142 תואר שני תוכניות ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב ספרד for 2024Filter
    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בניהול תרופות וביוטכנולוגיה הוא תוכנית חדשנית המכסה את ההתפתחויות האחרונות בתעשיית התרופות, הביו-טק ומדעי החיים. EADA מציעה לכם הזדמנות להצטרף לבית ספר לעסקים מהשורה הראשונה במרכז העיר ברצלונה, אחד המרכזים האירופיים של המגזר. ב- EADA אתה לומד מיומנויות איכותיות וכמותיות המספקות ערך מוסף לפרופיל שלך בתעשייה. השיעורים קטנים ומגוונים, והמשתתפים לומדים מסגל מנוסה בשיטת חקר המקרה.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    9 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    המטרה העיקרית של המאסטר המנהלי הבינתחומי שלנו בבריאות דיגיטלית היא לבנות כוח עבודה בתחום הבריאות הדיגיטלי כדי לגשר על פער הידע הנוכחי בין בריאות לטכנולוגיה על מנת להתמודד עם האתגרים החברתיים הקשורים לבריאות לאורך הפיתוח והיישום של פתרונות דיגיטליים מבוססי ראיות.

    • Madrid, ספרד
    • Online

    משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב

    ספרדית

    התמקצע עם Real Madrid C.F ופתח את הידע שלך עם הטכניקות והמגמות העדכניות ביותר בפיזיותרפיה ספורטיבית. נבחר בתואר השני הטוב ביותר בתחום הפיזיותרפיה, על פי דירוג אל מונדו. תרכוש את הכלים הדרושים לפיתוח תכניות למניעה ושיקום של פציעות אצל ספורטאים.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    תואר שני בדיאולוגיה של שפה ודיבור מאפשר גישה רב-תחומית לשפת הלשון והדיבור העיקריים שמציגים אטיולוגיות נוירולוגיות, פסיכו-רגשיות או קוגניטיביות. התלמידים מתעמקים באסטרטגיות האבחון והטיפול בכל אחת מהפתולוגיות ומבחינות הלימוד הקשורות באנטומיה, הפיזיולוגיה והדינמיקה של מערכת העצבים המרכזית והפריפרית, כמו גם הקשר שלהם עם תופעות פתולוגיות ברמה ההתנהגותית.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    22 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עם המאסטר המקוון בכלכלת בריאות וכלכלה פרמקו, ממוקם ב-50 המובילים בכלכלת בריאות ובריאות הציבור לפי דירוג EdUniversal, תתמחו במושגים כלכליים, טכניקות ומכשירים המיושמים לכלכלת בריאות, פרמקו-כלכלה, ניהול בריאות וניהול תרופות. .

    • Murcia, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרת התואר השני היא לענות על צורך טבעי בהתמחות של המקצוע הווטרינרי כלפי סניף עם ישות היסטורית כמו רפואת בעלי חיים קטנים, ולכן להתמצאות מקצועית בו. עובדה זו ניכרת אפילו בעיני כל מתבונן גס בעניין והיא מוצדקת כשלעצמה על ידי הברור של קיומה.

    • Atarfe, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    800 שעה (ות

    למידה מרחוק

    ספרדית

    בימינו ההתקדמות הטכנולוגית אפשרה ליצור מגוון רחב של פרוצדורות רפואיות וקוסמטיות על מנת לקבל עור בריא ומטופל יותר, על כך אחראית העור האסתטי. במאסטר זה אסתטיקה דרמטולוגיה תלמד את כל הידע, הטכניקות והנהלים הקשורים לטיפול בעור, ותהיה מודע לחשיבותו בשל העובדה שהוא נמצא בקשר קבוע עם גורמים חיצוניים.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית

    תואר שני מקוון באונקולוגיה מולקולרית היא תוכנית פרטית המוענקת על ידי Centro de Estudios Biosanitarios (CEB) ומתבצעת בהמלצת בית הספר האירופי לאונקולוגיה (ESO). זה מיועד לאונקולוגים קליניים, פתולוגים, המטולוגים ומומחים אחרים ברפואה או בתחום הביולוגי הקשור למחלות גידול.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת התואר השני בכימיה פרמצבטית היא להכשיר אנשי מקצוע וחוקרים לפרופיל המופעל על מחקר ופיתוח של מוצרים, תהליכים ושירותים בשטחי תעשייה שונים הקשורים לכימיה פרמצבטית.

    • Madrid, ספרד
    • Oxford, הממלכה המאוחדת
    • + 2 more

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    תכנית הלימודים BCC – בסיוע מומחים לפיתוח תכניות לימודים, ועם משוב מבעלי עניין מרכזיים, ה-BCC פיתחה את תכנית הלימודים הייחודית שלה השואפת לשלב בין תחום הכירופרקטיקה לבין אסטרטגיות הוראה, למידה והערכה מתקדמות.

    • Rennes, צרפת
    • Granada, ספרד
    • + 5 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית, צָרְפָתִית

    תוכנית Europubhealth+ היא תואר שני משותף של Erasmus Mundus שהוכר כ-Master of Excellence על ידי הנציבות האירופית מאז 2006. שבע אוניברסיטאות אירופיות ידועות משתפות פעולה כדי להעביר את הקורס לתואר שני Europubhealth+ . התוכנית נהנית כעת מרשת בינלאומית תוססת של אנשי מקצוע ואנשי אקדמיה בתחום בריאות הציבור, ויותר מ-435 בוגרים מ-86 לאומים שונים.

    • León, ספרד

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מציעים הכשרה מתקדמת לקידום שילובו של הסטודנט לתחום התרופות ומספק סקירה כללית בכדי להיות מסוגל להתקשר כראוי עם כל יחידות המפעל, למעט אלה העובדות, ועם שחקנים אחרים מחוץ לתעשייה עצמה.

    • Villaviciosa de Odón, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    10 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    תואר שני בין-תחומי ראשון בספרד בתחום הטיפול האורתופדי הידני, החלוצים בהתמודדות עם כאב מפרמקולוגיה, פסיכולוגיה וטיפול ידני.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    באוניברסיטה תואר שני בפעילות גופנית טיפולית לאנשים עם פתולוגיה כרונית, הזדקנות או מוגבלות תואם לזה של פיזיותרפיסט, בעל עניין בפעילות גופנית טיפולית ופעילות גופנית ככלים טיפוליים ועם ניסיון בטיפול באנשים עם מחלות כרוניות, מוגבלות ו הְזדַקְנוּת.