3 תואר ראשון תוכניות ב הסמכה בסיעוד ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הסמכה בסיעוד ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Utica, ארצות הברית

    משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Online RN כדי BS ב סיעוד (RN כדי BSN) תוכנית מכין מורשה אחיות מוסמכות (RN) עבור קריירה משופרת כיום של הסביבה הבריאותית. בוגרי תוכנית זו CCNE מוכר להניח תפקידים הדורשים מעולה חשיבה ביקורתית, קבלת החלטות, תקשורת, כישורי מנהיגות. גלה את התוכנית המקוון החדשני שלנו ללא מגורים - חינוך סיעוד איכות אתה יכול להשלים מהר באינטרנט!

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מדורגת כאחת מבין 50 התוכניות המובילות ביותר של RN-BSN על ידי Best College College, תוכנית ה- RN ל- BSN המקוונת מאוניברסיטת קמפבלסוויל מוסמכת על ידי ועדת ההסמכה לחינוך בסיעוד (ACEN) ומספקת כישורי קבלת החלטות מתקדמים ומומחיות רפואית.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    איפה מאותגרים את התלמידים להפוך לגרסאות הטובות ביותר של עצמם. היכן שמוכח ערכו של השכלה טובה, כל יום. אחיות רשומות שסיימו תכנית מוסמכת ועומדות בדרישות התוכנית זכאיות לביטוי ישיר לתכנית הסיעוד. YCP מציע העברת חסימות חינוך כללית של 100% לסטודנטים בעלי תואר עמיתי (AS, ADN) - לרוב הסטודנטים, אך לא לכולם, מוענקים כ- 70-72 נקודות זכות בממוצע. ניתן להעניק להם עד 75 נקודות זיכוי להעברת קורסים (סיעוד בתוספת קורסי תמיכה). אחיות שסיימו בעבר השכלה לתואר ראשון במגמה אחרת נדרשות לסיים רק את קורסי הסיעוד והתמיכה הנדרשים.