71 דיפלומה תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024

דיפלומה תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    באמצעות 100% מקוון ובמשרה חלקית PG Dip בריאות הציבור, תלמד כיצד לשפר את בריאות הציבור באזור שלך ובינלאומי. תוכלו לצבור מגוון מיומנויות שימושיות הניתנות ליישום בכדי להניע שינוי אמיתי בקהילות או בהקשרים של התרגול שלכם. במחקר PG Dip מקוון זה, תלמד נושאים מרכזיים הכוללים קידום בריאות, עקרונות ושיטות אפידמיולוגיה ויישום טכניקות להערכת צרכי בריאות האוכלוסייה תוך פיתוח כישורים אישיים ומקצועיים חיוניים הרלוונטיים לעובדי בריאות הציבור. בסיום הקורס תוכל להמשיך את לימודיך ולהתקדם לתכנית המאסטר המלאה.

    • Online

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Arden היא אחת האוניברסיטאות היחידות בבריטניה המציעה קורסי מנהיגות DipHE המתמקדים בבריאות וטיפול. לאחר השלמת קורס זה, יהיו לך הזדמנויות טובות יותר להגיש בקשה למימון במקום העבודה מאשר על תואר ראשון סטנדרטי. קורס זה פותח בהתאם לצרכים המשתנים ללא הרף של שירותי בריאות ורווחה, תוך התמקדות במיומנויות הגדלות הנדרשות מאנשי המקצוע והמנהלים של היום.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הסמכה זו מכינה אנשי מקצוע רשומים בתחום הבריאות לתפקידי תרגול קליני משופרים. אתה תפתח את הידע וההבנה הביקורתית שלך לגבי פרקטיקה קלינית משופרת, מנהיגות, מחקר וחינוך, ואת הכישורים המאפשרים לך לפעול עם רמה גבוהה של אוטונומיה. אתה תשפר את כישוריך בהערכה הוליסטית ושיטתית, קבלת החלטות מורכבות ומתן התערבויות מבוססות ראיות באיכות גבוהה עבור מטופלים, לקוחות ובני משפחותיהם. התעודה משלבת גם מודול מרשם לא רפואי אשר, בסיומו המוצלח, יאפשר לך לזכות בהכרה רגולטורית כמרשם לא רפואי במסגרת עיסוקך.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    24 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Sharjah, איחוד האמירויות הערביות
    • Lagos, ניגריה
    • + 14 more

    משרה חלקית

    10 שבועות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    הסמכת PG זו מסייעת לאנשי מקצוע שכבר עובדים בענף הבריאות או שואפים לחפש קריירה בענף הבריאות. קורס זה מתאים ביותר לאנשי מקצוע בתחום הבריאות, מנהלי בתי חולים, מנהלים, מפקחים, רופאים, רופאים, אחיות, חובשים וצוותי תמיכה בבתי חולים, מרפאות ובתי מרקחת כדי לרכוש עקרונות לניהול יעיל בתחום הבריאות החיוני לבתי החולים והבריאות המובילים. חברות. לקורס יש מושך מובהק בשל הביקוש הגובר לאנשי מקצוע מיומנים בענף הבריאות הגדל באזור עם חברות בינלאומיות רבות שעוברות לאזור. הקורסים נועדו לספק לאנשי מקצוע בתחום הבריאות את הידע והמיומנויות הדרושים כדי להיות מנהל אפקטיבי במגזר הבריאות, תוך שהם מציידים את המשתתפים בהבנת ההקשר החיצוני בו פועלים ארגוני בריאות, אופן ניהולם וטכניקות אנליטיות שניתן ליישם לתהליכי קבלת החלטות במגזר הבריאות. תעודת PG בניהול ומנהיגות בתחום הבריאות מאושרת על ידי CIQ, תעודת PG בבריטניה בניהול ומנהיגות בתחום הבריאות.

    • Guildford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    PGDip Physician Associate Studies מעניקים לך את הכישורים הדרושים לך כדי להעריך, לאבחן ולנהל בעיות רפואיות שונות כאיש מקצוע בטוח בעצמו, בטוח בעצמו. בילוי זמן עם רופא בכיר מנוסה, בין אם אתה עובד תחת השגחה או לצד המנטור שלך, תסייע למטופלים המתמודדים עם מצבים רבים ושונים.

    • Online

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית למדעים אנטומיים היא הזדמנות ייחודית לסטודנטים שרוצים לחקור היבטים של האנטומיה האנושית באמצעות הגמישות של תוכנית למידה מקוונת. זוהי הסמכה לתואר שני לאנשי מקצוע רפואיים, ביו-רפואיים ובני ברית ולעוסקים בתרגול הוליסטי עם עניין באנטומיה של האדם. התוכנית נעזרת בצוות ההוראה והמחקר המוערך ביותר באוניברסיטה. התוכנית שלנו במדעי האנטומיה מועברת כולה באופן מקוון וכתוצאה מכך מסתמכת על השימוש ב-IT.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימוד ה-HND שלנו בפרקטיקה של שירותי בריאות (משולב בריאות וטיפול סוציאלי) יעזור לך להשיג את הפרקטיקות הדרושות כדי להשפיע לטובה על חייהם של אנשים פגיעים.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Arden היא אחת האוניברסיטאות היחידות בבריטניה המציעה קורסי מנהיגות DipHE המתמקדים בבריאות וטיפול. לאחר השלמת קורס DipHE ניהול בריאות וטיפול ברמה 5, יהיו לך הזדמנויות טובות יותר להגיש בקשה למימון במקום העבודה מאשר על תואר ראשון סטנדרטי.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית הלימודים המגוונים מאפשרות לך לבחור מגוון רחב של ידע או להתרכז באזורים מיוחדים.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    447 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ארצי זה דיפלומה מוכרת, QCF מפורט לימודים בקורס בריאות והעבודה סוציאלית נועדה להיחקר באופן עצמאי או כהמשך על מרמה 2 ומטרתה לפתח ידע והבנה של מגוון נושאי יסוד לעבודת בריאות וחברה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה ליבר בית הספר האחרונה שרוצה להתמחות ברפואה ועבודה סוציאלית או בהשכלה גבוהה או בעבודה, כמובן שזה יכול להיות בשבילך.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    6 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    למד עוד על האנטומיה והפיזיולוגיה של מערכת הלב וכלי הדם, מערכת הנשימה, העיכול והעצבים.

    • Marylebone, הממלכה המאוחדת

    אנגלית

    שלב 1: תעודה בהיפנוזה מבוסס ראיות. קורס הכשרה אינטנסיבי בן שבעה ימים שהתמקד בהערכה בסיסית של היפנוזה, אינדוקציה היפנוטית, שימוש בסוגסטיה, הקשר הטיפולי בהיפנוזה והוראת לקוחות היפנוזה עצמית. הקורס מבוסס על מה שמכונה "מודל קוגניטיבי התנהגותי של היפנוזה" (ולא מודל "טראנס") - וזה אומר שהוא מאוד תואם לשילוב עם טיפול התנהגותי קוגניטיבי וגישות מבוססות קשב.

    • Chiswick, הממלכה המאוחדת

    אנגלית

    קורס זה ברמה של שנתיים עם תואר קליני אופציונלי לשנה ג 'והכשרת טווינא הוא קורס הכשרה מקצועית מעשית המאפשר לסטודנטים להשיג סטנדרטים גבוהים של יכולת, בטיחות וביטחון כעוסקים ברפואה סינית מסורתית.