8 תואר שני תוכניות ב מקסיקו for 2024

תואר שני תוכניות ב מקסיקו for 2024Filter
    • Online Mexico

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    עם תואר שני במנהל צוותי בריאות מ- UNIR México, אוניברסיטת האינטרנט, תוכל לנהל, לתאם ולהעריך ביעילות ובאחריות את צוותי הפעילות הסיעודית של בתי חולים ומרכזי בריאות, פרטיים וציבוריים כאחד. זהו התואר השני היחיד במקסיקו המוצע 100% באינטרנט, כך שתוכל ליישב את הלימודים שלך עם חייך האישיים ומשמרות העבודה. התואר השני במנהל צוותי בריאות יספק לך את הידע והמיומנויות הדרושים כדי לפרש, ליישם ולקשר את התיאוריות והמודלים של ארגון ותפעול של המערכות השונות. יהיו לך טכניקות לחקור כיצד לשפר את הטיפול והסיעוד, או לפתח מערכות איכות כדי להבטיח ולשפר את איכות הטיפול.

    • Online Mexico

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    תואר שני במינהל בתי חולים יספק לך את הידע הדרוש להבטחת איכות הטיפול ושביעות רצון המטופלים. בנוסף, תתאמני כאיש מקצוע בעל הכשרה גבוהה להציע שירותי בריאות בצורה רציונאלית ושוויונית.

    • Hermosillo, מקסיקו

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרה כללית: להכשיר מומחי סיעוד בטיפול קריטי, תחרותי במקום העבודה לסיוע למטופלים במצב בריאותי קריטי באמצעות העמקה מיוחדת של ידע, מיומנויות וכישורים קליניים בתחום, כמו גם מיומנויות ערכיות, פיתוח יכולות אנשי מקצוע אשר נדרשים לטיפול בחולה המאפשרים להם להגיע ולשמור על קיבולת מקסימלית ו / או רווחה כדי לשמר את החיים, למנוע ולהגביל מוגבלות, תוך שימוש במתודולוגיה של תהליך הסיעוד.

    • Aguascalientes, מקסיקו

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר השני במדעים עם אפשרויות לאגרונומיה, וטרינריה, היא תכנית של 169 נ"ז עם אופציה גמישה, הדרכה עם התמקדות במחקר שיתופי ומתמקדת באינטרסים של הסטודנט, שעם הקבלה בוחר באחד משני התחומים הבאים: ידע: מדעי אגרונומיה או מדעי וטרינריה.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    המטרה המטרה הכללית של המאסטר באנדודונטיה היא: הכשרת כוח אדם מתמחה ומאומן ביותר, תיאורטית ומעשית, לחזות, לאבחן ולפתור בעיות אנדודונטיות, תוך הכנה אתית מקצועית איתנה והכשרה מעודכנת.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    תכנית ההוראה לקרדיולוגיה בנויה בהיבטים תיאורטיים (500 שעות במהלך שלוש שנים), ובהיבטים מבצעיים מעשיים (טיפול ישיר למטופלים בפיקוח מומחים מהמכון עצמו), עם מערכת הערכה תיאורטית ומעשית. . רכשו הכשרה מיוחדת ב -21 דיסציפלינות המטופחות במכון: קרדיולוגיה, קרדיולוגיה ילדים, ניתוחי לב, הרדמה לב וכלי דם, אלקטרופיזיולוגיה, קרדיולוגיה התערבותית, קרדיולוגיה גרעינית, אקו -קרדיוגרפיה, טיפול קרדיולוגי אינטנסיבי, ניתוחי לב ילדים, קרדיולוגיה גריאטרית, אקו לב ילדים, נפרולוגיה ילדים פיזיולוגיה לב ריאה, השתלת כליות, ראומטולוגיה, שיקום לב, קרדיולוגיה התערבותית ילדים, תהודה מגנטית גרעינית ואנגיוטומוגרפיה קרדיווסקולרית. עם זאת, המדינה ניחנת במומחים ברמה גבוהה המבצעים עבודה יעילה והומניטרית במקצועם כדי למלא תפקיד חברתי ומקצועי בהתאם לדרישות השטח שלנו. עם תחילת הכיוון בראשות ד"ר פאוזה עטי מ -1 באפריל 1999, יושמו שינויים מהותיים במערכת ההוראה של המכון הלאומי לקרדיולוגיה "איגנסיו צ'אבס" על מנת להתאים את מערכות ההוראה לזמן בו המכון לחיות, וכך להדביק את השינויים שעברו מסחרר ברפואה בשנים האחרונות. מאז תחילת הניהול של ד"ר מרקו א. מרטינז ריוס, כמנכ"ל, תהליכים אלה נשמרו והשתכללו, כדי לעדכן את תהליך הכשרת משאבי אנוש.

    • Hermosillo, מקסיקו

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרה כללית: להכשיר מומחי סיעוד בתחום הניהול וההוראה, עם מיומנויות מקצועיות המאפשרות תכנון, ארגון, תיאום ובקרה של תהליכים מינהליים במוסדות הבריאות של המגזר הציבורי והפרטי, המסייעים בפתרון בעיות או שימוש של הזדמנויות טיפול אינטגראלי של בריאות אנשים ואוכלוסיות.

    • Aguascalientes, מקסיקו

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    מטרה כללית: להכשיר אנשי מקצוע המתמחים בשיקום חזותי, בעלי ידע נרחב במדעים הקשורים לתפקוד הראייה האנושי, המאפשר להם לזהות, לאבחן, לנהל ולשקם הפרעות בראייה דו-עינית וליקויי תפיסה חזותית על ידי יישום הטכניקות והנהלים להשגת ביצועי ראייה טובים יותר.