

    אנגלית

    עבודות קורס זה מפרטות את האטיולוגיה והטיפול במחלות על ידי יישום עקרונות של מרשם נקודתי בהחלטה על תוכנית טיפול ושינוי במידת הצורך להצגת הסימפטומים של המטופל. קורסים אלה נועדו להנחיל ידע על תורת המרידיאנים, סיווג נקודות דיקור ומערכות כולל אטיולוגיה וטיפול במחלות תוך שימוש במרשמים נפוצים לדיקור, כמו גם טכניקות של מחט דיקור.

    • Houston, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מטרתו של המאסטר של אקופונקטורה