5 תואר שני תוכניות ב מלזיה for 2024

תואר שני תוכניות ב מלזיה for 2024Filter
    • Subang Jaya, מלזיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של פילוסופיה (בית מרקחת) היא תוכנית מחקר מבוסס שנה אחת המוצעת במשרה מלאה במשרה חלקית במשרה חלקית מבנים. תוכנית הלימודים לתואר שני בבית המרקחת מעניקה לסטודנטים הכשרה משולבת, מחקרית רחבה, הנדרשת כדי לנצל את ההתקדמות הנוכחית בתחומים רב תחומיים של בתי המרקחת והמדעים הפרמצבטיים.

    • Nilai, מלזיה

    אנגלית

    המאסטר בכירורגיה כללית הוא תוכנית לארבע שנים, הנערכת בשיתוף המחלקה לכירורגיה, אוניברסיטי קבנגסאן מלזיה ובתי חולים מוכרים של KPJ כגון בית החולים המומחה KPJ Johor ובית החולים המומחה KPJ Puteri.

    • Subang Jaya, מלזיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של הפילוסופיה (פרמצבטיקה) הוא תוכנית מחקר מבוססת שנה אחת, כי היא מוצעת במשרה מלאה במשרה חלקית במשרה חלקית מבנים. תכנית הלימודים לתואר שני במדעי התרופות מעניקה לתלמידים הכשרה משולבת ומקיפה, הנדרשת לצורך ניצול ההתקדמות הנוכחית בתחומים רב תחומיים במדעי הפרמצבטיקה.

    • Nilai, מלזיה

    אנגלית

    תכנית המאסטר ברדיולוגיה היא תוכנית ההכשרה השלישית של מומחים רפואיים ב- KPJUC. תוכנית זו מאושרת על ידי הוועדה הלאומית לרדיולוגיה, סוכנות ההסמכה המלזית (MQA) ומשרד החינוך. זה מספק למועמדים אפשרות להכשיר כרדיולוג אבחון מעולה בשבעה בתי חולים מומחים של KPJ.

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    מאסטר IMU של בית מרקחת התמחות (MPP) לתואר ראשון תוכנית הלימודים מספק הזדמנות עבור בתי המרקחת בוגרי לכתובת הצרכים שלהם הכשרה כרוקח טיפול ראשוני המודרנית. תוכנית MPP המוצעים על ידי IMU הוא ייחודי הראשון מסוגו המוצעים על ידי מלזיה פרטית מוסד לסטודנטים מקומיים כמו גם הבינלאומי.