75 תואר ראשון תוכניות ב סיעוד 2024

תואר ראשון תוכניות ב סיעוד 2024Filter
    • Rovaniemi, פינלנד

    זמן מלא

    7 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנו מחנכים אנשי מקצוע בתחום הבריאות בעלי ידע כללי ומיוחד בתחום הבריאות והסיעוד. הלימודים מאפשרים לבוגרים לעבוד בפינלנד ובסביבות בינלאומיות אחרות בבתי חולים ובמרכזי בריאות וכן במגזר הפרטי.

    • Jyväskylä, פינלנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    פגוש אנשים מרחבי העולם, ללמוד על תרבויות שונות ובמקביל ללמוד להיות אחות מוסמכת! תלמד לתכנן, ליישם ולפתח בריאות, קידום, מניעה, ריפוי ושיקום עבודה בתחום הבריאות. אתה יכול לעבוד בתחום הבריאות הבסיסי, הרווחה החברתית או הבריאות המיוחדת, חברות פרטיות, ארגונים, עמדות בינלאומיות בתחום או כיזם. בית ספר זה מציע תוכניות סיעוד, עסקים, תיירות ולוגיסטיקה.

    • Kelvin Grove, אוסטרליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בסיעוד של QUT מציע לך את ההזדמנות ללמוד מכמה ממומחי הסיעוד המוערכים באוסטרליה. גש למתקנים, טכנולוגיה וציוד המיועדים למטרה, והשלים 840 שעות מיקום.

    • The City, הממלכה המאוחדת

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Hesston, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לבלות זמן במעבדת האחיות, לסייע לסטודנטים מתחילים לסיעוד בפיתוח כישוריהם הקליניים, באמצעות הדגמות, תצפית והשגחה. כרוך יותר זמן בתחילת סמסטר הסתיו והאביב, אך יהיה שימושי לאורך כל תקופת הלימודים כפי שנקבע על ידי מדריכי האחיות במכללה. תיתכן גמישות מסוימת בלוח הזמנים. חייבת להיות אחות מוסמכת.

    • Kokkola, פינלנד

    זמן מלא

    7 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    Centria University of Applied Sciences מחנכת אחיות מוסמכות המטפלות בחולים, תומכות בהן ומקיימות שיקום לאנשים בגילאים שונים. המטרה שלנו היא להכשיר אחיות שיכולות לעבוד הן בפינלנד והן בתפקידים בינלאומיים ברחבי העולם. במהלך לימודי האחיות, תלמד כישורים בין אישיים ואינטראקטיביים, כישורי הדרכה, כישורי קבלת החלטות, וכן כישורי טיפול מגוונים. המשימה העיקרית שלך כאחות מוסמכת היא להבטיח את בריאותם ובטיחותם של הלקוחות, כלומר עליך להיות אחראי, זהיר ומדויק. עבודת אחיות נעשית בדרך כלל בצוותים רב מקצועיים. היכולת והכישורים לעבודה עצמאית נדרשים גם בעבודת אחות.

    • Vilnius, ליטא

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים לסיעוד במרפאה כללית היא הוראת תרגול מבוססת-ראיות מדעית. המומחה לסיעוד שהוכשר יקבל גישה הוליסטית עמוקה לבריאות, יוכל לספק שירותים בטוחים ואיכותיים לחברה, ליישם טכנולוגיות חדישות בפעילות מקצועית, ולסייע ללקוחות לגבש עמדות חיוביות לשיפור הבריאות ואיכות החיים.

    • León, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מכשירים אנשי מקצוע המסייעים בשיפור תנאי החיים, הבריאות והרווחה של האוכלוסייה בה הם מספקים שירותים, מתן טיפול מקיף בקידום והגנה בריאותית, מניעת מחלות, כמו גם בתחזוקה והחלמה של הבריאות של אנשים, משפחות והקהילה.

    • Vilnius, ליטא

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון בסיעוד שמה לה למטרה להכין אחיות מוכשרות עם הידע, המיומנויות והיכולות של מדע ופרקטיקה של האחיות, שיכולות לפתח ולשפר יכולות מקצועיות, מנהיגות ועבודת צוות במרדף אחר בריאות הפרט, המשפחה, הקהילה והציבור. עם סיום התואר הראשון בסיעוד ארבע שנים, יקבלו הבוגרים תואר ראשון באוניברסיטה והסמכה מקצועית כאחות כללית.

    • Winnipeg, קנדה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    האם אתה נלהב מתחום הבריאות? האם אתה אוהב לטפל באנשים? יש לך מנהיגות? התואר הראשון שלנו בסיעוד קורא! התלמידים שלנו הם גם רחמנים וגם מדעיים. תואר ראשון בסיעוד פותח פתח לקריירה מעוררת, בין אם בטיפול ישיר, קידום בריאות, מינהל, הוראה או אפילו מחקר.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Lethbridge, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת לית'ברידג' מציעה תכניות לתואר ראשון בסיעוד ותואר ראשון בסיעוד לאחר תואר בשיתוף עם מכללת לית'ברידג'. הסטודנטים לומדים תיאוריה ומתנסים בפרקטיקה קלינית בתחומי הרפואה והכירורגיה, טיפול ארוך טווח וטיפול מתמשך, רפואת ילדים, יולדות וילד, לידה ולידה, בריאות הנפש, בריאות כפרית אקוטית ובריאות קהילתית.

    • Adelaide, אוסטרליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תעשיית הבריאות משתנה ללא הרף עם טכנולוגיות וגישות חדשות לטיפול כדי לשפר את הזיהוי, האבחון והניהול של מחלות כרוניות ואקוטיות, כמו גם דגש חזק של שמירה על בריאות אוכלוסיות. תואר האחיות שלנו מתפתח עם השינויים הללו, מה שאומר שתובטח לך הכשרה מעשית רלוונטית לענף המבטיחה שתסיים את לימודיך בקריירה.

    • Oulu, פינלנד

    זמן מלא

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    השג את המומחיות וההסמכה שלך בסיעוד ב- Oulu University of Applied Sciences. כאחות מוסמכת, אתה מומחה במתן הסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול איכותי בבריאות ראשונית ובטיפול רפואי מיוחד. אתה מוכשר מאוד בטיפול בקבוצות מגוונות של לקוחות ומטופלים בעלי רקע תרבותי שונה בצוות רב תחומי. אתה מצויד בכישורי מנהיגות וניהול בסביבות עבודה בקצב מהיר ויש לך כישורים מבוססי ראיות וארגונים רחבים הדרושים בסיעוד.

    • Kuopio, פינלנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לאחר השלמת הלימודים סיעוד יהיה מומחה מיומן ומוכשר. יהיה לך ידע נרחב של סיעוד; תוכלו לשלוט על המושגים הנדרשים, שיטות ומיומנויות כדי לאפשר הערכה קריטית וקבלת החלטות שינוי במצבי סיעוד בלתי צפוי. לאחר סיום הלימודים, אתה תהיה מומחה בחולים סיעוד ויש להם היכולת ליישם את הידע שלך ואת הכישורים בעת פתרון בעיות סיעוד מורכבות ובלתי צפויות.