12 תואר ראשון תוכניות ב פורטוגל for 2024

תואר ראשון תוכניות ב פורטוגל for 2024Filter
    • Lisbon, פורטוגל

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית, פורטוגזית

    התואר הראשון במדעי התזונה מזכה לעסוק במקצוע התזונאית, שהוא אחד המקצועות בעלי הרלוונטיות הרבה בתחום הבריאות. הוראת מדעי התזונה ב- NMS, החולקת חלק גדול מהוראת הרפואה, היא הימור חזק מנקודת המבט האינטגרטיבית שכן היא תאפשר לרכוש מיומנויות מחקר מעשית, מה שיאפשר לתלמידים להבין אסוציאציות והמלצות, ולהבטיח אסטרטגיות אבחון והתערבות הוליסטיות ויעילות יותר.

    • Monte de Caparica, פורטוגל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, פורטוגזית

    תואר זה בסיעוד וטרינרי (DVN) מעריך את היישום המעשי והממושך של הידע הנרכש, ויוצר אחיות וטרינריות (VN) מוכשרות ומסוגלות לתרום באופן משמעותי לבריאות ולרווחת בעלי החיים, לא רק של חיות מחמד, אלא גם של אקזוטיות, סוסים, ומיני בעלי חיים. מבנה תכנית הלימודים של DVN מעריך למידת הדרכה, בסביבה אמיתית, המבוססת על לוגיקה חדשנית, המבוססת על הוראה שמטרתה אינטגרציה, הסתעפות והתמקצעות, ומעריכה בריאות גלובלית. רווחת בעלי חיים ואתיקה יוערכו באמצעות גישה רחבה למודלים קליניים וסימולטורים, חיזוק רכישת מיומנויות והכנת התלמידים לשיעורים מעשיים עם מקרים אמיתיים, תוך כבוד עמוק לבעלי חיים חולים ולשימוש האחראי בהם בהוראה.

    • Monte de Caparica, פורטוגל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    למכון הגבוה למדעי הבריאות של Egas Moniz (IUEM) יש ניסיון רב בהוראה בתחום הפסיכולוגיה (טרום בולוניה), הכוללת את המרכיב של פסיכולוגיה משפטית והתנהגות פלילית, תוך טיפוח מעורבותם של תלמידים בפרויקטים בקהילה (בתי ספר, בתי משפט, רשויות אכיפת חוק, ועדות להגנה על ילדים ונוער, מועצת עירייה, עמותות לתמיכה בקורבנות ועוד).

    • Monte de Caparica, פורטוגל

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המכון הגבוה למדעי הבריאות של Egas Moniz (IUEM) לתואר ראשון במדעי התזונה בולט בזכות ההשקעה החזקה בהוראה המתמקדת בפרקטיקה הקלינית התזונתית. ככזה, ישנו שיתוף פעולה קפדני עם הייעוץ התזונתי של IUEM, במטרה להציע לסטודנטים תרגול קליני תצפיתי אינטנסיבי המתמקד במציאות הקהילה כבר מהשנים הראשונות של התואר הראשון שלהם. שיתוף פעולה זה עם הייעוץ התזונתי מאפשר לסטודנטים להיות בקשר עם מורים בתחום העיסוק הספציפי שלהם במשך כ-50 שעות בחודש. על מנת להעצים את העיסוק הרפואי של הסטודנטים, מתקיימים מעת לעת מפגשים פתוחים עם הקהילה האקדמית, בהם מוצגים ונדונים מקרים רפואיים בעלי עניין בתחום התזונה.

    • Monte de Caparica, פורטוגל

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני משולב במדעי התרופות של Egas Moniz Higher Institute of Health (IUEM) הוא אחד הקורסים המפורסמים ביותר בפורטוגל בשלב זה. הוא מתהדר במסורת של מצוינות אקדמית בהכשרת אנשי מקצוע שנמשכת יותר מ-20 שנה אחורה. הכשרנו יותר מ-1,000 אנשי מקצוע במדעי התרופות. על פי מחקר התעסוקה (נילסן) שבוצע בקרב בוגרים ב-5 השנים האחרונות, אנו יכולים לראות שלרוקחים שלנו יש שיעור תעסוקה של 97% בתחום מדעי התרופות, והם יכולים להגיע לחוזה יציב לאחר שלושה חודשים.

    • Costa da Caparica, פורטוגל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    פורטוגזית

    ביוכימיה היא מדע דינמי ומרגש התורם מידע חשוב למדעי התרופות, ביולוגיה, רפואה, תזונה, חקלאות, פיזיולוגיה, גנטיקה ואימונולוגיה. התקדמות במדע מושגת באמצעות תצפית וניסויים. התואר בביוכימיה מהמר על המרכיב הניסיוני, מקדם את המגע של הסטודנטים עם המחקר.

    • Costa da Caparica, פורטוגל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    פורטוגזית

    התואר בביולוגיה תאית ומולקולרית מקיף מספר תחומים מדעיים המתפתחים במהירות ומאפשר לסטודנטים להתעדכן בהתקדמות האחרונה. הוא מציע מרכיב ניסיוני חזק ומקיף, המאפשר לסטודנטים לרכוש מיומנויות להגיב לאתגרים של הביולוגיה המודרנית, במעבדה ובחברה.

    • Viseu, פורטוגל

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    פורטוגזית

    הקורס נועד להבטיח את ההכשרה הדרושה ל: השתתפות בניהול שירותי בריאות, יחידות או מפעלים;

    • Viseu, פורטוגל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    פורטוגזית

    הכרת מזון מייצורו, דרך עיבודו התעשייתי, הערכתם איכותית ותזונתית, מנקודת מבט של איכות, בטיחות המזון והערך התזונתי בהתחשב בדרישות השונות של הצרכן;

    • Rio de Mouro, פורטוגל

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס רפואת UCP הוא תואר שני משולב הנמשך שש שנים אקדמיות. יש לו תכנית לימודים חדשנית ביותר, הנובעת משיתוף פעולה עם הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת מאסטריכט, מוסד בעל יוקרה בינלאומית רבה. יש לה גם שותפות למרכיב הקליני עם קבוצת לוז סאודה, אחת מקבוצות הבריאות הפרטיות הגדולות בפורטוגל. הקורס נתמך על ידי פדגוגיות מודרניות, בעלות בסיס טכנולוגי חזק, ומבקש להבטיח את ההאנשה של מקצוע הרפואה. הקורס לרפואה ישתמש במתודולוגיות הוראה ממוקדות סטודנטים המטפחות אוטונומיה של למידה, שימור רב יותר ועומק ידע, עם כישורים קליניים מוכחים. הקורס מותאם למודל ההוראה וההערכה של אוניברסיטת מאסטריכט יקבל הכשרה ברמה הבינלאומית הטובה ביותר, עם מורים מובילים, וילמד באנגלית, כאשר המרכיב הקליני בפורטוגזית. הקורס יאפשר גישה לניידות הכשרה בינלאומית עם בתי ספר מובילים אחרים לרפואה.

    • Costa da Caparica, פורטוגל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    פורטוגזית

    ההנדסה הביו-רפואית של NOVA מפתחת טכנולוגיות חדשניות במניעה, אבחון וטיפול במחלה. הקורס מכסה מגוון רחב מאוד של תחומים כמו מכשור ביו-רפואי, עיבוד אותות ותמונה, חומרים ביו, ביומכניקה ושיקום. הקורס נוצר במטרה לעורר יצירתיות, יוזמה ואוטונומיה של התלמידים, לעודד אותם ליישם את הידע המדעי והטכנולוגי שנרכש, הן לשיפור שירותי הבריאות והן להבנת מנגנוני הפעולה של גוף האדם. בשלבים שונים של הקורס מקודם הקשר למוסדות בריאות וחברות שונות הקשורות למגזר זה.

    • Coimbra, פורטוגל

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    פורטוגזית

    סיעוד בשלושים השנים האחרונות עבר התפתחות משמעותית ברמת הידע המדעי וההכשרה ברמה הטכנולוגית וברמת הפילוסופיה של הטיפול הנובעת משינויים חברתיים, פוליטיים, כלכליים, דמוגרפיים ואפידמיולוגיים בחברות מודרניות.