5 תואר ראשון תוכניות ב רפואה אלטרנטיבית ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב רפואה אלטרנטיבית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Brooksville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    הפרס לתואר ראשון במדעי הקודש - מגמת: בריאות טבעית / רפואה אלטרנטיבית הוא סדרה ייחודית של קורסים הנמצאים לעיתים נדירות בבתי ספר ובמכללות לרפואה משלימה ואלטרנטיבית (CAM) או ברפואה טבעית.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    7 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הקבלה הכפולה של אוניברסיטת נובה דרום-מזרח ברפואה אוסטאופתית יכולה להכין אותך להיות רופא בעל יכולת, ביטחון עצמי ומרכז מטופל. קבלה כפולה מאפשרת לך לשמור מקום בתוכנית הדוקטור לאוסטאופתיה היוקרתית של NSU בזמן שאתה מרוויח את התואר הראשון שלך, כך שתוכל להתכונן לעתידך מהיום הראשון שלך כסטודנט לתואר ראשון.

    • Brooksville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    זה הזמן להפנות את הקריירה שלך למודל ייעוץ הוליסטי בר קיימא יותר שאינו מוגבל על ידי "הישאר בבית" או איסורי עיסוי והגבלות חדשות על שיטות הטיפול והרישיונות לטיפול בעיסוי.

    • Online USA

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית לימודים זו מהווה בסיס להבנת מושגי הבריאות ההוליסטית המיושמים באופנים המגוונים הקשורים להבנת הפיזיקה הקוונטית: ארומתרפיה, אוריקולותרפיה, ביופידבק, ביולוגיה, הומאופתיה, נוירו-בלשנות, תזונה ופסיכולוגיה.

    • Mineola, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדיקור באורך 183 אשראי עם שניים עשר השלישיים (ארבע שנים) עם תכנית רפואת צמחים סינית דומה לתכנית הדיקור, עם תוספת של קורס אחד נוסף של קורסים - הרבולוגיה סינית. קווצה זו מורכבת בעצם משתי סדרות של קורסים, כאשר הראשון מציג בפני התלמיד כ -400 צמחי מרפא בודדים, והשני מציג 250 נוסחאות או צמחי מרפא של צמחי מרפא בודדים.