8 תואר שני תוכניות ב קולומביה for 2024

תואר שני תוכניות ב קולומביה for 2024Filter
    • Bogotá, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    ההתמחות ברפואת ילדים מפתחת גישה לטיפול בילדים בריאים וחולים, הן ברמת אשפוז והן ברמת בית החולים, תוך שמירה על איזון ביניהם. כמו כן, יש לו מרכיב גדול בטיפול ראשוני בילדים באמצעות אסטרטגיות כגון IMCI ועבודת שטח בבריאות הציבור. כתכלית כללית, התכנית לתואר שני מבקשת להכשיר מומחים לילדים בעלי יכולת לקדם הרגלי חיים בריאים, למנוע מחלות, לשמר או לשקם את בריאות הילדים, להגן על זכויותיהם בפני המשפחה והחברה, תוך התחשבות ביחידה הביו-פסיכו-סוציאלית.

    • Cundinamarca, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    השתלות היא תחום בעל אופי מיוחד; כדי שאיש מקצוע שסיים לימודי רפואת שיניים לתואר ראשון יבצע הליך אבחוני וימשיך לבצע השתלות עם כל הדרישות בתחום המקצועי והאתי, עליו להתעמק בבסיסים הרעיוניים, במדעים המאפשרים הבנת הבעיה ופתרונותיה, החל מ נקודת מבט בין-תחומית ולרכוש או לשכלל את הידע והמיומנויות שלהם לשחזור רקמות עצם, חניכיים ותמיכה בכדי לתת פונקציונליות למערכת הסטומטוגנטית.

    • Cundinamarca, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    יישור שיניים ואורתופדיה דנטופאלית משמש כשירות בריאות בעל ביקוש רב בקרב האוכלוסייה ומוקם כמומחיות של העיסוק המקצועי של רופאי שיניים. מוקד התוכנית והצעתה הלימודית מאפשרים גישה מעמיקה לידע המקיים את הליכי האבחון וההתערבות, הנתמכים על ידי שימוש בטכנולוגיות וכלים חדישים. איש השיניים, לאחר סיום ההתמחות, רוכש ומשכלל את הכישורים והמיומנויות הרעיוניים והמתודולוגיים המתמקדים בהשגת תוצאות קליניות וטיפוליות גבוהות, ברמה המדעית, האקדמית, הטכנולוגית והמחקרית הגבוהה ביותר בתחום האורתודונטיה והאורתופדיה הדנטופאלית.

    • Bogotá, קולומביה

    ספרדית

    משימתה של תכנית המאסטר בחינוך בריאות היא לתרום להכשרת חוקרים ברמה הגבוהה ביותר בתחומי החינוך, הפדגוגיה והדידקטיקה, בדגש מיוחד על בריאות האדם.

    • Bogotá, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    הקורס לתואר שני בכירורגיה של היד מיועד להכשרת אנשי מקצוע לאבחון, טיפול ומניעה של מחלות מולדות ונרכשות, ופגיעות טראומטיות המשפיעות על היד מבחינה בין -תחומית. בעזרת התוכנית אנו מבקשים מאנשי מקצוע המפתחים תוכניות חינוכיות לכלל האוכלוסייה ולמען הקהילה הרפואית והפרא -רפואית לסייע במניעה, טיפול, שיקום ושילוב חולים עם פתולוגיה של הגפיים העליונות לקהילה היצרנית. בנוסף, אנו מתכוונים שהתושבים יספקו ייעוץ לשירותי בריאות תעסוקתית וגופים האחראים על הסיכונים המקצועיים של תאונות עבודה ומחלות מקצוע בתוכניות הרב תחומיות המיושמות להגנה על עובדים בפתולוגיות הקשורות לגפה העליונה בתפקיד. לבסוף, אנו מבקשים שהבוגרים ישתפו פעולה עם מאמני ספורט, רופאי ספורט והתמחויות אחרות המשתתפות בפעילויות ספורט ופנאי הקשורות לפתולוגיה נרכשת או טראומטית ביד ובגפה העליונה; ושהם נותנים ייעוץ ותשומת לב במניעה, אבחון ושיקום בתוכניות מוזיקה שבהן ניתן לראות לעתים קרובות פתולוגיה עקב שימוש יתר.

    • Bogotá, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    המטרה העיקרית של תוכנית ההתמחות ברפואה גרעינית של קרן אוניברסיטת סניטאס היא להכשיר רופאים כלליים שיכולים לעבוד בתחום של פירוש מחקרי אבחון וביצוע טיפולים באמצעות חומרים רדיואקטיביים.

    • Cundinamarca, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    בהצעה החינוכית של תכנית האנדודונטיה של UNICIEO, מטרת ההכשרה מתפרשת כתהליכים חינוכיים המכוונים לפיתוח יכולות, המבטאות את היכולות שעל התלמיד להחזיק מבחינת ערכים, עמדות, ידע, יכולות, יכולות וכישורים. . תוצאה אחת של תהליך זה מורכבת מגיבוש יכולות סופניות לכל מודול העמקה, כלומר אלה שהסטודנט חייב להשיג במהלך פיתוח כל יחידת לימודים.

    • Bogotá, קולומביה

    ספרדית

    מערכת הביטוח הלאומי המקיף ומודלי הבריאות החדשים הנמצאים בפיתוח מציבים צורך רב בנתונים ומידע קונקרטי כדי לקדם ולפתח את תוכניות הבריאות הנוחות ביותר. אפידמיולוגיה היא התשובה הנכונה.