8 תואר שני תוכניות ב ייעוץ ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב ייעוץ ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Lacey, ארצות הברית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    • Fort Myers, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    7 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    CACREP Accredited, העומד בדרישות הרישיון כדי להפוך ליועץ לבריאות הנפש קלינית. תואר בייעוץ מקוון. ייתכן שהקבוצה הבאה תהיה זמינה מעורבת. צור קשר עם Admissions למידע נוסף. מסלול מהיר: השלם תוך שבעה סמסטרים בלבד.

    • Chicago, ארצות הברית

    אנגלית

    נקודת המבט הפסיכו-דינמית של ICSW והדגש הקליני החזק מבדילים אותנו בין תוכניות מאסטר ודוקטורט. הגישה החינוכית שלנו מאחדת הכשרה תיאורטית, התנסות בעולם האמיתי וחונכות מתמשכת כדי להכין את תלמידינו להתאמן ברמה מתקדמת.

    • Iowa City, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הפסיכולוגיה לייעוץ מחויבת להכשרת סטודנטים הן במדע והן בפועל של פסיכולוגיה ייעוצית והוסמכה על ידי האיגוד הפסיכולוגי האמריקני מאז 1980. פסיכולוגיה ייעוצית במכללה לחינוך היא בעלת היסטוריה ארוכה של הישגי סגל וסטודנטים: חברי הסגל הם מחויבים למצוינות בהוראה, מחקר ושירות, והם מהמובילים הלאומיים בתחום. סטודנטים בתכנית המשיכו למגוון תפקידים בפריסה ארצית ותורמים לתחומים רבים בתחום. תוכנית הדוקטורט לפסיכולוגיה בייעוץ באוניברסיטת איווה הוסמכה על ידי איגוד הפסיכולוגים האמריקני מאז 1980

    • Hattiesburg, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    פסיכולוגית ייעוץ שמרה היסטורית על התמקדות בבריאות פסיכולוגית ופיתוח מסתגל כולל נושאים מקצועיים, מניעה וגיוון. נקודות החוזק שלנו כוללות: הכשרה קלינית איכותית בהתערבויות מבוססות ראיות בפיקוח הסגל במרפאת ההדרכה הביתית שלנו ובאתרי ההדרכה הקהילתיים שלנו. צוותי מחקר פעילים המספקים הזדמנויות ייחודיות לפיתוח כישורים מדעיים חזקים החוקרים נושאים עם יישום בעולם האמיתי. הזדמנויות פרסום והצגה זמינות. עבודות קורס המועברות על ידי מומחים המאפשרות הזדמנויות הכשרה בינתחומיות עם התמחויות פסיכולוגיות אחרות. שיעורי הלימודים בטרשת נפוצה חופפים במידה רבה את תוכנית הדוקטורט לפסיכולוגיה ייעוץ, ומציעים הכנה מצוינת להכשרה נוספת ברמת הדוקטורט. הזדמנויות תחרותיות לסייעות לתארים מתקדמים ברחבי משרדי הקמפוס התומכים בסטודנטים במשרה מלאה באמצעות קצבה חודשית ופטור משכר הלימוד.

    • Plattsburgh, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בנוסף ללימוד הידע והמיומנויות הנדרשים כדי להיות יועץ לבריאות הקהילה - עם דגש על אתיקה של יועצים - תוכלו לרכוש מיומנויות סנגור, ניהול תיקים, מדיניות חברתית וציבורית. מועצה זו להסמכת תוכניות ייעוץ ותוכניות חינוך קשורות (CACREP) הוקמה בשנת 2006 והיא מאושרת על ידי מחלקת החינוך של מדינת ניו יורק כתכנית אקדמית זכאית לרישיון. התוכנית מתמקדת בהכנת אנשי מקצוע המחויבים, ידע, מיומנויות, עמדות, ערכים ומודעות עצמית להציע שירותי ייעוץ איכותיים. ניתן להמשיך במשרה מלאה או חלקית עד לנקודת ההתמחות.

    • Montgomery, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ברוכים הבאים לתואר שני במדריכי השיקום. התכנית לתואר שני שלנו מורכבת 51 שעות אשראי נועדה לשמש לימודים בסמסטר חמישה רציפים המוביל מאסטר לייעוץ והשיקום (MRC) תואר. המשימה של הריבון של ייעוץ השיקום (MRC) תכנית היא להכין את התלמידים הודו להפוך לפסיכולוגי שיקום מקצועיים שעובדים בשותפות עם אנשים עם מוגבלויות.