6 תואר ראשון תוכניות ב שווייץ for 2024

תואר ראשון תוכניות ב שווייץ for 2024Filter
    • Zurich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ההנהלה ראשון זה (אבה) בתכנית לימודי ניהול קלינית ופרמצבטיקה הוא עשה עבור סטודנטים שעבדו ישירות אחרי התיכון לפחות 3 שנים בתפקיד ניהולי באותו תחום או דומה,

    • Locarno, שווייץ

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית, אנגלית

    פיזיותרפיה היא מקצוע אוטונומי שהעוסקים בו עובדים במקצועיות ובפתיחות עם ספקי שירותי בריאות אחרים. הקורס לתואר מתאים לצרכים המודרניים של המקצוע, מתאים לכישורים להם זקוקים הבוגרים לעתיד ומענה באופן מלא לצורכי שירותי הבריאות ותיירות הבריאות המודרניים.

    • Zurich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • St. Gallen, שווייץ

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    תכני הקורס קורס פיזיותרפיה מחולק לשבעה תחומי למידה ומבוסס על תחומי התמחות שונים. בכל תחום נקבעת ההתייחסות לאזור היישום בפיזיותרפיה קלינית. מתואמים תוכן ההוראה והלמידה, המשימות ותחומי הפעילות העיקריים. תחומי למידה ויעדים בקורס פיזיותרפיסטים עומדים בפני אתגרים מורכבים. חשוב לנתח בעיות הקשורות לתנועה, הפרעות תפקודיות וכאב ולפתח אסטרטגיות לקידום הבריאות יחד עם המטופלים. תואר ראשון ב- OST - Ostschweizer Fachhochschule מכין אותך לתפקידים המגוונים של הפיזיותרפיה. קורס פיזיותרפיה מחולק לתחומי למידה ומבוסס על תחומי התמחות שונים. בכל תחום נקבעת ההתייחסות לאזור היישום בפיזיותרפיה קלינית. מתואמים תוכן ההוראה והלמידה, המשימות ותחומי הפעילות העיקריים. מדעי פיזיותרפיה ושיקום תעסוק ביסודות התיאורטיים, כמו גם בתהליך החשיבה, הפעולה וקבלת ההחלטות של הפיזיותרפיה. בתחום למידה זה תפתח: הבנת מדעים ביו-רפואיים קשורים, הבנת תהליכי קבלת החלטות לפיתוח אסטרטגיות פיזיותרפיות, יכולות להתערבויות מבוססות ראיות, ממוקדות בבעיות המטופלים.

    • Lugano, שווייץ

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית, צָרְפָתִית

    LUde.S. מציע תואר ארבע שנים - בצרפתית - מאוניברסיטת Semmelweis פיזיותרפיה. הכשרה מלאה, קפדנית ומקצועית שתביא לכם הן ידע תיאורטי והן מיומנויות מעשיות של מקצוע הפיזיותרפיסט (פיזיותרפיסט).

    • Locarno, שווייץ

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית, אנגלית

    תואר ראשון בסיעוד מבוסס על הכשרה מדעית ומקצועית של סטודנטים המציעים השכלה אוניברסיטאית לאומית ובינלאומית, מה שהופך את הבוגרים לניתנים לזיהוי ותחרותיים, בעלי הכשרה נאותה בארגון שירותי הבריאות. המטרה היא עבודה עצמאית בבתי חולים, מכללות, מוסדות בריאות ומוסדות בריאות פרטיים.