40 תואר שני MA תוכניות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני MA תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • San Antonio, ארצות הברית

    משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    גב 'גבירתנו של אגם אוניברסיטת מקוון מאסטר באמנויות ייעוץ נבנה על תוכנית לימודים CACREP סטנדרטים ומציע שלוש התמחויות ספציפיות הקריירה ייעוץ בבית הספר, ייעוץ קליני לבריאות הנפש, או ייעוץ שיקום קליני.

    • Fairfield, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון של אוניברסיטת הלב הקדוש בייעוץ קליני לבריאות הנפש מספק כישורי ניתוח ופתרון בעיות מתקדמים באמצעות קורסים מבוססי ראיות הנלמדים בפלטפורמת למידה מקוונת. מושרשת במשימה של הלב הקדוש להכין את התלמידים לחולל שינוי בקהילה הגלובלית, התוכנית מספקת תוכנית לימודים העומדת בדרישות הרישוי של מדינות רבות ומפותחת עם תקני CACREP כבסיס.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    כאשר אתה מרוויח את תואר שני בטראומה, בחוסן ובאסטרטגיות טיפול עצמי מאוניברסיטת קונקורדיה, סנט פול, תתכונן להיות סוכן שינויים בחזית, וישפיע באופן חיובי על החיים עם הבנה נחרצת של ההשפעות של טראומה וחשיפה למתח רעיל. .

    • USA Online, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר מקוון מלא באופן מקוון המוצע על ידי בית הספר מספר 1 לבריאות הציבור במדינה. תואר שני באמנויות בביולוגיה של בריאות הציבור הושק כתכנית לימודים מקוונת לחלוטין בשנת 2017. תכנית זו המוצעת על ידי בית הספר לבריאות הציבור של ג'ונס הופקינס בלומברג מאפשרת לסטודנטים להתקדם בתפקידי מחקר או הוראה עדכניים, לשפר את ההסמכה לתפקיד חדש באקדמיה. מוסדות, תעשייה או ארגוני מחקר ממשלתיים, או להשיג בסיס איתן לעבודה מתקדמת לבוגרים. תכנית זו מתאימה ביותר לסטודנטים בעלי ניסיון בעבודה מקצועית ומחפשים תוכנית שתאפשר להם להתפתח באופן מקצועי או להתכונן לתואר הבא.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כחברים בתוכנית הייעוץ הקלינית לבריאות הנפש של James Madison University , הקמנו קהילה מיוחדת משלנו של סגל, צוות וסטודנטים. אנו משתנים ביכולות, גיל, מעמד, מגדר, מוצא אתני, גזע, דת, נטייה מינית ומקום לידה, אך אנו חולקים חזון משותף של השגת משימה חשובה ביותר והפיכת תלמידים ליועצים קהילתיים מצליחים. הבוגרים שלנו מחויבים לספק שירותים מוכשרים, אכפתיים ואתיים ללקוחות מגוונים בסוכנויות ציבוריות, בתוכניות קהילתיות ובפרקטיקות פרטיות. תוך מימוש העקרונות שלנו, אנו שואפים ליצור קהילה אכפתית בה נוכל לשגשג באופן אישי ולצמוח מקצועית. בעוד שרבים מהבוגרים שלנו עובדים בקהילות כפריות בעמק שננדואה של וירג'יניה או בין ההרים של מערב וירג'יניה, רבים נוספים עברו לשרת בקהילות אחרות ברחבי אזור אמצע האטלנטי וברחבי המדינה. אנו מזמינים את הסטודנטים שלנו לצאת לדרך מסע לכל החיים של בחינת אפשרויות חדשות, חידוד הכישורים שלהם והישארות רעננים לאורך הקריירה שלהם. אנו מעודדים אותם לתמוך אחד בשני במשימה האדירה של הקלת תהליך השינוי אצל יחידים, זוגות, משפחות, קבוצות וקהילות כיועצים מקצועיים מורשים. לבסוף, אנו מאתגרים את הבוגרים שלנו לקדם את מקצוע הייעוץ הקליני לבריאות הנפש באמצעות שירות, מחקר, חדשנות, הסברה והכשרה.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    היה שם למי שצריך אותך. פיתוח הידע והמיומנויות הדרושים לתמיכה באנשים הזקוקים לייעוץ שיקום.

    • Winona, ארצות הברית

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    להוביל עם חמלה. נהל עם טיפול. סנט מרי של אוניברסיטת מינסוטה מסייע לך להוביל בביטחון כדי להשיג את המטרות הבריאותיות ואת שירותי האנושות.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    Thiel Collegeתואר שני באמנויות (MA) בייעוץ קליני לבריאות הנפש מכין את הסטודנטים להיות יועצים מקצועיים מורשים (LPC) במדינת פנסילבניה. אם אתה מאזין רחום עם רצון עז להשפיע על חייהם של אחרים, אז אתה צריך לשקול קריירה בייעוץ לבריאות הנפש.

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני למתרגלי בריאות אינטגרטיביים שאפתניים, מנהלי בריאות ומאמני בריאות. תואר שני המקוון ההיברידי שלנו בלימודי בריאות אינטגרטיבית מכין את התלמידים להיות מובילים בתחומים המתרחבים של בריאות אינטגרטיבית, בריאות אישית וקידום בריאות. אנו מלמדים גישה ממוקדת ומותאמת אישית לליווי אימון לבריאות, המשלבת מודל של אדם שלם עם אסטרטגיות ופרקטיקות מבוססות ראיות. באמצעות התמקדות בכלים אינטגרטיביים כמו תזונה של מזון מלא, ניהול מתח, כושר, טיפולים משלימים, תשומת לב ונוירוביולוגיה בינאישית, בוגרינו מספקים את הידע, הפרקטיקות והמשאבים הרגישים תרבותית הדרושים לקידום הבריאות והבריאות של אנשים וקהילות.

    • Youngstown, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר השני באמנויות בגרונטולוגיה הוא אחת מתוכניות התואר החדשות של אוניברסיטת מדינת יאנגסטאון. עם דגש רב תחומי מוצק על אפידמיולוגיה חברתית והזדקנות, התכנית שונה

    • San Francisco, ארצות הברית
    • San Jose, ארצות הברית
    • + 2 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    7 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים של המורה לתואר שני בפסיכולוגיה עם ריכוז בנישואין ובטיפול משפחתי (MFT) מכינה את התלמידים להיות קשובים מבחינה חברתית ותרבותית ומטפלים משפחתיים ומדריכי בריאות הנפש.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר פוסט-מקצועי עם ריכוז בפתוקיזיולוגיה, מאמן זה מאמן PTs מנוסים כדי לפתח את היכולות שלהם לחשוב מדעית. כסטודנט, תוכל לפתח כישורי מחקר קליניים חזקים וכלים שיעזרו לשפר את השליטה המוטורית של המטופלים ולמידה מוטורית.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    כשמיליוני מבוגרים נכנסים לשנים הבכירות שלהם, הצורך בסביבות מגורים חדשניות ותומכות מהווה הזדמנות עסקית עצומה. תואר שני באמנויות במינהל סיעודי מטעם USC לאונרד דייוויס מכין אותך לתפקידי מנהיגות בכדי לענות על הביקוש הגובר הזה.

    • San Diego, ארצות הברית

    אנגלית

    אתה אחד שאנשים פונים אליו לקבלת עצות. אתה שומע מה הלב מדבר. הגיע הזמן לפתח את המתנה הזו. התאמן עכשיו להיות מטפל פרטי, מנהל סוכנות, מומחה לנישואין, מאמן חיים, מנהל רוחני, יועץ להתאוששות מהתמכרויות או מגשר משפחתי - לעזור לאחרים ולעצמך לחוות טרנספורמציה מתמשכת.