157 תואר ראשון תוכניות ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Utica, ארצות הברית

    משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Online RN כדי BS ב סיעוד (RN כדי BSN) תוכנית מכין מורשה אחיות מוסמכות (RN) עבור קריירה משופרת כיום של הסביבה הבריאותית. בוגרי תוכנית זו CCNE מוכר להניח תפקידים הדורשים מעולה חשיבה ביקורתית, קבלת החלטות, תקשורת, כישורי מנהיגות. גלה את התוכנית המקוון החדשני שלנו ללא מגורים - חינוך סיעוד איכות אתה יכול להשלים מהר באינטרנט!

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התקדם בקריירה של EMS, או עבור לסיעוד, מכירות, פיתוח משאבים רפואיים או ניהול בריאות עם תואר ראשון מקוון תואם FESHE של EOU בניהול שירותי רפואת חירום. בחר תואר ראשון או תואר ראשון; המשך לתואר ראשון במדעים יישומיים אם אתה נכנס לתוכנית עם תואר עמית.

    • Hesston, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לבלות זמן במעבדת האחיות, לסייע לסטודנטים מתחילים לסיעוד בפיתוח כישוריהם הקליניים, באמצעות הדגמות, תצפית והשגחה. כרוך יותר זמן בתחילת סמסטר הסתיו והאביב, אך יהיה שימושי לאורך כל תקופת הלימודים כפי שנקבע על ידי מדריכי האחיות במכללה. תיתכן גמישות מסוימת בלוח הזמנים. חייבת להיות אחות מוסמכת.

    • Evansville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מערכת הבריאות בארה"ב משתנה במהירות, ואתה יכול לשמור על העקום על ידי השלמת תואר ראשון בשירותי בריאות ב- USI. התעסוקה בתחום הרפואי צפויה לגדול מהר יותר מהממוצע לכל המקצועות, שכן הענף ממשיך להתרחב ולהתרחב.

    • Lacey, ארצות הברית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Lewiston, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר בוגר אומנויות/מדעים במדעי רנטגן הוא תכנית לימודים בת ארבע שנים. השנה הראשונה של הקורסים הקדם-מקצועיים כוללת קורסי ליבה של חינוך כללי וקורסי תמיכה. קורסים מקצועיים כוללים לימוד ותרגול ביישום קליני של פרוצדורות רדיוגרפיות למטרות הדמיה של כל חלקי גוף האדם לצורך אבחון רפואי. התרגול יהיה בבתי חולים קהילתיים ובמרפאות. עם השלמת התואר Associate of Science in Radiographic Science ומעבר בבחינת ההסמכה המנוהלת על ידי ה-American Registry of Radiologic Technologists (ARRT), הבוגרים משלימים 22 נקודות זכות נוספות מהחטיבה העליונה כדי לקבל תואר ראשון במדעי רנטגן.

    • Dubuque, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים במכללת Loras College יכולים להתחיל את דרכם האקדמית במסגרת תכנית האחיות 3+2. לסטודנטים של לוראס המעוניינים בתחום הבריאות תהיה כעת הזדמנות להמשיך לתואר סיעודי תוך השלמת התואר הראשון של לוראס. עם השלמת התוכנית בהצלחה, הסטודנטים מקבלים את התואר הראשון באמנויות או התואר הראשון במדעים Loras College ותואר האחיות שלהם מ- NICC.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    9 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית עוזר הרופאים ב- Thiel College כוללת שני מסלולים נפרדים להשגת תואר שני בלימודי עוזרי רופא: Pathway 1 - קשישים בתיכון בעלי מוטיבציה גבוהה יכולים להירשם לתוכנית החמש שנתית המואצת שלנו. הסטודנטים יזכו בתואר ראשון ארבע שנתי מסורתי במערכות בריאות וימשיכו בתיל שנה חמישית לסיום התכנית לתואר שני. אנא עיין במגמת מערכות בריאות למידע נוסף לגבי התואר הראשון. Pathway 2 – סטודנטים שכבר השלימו תואר ראשון או תואר ראשון במדעים ורוצים להשיג תואר שני בלימודי עוזרי רופא מ- Thiel College צריכים לחקור את התוכנית שלנו ל-27 חודשים לאחר התואר.

    • Rapid City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    • Hanover, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מדורגת כאחת מבין 50 התוכניות המובילות ביותר של RN-BSN על ידי Best College College, תוכנית ה- RN ל- BSN המקוונת מאוניברסיטת קמפבלסוויל מוסמכת על ידי ועדת ההסמכה לחינוך בסיעוד (ACEN) ומספקת כישורי קבלת החלטות מתקדמים ומומחיות רפואית.

    • Carson, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    • Grand Rapids, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית אימון אתלטיק (ATP) הוא מוכר על ידי הוועדה על ההסמכה של חינוך אתלטי חינוך (CAATE).