MD ברפואה

כללי

2 מיקומים זמינים

תיאור התכנית

בית הספר לרפואה University of Nicosia , הגדול ביותר בקפריסין, מציע תוכנית של 6 שנות תואר MD המיועדת לתלמידי בתי ספר תיכוניים.

  • תוכנית לימודים חדשנית עם חשיפה קלינית מוקדמת
  • ניסיון בתחום החינוך הרפואי הבינלאומי
  • חדש, מתקני היי טק
  • הזדמנויות סיוע פיננסי

מטרות כלליות

תוכנית הלימודים מציעה לתלמידים הזדמנות לקבל חינוך איכותי ברפואה. מטרות התכנית הכללית הן:

  1. להכשיר סטודנטים לתרגול הרפואה המבוססת על ראיות מדעיות.
  2. לעודד סטודנטים לתרגל רפואה הוליסטית, הכוללת שיקולים אתיים, משפטיים, פסיכולוגיים וחברתיים.
  3. לייצר רופאים מוכשרים ואכפתיים.
  4. לטפח את הפיתוח של מחויבויות לכל החיים למחקר ושירות כלפי המטופלים.
  5. כדי לקדם בריאות ואיכות חיים באמצעות מניעת מחלות ומחקר.
  6. לתרום להקמת קפריסין כמרכז מצוינות אזורי בחינוך הרפואי.

תוצאות למידה

עם סיום מוצלח של תוכנית זו, התלמידים צריכים להיות מסוגלים:

  1. החלת הבנה של מבנה, תפקוד והתנהגות אנושיים נורמליים וחריגים לאבחון, ניהול ומניעת בעיות בריאות.
  2. להפגין הבנה של הגורמים המשפיעים על בריאות האוכלוסייה ועל תפקידים שונים של קידום הבריאות, מניעת מחלות וטיפול במחלות.
  3. להדגים הבנה של תרומתם של גורמים גנטיים, משפטיים, חברתיים, סביבתיים, פוליטיים, כלכליים, היסטוריים והתנהגותיים לבריאות, למחלות ולמחלות בהקשר הגלובלי.
  4. ליזום ולפרש סימפטומים קליניים וסימנים על ידי ראיון ובדיקה של חולים באופן שיטתי ועם רגישות, ולהשתמש במידע זה כדי לערוך חקירות, לבצע אבחונים דיפרנציאליים ותוכניות ניהול טפסים.
  5. לשמור תיעוד קליני מדויק מבוסס על התצפיות שלהם לתקשר את הממצאים שלהם לאחרים בצורה ברורה ותמציתית.
  6. להכיר ולנהל תנאים מסכני חיים ולספק טיפול מיידי חירום רפואי, כולל עזרה ראשונה החייאה.
  7. תרופות מרשם בבטחה.
  8. לפתח הבנה של עבודתם של אנשי מקצוע בתחום הבריאות, ולהפגין נכונות ויכולת לעבוד בין-מקצועית וללמוד מקבוצות מקצועיות אחרות.
  9. לעבוד בשיתוף פעולה כחבר בצוות, לקבל ולספק מנהיגות לפי הצורך.
  10. ניתוח ובדיקות קריטיות של נתונים קליניים ופרסום עבודה על מנת לקבוע את תקפותם ותועלתם.
  11. להתנהג בצורה אתית בהתמודדות עם הצרכים של חולים ומשפחות; דאגה לסודיות וכבוד לאוטונומיה אישית, המאפשרת למטופלים ובני משפחותיהם לקבל החלטות מושכלות ביחס לטיפול הרפואי שלהם.
  12. יש מחויבות מתמשכת לקידום הידע בתוך קהילת חוקרים רפואיים ולמידה לאורך החיים כדי לשמור על סטנדרטים מקצועיים גבוהים.
  13. יש מיומנות בהקלטה, ארגון וניהול מידע כולל שימוש בטכנולוגיית מידע מתאימה.
  14. להבין את האופי הטיפולי של היחסים בין המטופל לרופא ואת ההשפעה על הקשר הזה של המאפיינים האישיים של המטופל וגם הרופא.

תוכנית חדשנית ומודרנית

תוכנית הלימודים של תכנית MD הינה חדשנית ומבוססת על המחקר העדכני ביותר בתחום החינוך הרפואי.

התלמידים לומדים באמצעות מקרי מבחן ויש להם הדרכות קבוצתיות קטנות עבור רוב הקורסים שלהם. בנוסף, יש דגש חזק על מדעי החברה, כולל אתיקה רפואית וסוציולוגיה.

פיתוח תוכניות הלימודים התמקד בהנחיות של גופים מקצועיים, כגון המועצה הרפואית הכללית של בריטניה (GMC), אשר שם דגש מיוחד על מדעי החברה, כי המטופלים הם יצורים חברתיים וקלינאים תועלת רבה מן הלמידה על ההיבטים החברתיים של בריאות ומחלות ואת ההתנהגות הבריאותית החברתית.

יתר על כן, יש כעת דיון על הכשרה הן סטודנטים לרפואה והן כדי להיות מוסמכים מבחינה תרבותית כדי לשפר את האינטראקציה שלהם עם חולים. לסוציולוגיה הרפואית יש תפקיד מכריע בהשתלמות זו משום שהיא מכסה נושאים הקשורים לאמונות הבריאות של החולים, הניסיון של מחלות כרוניות, הגירה ובריאות, ערכים תרבותיים והתנהגות בריאותית, סביבה חברתית-תרבותית ומחלות נפש, וסוציואקונומי רקע ובריאות.

כיום בתי הספר לרפואה אינם יכולים להרשות לעצמם לשלול את החשיבות של האתיקה הרפואית בתכנית הלימודים לתואר ראשון, אם הם עומדים בדרישות המקדימות של גופים מקצועיים כגון המועצה הרפואית הכללית, האיגוד הרפואי העולמי והפדרציה העולמית לחינוך רפואי, גופים מקצועיים אחרים בעולם, רואים אתיקה רפואית כחלק מרכזי של תוכנית הלימודים הרפואית. האתיקה היא משמעת פילוסופית ותלמידי רפואה, שעשויים להיות מיומנים יותר במדעים, זקוקים לזמן מתאים המוקדש לנושא זה. לכן, אנו מרגישים מאוד כי קורס אחד שלם, בנוסף לרצאות משולבות באתיקה רפואית לאורך כל תוכנית הלימודים בתכנית רפואית בת שש שנים, נחוץ כדי ליצור רופאים המודעים לכך שהאתיקה חשובה ביותר לתרגול רפואי טוב, מיומנויות המוסר האתיות הנדרשות על ידי גופים מקצועיים אלה. השגת הידע המדעי אינה מספיקה כדי להפוך לרופא טוב. התלמידים צריכים לדעת כיצד להשתמש, ולא שימוש לרעה, ידע כזה.

בנוסף, תכנית הלימודים עוצבה במטרה לעודד למידה הלוליינית. לפיכך, נושאים שביקרו בשנים הראשונות מתחדשים בשנים שלאחר מכן כדי לבנות על חוויות נוספות.

מבנה התוכנית

התוכנית בנויה סביב 12 סמסטרים אקדמיים על פני תקופה של 6 שנים. בכל סמסטר חובה נדרשים 30 זיכויים ECTS, השלמת 360 ECTS זיכויים לאחר 12 סמסטרים של שכר לימוד מלא.

שלבי תוכנית MD

שלב I מורכב משנים 1-3, שלב II מורכב משנה 4 ו שלב III מורכב של שנים 5 ו - 6.

שלב I (מדעי הרפואה הבסיסית)

במהלך השלב הראשון (שנים 1-3) תלמידים לומדים ידע במדעי הרפואה הבסיסיים: כימיה כללית, כימיה אורגנית, פיזיקה, ביולוגיה, אנטומיה, היסטולוגיה, ביוכימיה, פיזיולוגיה, גנטיקה, מיקרוביולוגיה וווירולוגיה, אימונולוגיה, פרמקולוגיה, גנטיקה רפואית פתולוגיה, סוציולוגיה רפואית, פסיכולוגיה רפואית, אתיקה רפואית, שיטות מחקר ברפואה ובסטטיסטיקה רפואית חיונית.

הסטודנטים גם לוקחים קורסים בתחום הקליני המשולב, שם הם מפתחים מיומנויות קליניות ותקשורת חשובות הנדרשות לרפואה. תחת פיקוח סטודנטים תהיה הזדמנות לפגוש, נבחרים חולים בבתי חולים מקומיים ומרפאות לתרגל מיומנויות בסיסיות אלה.

שלב ב '(מחקרים משולבים - מדעי יסוד וקליניים)

במהלך הסמסטר הראשון של שלב ב '(שנה 4) סטודנטים לקחת קורסים המטולוגיה, פרמקולוגיה שיטתית, ובריאות הציבור ואפידמיולוגיה. הם גם לוקחים קורס שבו הם מבצעים פרויקט מחקר.

בסמסטר השני של שלב ב ', התלמידים לוקחים קורס בקורס קליני משולב בו הם בונים על מיומנויות הקליניקה והתקשורת שפיתחו במהלך השנים הקודמות. המטרה היא לתלמידים לתרגל מיומנויות קליניות ותקשורת נוספות הקשורות לקורסים הפועלים במקביל, בתחילה אחד על השני ושחקני תפקידים מקצועיים, ולאחר מכן על חולים נבחרים בקהילה. התלמידים יבקרו בבתי החולים, במרפאות ובקהילה המקומיות על מנת לאפשר את הנוהג הנוסף של הכישורים שלמדו ולהבין כיצד מתנהלים רפואה בסביבה זו. הסטודנטים משתתפים בקבצים קליניים ברפואה, ניתוח ופרקטיקה כללית.

שלב III (מחקרים קליניים)

מטרות שלב III (שנים 5 ו -6) הן לספק לסטודנטים ניסיון רב בסביבה הקלינית, בעיקר בבתי חולים, אך גם בקהילה, כך שיוכלו לנצל את הלמידה שלהם במשך 4 השנים האחרונות כדי לתרגל את התקשורת הקלינית שלהם , מיומנויות אבחון וחשיבה על המטופלים האמיתיים, וללמוד על הטיפול בחולים, מנקודת מבט רפואית, טיפולית, כירורגית, פסיכו-סוציאלית ואכפתית.

סטודנטים לקחו חלק בקבצים קליניים, ניתוחי לב וכלי דם, רפואה נשימתית, ניתוחי חזה וניתוחי שד, גסטרואנטרולוגיה וניתוחי GI, נפרולוגיה, ניתוחי אורולוגיה ושתל, ראומטולוגיה ודרמטולוגיה / ניתוחים פלסטיים, נוירולוגיה, נוירוכירורגיה וטיפול פליאטיבי, פסיכיאטריה , רפואת ילדים, רפואה פנימית, כירורגיה כללית, רפואה דחופה וטיפול נמרץ, אורתופדיה, otorhinolaryngology

סטודנטים גם עושים קליניקה מצורף קליני, ההוצאות שישה שבועות על פעילות שנבחרה או המומחיות הרפואית של הבחירה שלהם. התלמידים מעודדים להרחיב את חוויותיהם על ידי התחייבותם לבחירה בסביבה אחרת. זה כולל את האפשרות של בחירה של הוראה בבתי חולים בהוראה בחו"ל.

מיקומים

ב 2 השנים האחרונות של הקורס הם השקיעו בהוראת בתי חולים בקפריסין, עם הזדמנות להתחייב סיבובים אלקטיביים בארצות הברית במהלך השנה האחרונה.

הערכה

ההערכה בשש השנים של התוכנית הרפואית נועדה להעריך ביסודיות את הידע והמיומנויות שהסטודנטים הרפואיים יצטרכו להשיג כדי לאפשר להם לתרגל רפואה.

בשש שנות התכנית אנו מעריכים את מקצועיות התלמידים, את הידע האקדמי של התלמידים ואת הכישורים המעשיים של התלמידים בעקבות המלצות המועצה הרפואית הכללית (GMC) של בריטניה לשלוש קטגוריות התוצאות, דהיינו דוקטור כמקצוען, דוקטור חוקר ומדען ודוקטור כמתרגל

מקצועיות מוערכת:

  1. במסגרת קורסים פרטניים (החל משנה 1)
  2. לפי הערכות מקום עבודה (WBA) (בשנים 4,5,6)

הידע האקדמי מוערך על ידי:

  1. דוחות מעבדה
  2. קורסים
  3. ניירות בכתב
  4. פוסטרים
  5. מצגות בעל פה
  6. בחינות אמצע
  7. בחינות סופיות
  8. בחינות סוף שנה (EYE)

מיומנויות מעשיות (מיומנויות קליניות ותקשורת) נבחנות על ידי בחינות קליניות מובנות אובייקטיביות (OSCE). OSCEs הם מבחנים מעשיים, אשר מעריכים את כישורי הקליניקה והתקשורת של התלמידים במעורבותם של מטופלים אמיתיים ומדומים בסביבה דומה לפרקטיקה הקלינית. OSCEs מסומנים על ידי בוחנים מאומנים, רבים מהם מוסמך קלינית.

פרטי ההערכה עבור כל שנה של תכנית MD מתוארים היטב בתכנית ההערכה הזמינה לסטודנטים עם ההרשמה לתוכנית.

הערכת האיכות הגבוהה ביותר

בתוכנית MD, כמה מנגנונים נמצאים במקום כדי להבטיח הערכה היא באיכות הגבוהה ביותר. כל הפקולטה של ​​MD התוכנית מאומן כדי להבטיח את הפיתוח של בדיקות באיכות גבוהה, כי יהיה גם להכין את התלמידים על מנת לקחת את USMLE שלב 1 בחינת. ניירות הבחינה מנוסחים בתכנית הלימודים ובדקו ביסודיות על-ידי מנחים פנימיים ולוח הערכה. התוצאות של כל בחינות נבדקות במהלך המפגשים תוצאות.

שלב USMLE 1 בחינה

תוכנית הלימודים של MD התוכנית ממופה נגד הנושאים של ארצות הברית בדיקה רפואית בחינת (USMLE) שלב 1 בחינת. על מנת להתקדם משלב II ועד שלב III, התלמידים בתוכנית MD יצטרכו לעבור את הבחינה שלב 1 של USMLE. University of Nicosia הספר הרפואי מספק את התלמידים בתוכנית MD עם הזדמנות לקחת USMLE שלב 1 תרגול בדיקות המוצעים באמצעות המועצה הארצית של רפואי בוחנים. השאלות בבדיקות אלה בפועל נגזרים בנק USMLE של שאלות אשר משמש ליצירת הרשמי USMLE שלב 1 בחינת. הבחינה USMLE הוא אמת מידה בינלאומית אשר מבטיח את ההצעה של תוכנית באיכות גבוהה העונה על הסטנדרטים של תוכניות בינלאומיות באיכות גבוהה. נטילת USMLE היא גם הצעד הראשון בתהליך להפוך לרופא בארצות הברית.

¹ GMC, רופאים של מחר, 2009.

דרישות קבלה

1. תעודת סיום בית ספר תיכון

  • בית ספר תיכון עוזב תעודה עם ציון כולל של 90% (Ί8 / 20 בסך הכל ביוונית / קפריס תיכון לעזוב תעודת), לכלול ציונים דומים בביולוגיה אחד או כימיה, פיסיקה או מתמטיקה.
  • או: GCE A 'רמות עם ציונים ABB, לכלול ביולוגיה אחד או כימיה, פיסיקה או מתמטיקה, ועוד נושא אחד
  • או: Baccalaureate הבינלאומי עם 32 בסך הכל ציון משולב של 16 ברמה גבוהה יותר, כדי לכלול ביולוגיה לפחות אחד או פיסיקה כימיה או מתמטיקה.

כמו כן נסקור את הציונים האחרים שלך בכימיה, פיסיקה או מתמטיקה כדי להבטיח את הידע שלך בתחומים אלה עונה על הדרישות של הלימודים שלנו.

בית הספר לרפואה עשוי לשקול גם מועמדים ממערכות חינוך אחרות. לקבלת כל הכישורים האחרים, צור איתנו קשר כדי שנוכל להעריך את זכאותך.

מועמדים בעלי תואר ראשון בתחום הרלוונטי לרפואה יכולים להיחשב לכניסה לשנה הראשונה של הקורס. מועמדים כאלה באוניברסיטאות בשפה האנגלית יהיו פטורים מהדרישות בשפה האנגלית.

2. דרישות השפה האנגלית

  • 6.5 הכולל IELTS (עם 6.5 בכתב מינימום של 6.0 בכל שאר היסודות)
  • או: 213 בסך הכל במחשב מבוסס TOEFL (550 מבוסס נייר, 79 מבוסס אינטרנט)
  • או: כיתה ב ב IGCSE
  • או: ציון של 5 באנגלית ברמה בינלאומית Baccalaureate רמה (SL)
  • או: ציון של 70% באנגלית ב Baccalaureate האירופי.

סטודנטים מבריטניה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד פטורים מדרישה זו כל עוד הם סיימו תיכון דובר אנגלית.

3. ראיון - בין אם באופן אישי או באינטרנט

מטרת הראיון היא לקבוע האם יש לכם את הכישורים והתכונות המתאימים להשלמת הקורס בהצלחה ולתרגול מקצועי של הרפואה.

קריירה לקוחות פוטנציאליים

בוגרי יהיה זכאי להגיש בקשה לרישום עם המועצה הרפואית של קפריסין על מנת להמשיך עם יישומי Residency בקפריסין או במדינות אחרות באיחוד האירופי.

בוגרים מאחד מ -30 המדינות המהוות את האזור הכלכלי האירופי יהיו זכאים להגיש בקשה לרישום במועצה הרפואית של קפריסין על מנת להמשיך בבקשות של Residency בקפריסין או במדינה אחרת של EEA. כדי להיות רשום, המועמדים חייבים גם יש שליטה בשפה היוונית ברמה B2 של המסגרת האירופית המשותפת ללמידה שפה, הערכה ההוראה. בית הספר לרפואה מספק שיעורים בשפה היוונית חינם כדי לתמוך בתלמידים עם זה.

כדי לתרגל במדינות מחוץ EEA, הבוגרים יצטרכו לעמוד בכל הדרישות האחרות של המדינה שבה הבוגר יחול על רישיון.

יועץ הקבלה שלך יוכל לספק לך מידע נוסף שינחה אותך בנושא זה.

תואר ראשון במדעים ביו-רפואיים

כל התלמידים שיסיימו בהצלחה את הקורסים של שנים (1-4, כלומר, שלבים I ו- II של תכנית MD) יקבלו תואר BSc במדעים ביו-רפואיים.

תואר זה יציע הזדמנות לסטודנטים אשר אינם רוצים או אינם יכולים להתקדם משלב II עד שלב III של לימודיהם כדי לקבל תואר BSc שיסייע להם לעקוב אחר אופציית קריירה אחרת.

מלגות - סיוע כלכלי

האוניברסיטה מציעה מלגות וסיוע כספי לתלמידים במשרה מלאה, בצורה של מלגות הצטיינות אקדמית, סיוע כספי, מלגות אתלטי ותוכניות לימוד בקמפוס.

עדכון אחרון: נובמבר 2018

אודות בית הספר

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space.

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space. קרא פחות
ניקוסיה , אתונה + 1 יותר פחות