5 תואר שני תוכניות ב איחוד האמירויות הערביות for 2024

תואר שני תוכניות ב איחוד האמירויות הערביות for 2024Filter
    • Al Ain, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מיועדת לענות על צרכי הפיתוח של אנשי מקצוע העובדים בתחום בריאות הציבור או תחומים קשורים כמו בריאות תעסוקתית, בריאות סביבתית, טיפול ראשוני או קידום בריאות. זה מתאים למי שעובד בארגוני בריאות ורפואה, כולל רשויות בריאות, מחלקות ממשלתיות וספקי שירותי בריאות כמו בתי חולים ומרפאות.

    • Al Ain, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכניות לתואר שני במדעי הרפואה נועדו לתת מענה לצרכים ולשאיפות של סטודנטים בודדים, לצרכים המובעים של המוסדות הרלוונטיים באיחוד האמירויות, ולעוצמות הנוכחיות בתחומים שונים ב- CMHS. נכון לעכשיו, מבנה ה- M. Med. Sc. תוכנית הלימודים מאורגנת בשלושה מסלולים: "מיקרוביולוגיה ואימונולוגיה", "פרמקולוגיה וטוקסיקולוגיה" ו"ביוכימיה וביולוגיה מולקולרית (BMB) ". 1- ביוכימיה וביולוגיה מולקולרית מסלול הביוכימיה והביולוגיה המולקולרית הוא תכנית רב-תחומית המספקת לסטודנטים בסיס לביוכימיה וביולוגיה מולקולרית ותאית וכן הכשרה אינטנסיבית במחקר מעבדה.

    • Abu Dhabi, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Abu Dhabi, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטור לתואר שני לרוקחות הוא תכנית מקצועית (תואר שני) של QFEmirates ברמה 9 המוצעת לרוקחים מורשים בעלי תואר בוגר מוכר ברוקחות המעוניינים לקבל תואר גבוה יותר הרלוונטי לפרקטיקה קלינית.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    24 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של סיעוד נועד למקם אותך בחוד החנית של החדשנות הטובה ביותר במקצוע הסיעוד. התכנית מיועדת לאחיות מוסמכות המעוניינות לקדם את כישוריהן האקדמיות ולתרום לשינוי הטרנספורמציה הקלינית באיחוד האמירויות הערביות ותספק לכם את המיומנויות המעשיות והמנהיגות המקצועיות הנדרשות כדי לקחת את הקריירה הסיעודית לשלב הבא.