3 תואר ראשון תוכניות ב מקסיקו for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מקסיקו for 2024Filter
    • Tepeaca, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    להכשיר מנתחים ומיילדות, בעלי הכשרה גבוהה, טכנית ומדעית, עם חוש אנושי, בסיס התרגול הרפואי שלהם, עם מטרות מקצועיות ואינטלקטואליות של שיפור מתמיד ושיפור אקדמי, עם ייעוד לשרת את הקהילה להיות מוסד ההכשרה הטוב ביותר למנתחים ומיילדות, עם הכרה והסמכה לאומית ובינלאומית, עם חוש אנושי רחב, עם בוגרים המחויבים לצמיחתם המקצועית ואיכות השירות. סטודנטים שנכנסים לתואר ראשון באמצעות בחינת קבלה, לוקחים 10 סמסטרים ומשלימים שנת התמחות של רוטרי לתואר ראשון ושנה של שירות חברתי.

    • Irapuato, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    תכנית האורתודונטיה מתמקדת במעבדה האורתודונטית יישור שיניים I קפלומטריה I צמיחה והתפתחות גולגולת I אנטומיה ראש וצוואר סטומטולוגיה I מרפאה אורתודונטית אורתודונטיה III אורתופדיה ומכשירים פונקציונאליים II סמינר תזה I מומים גולגולתיים אורתודונטיה וכירורגיה אורתודונטית אורתודונטיה אורתודונטיה אורתודונטית אורתודונטית ואורתודונטית התקנים I צמיחה והתפתחות גולגולתיים II נושאים נבחרים עזר באורתודונטיה סטומטולוגיה II מרפאה אורתודונטית II סמינריון חסימה והתזה כספומט II עיוותים גולגולת II יועצות ארגונומיה וניהול IV

    • Tepeaca, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    להכשיר אנשי מקצוע בתחום הבריאות, בעלי הכשרה גבוהה, טכנית ומדעית עם פרופיל הומניסטי, בסיס התרגול הרפואי שלהם, עם מטרות מקצועיות ואינטלקטואליות של שיפור מתמיד, עם ייעוד לשרת את הקהילה. "להיות מוסד של אקדמאים. מצוינות, עם תחושת אחריות חברתית גבוהה בתחום הבריאות, המבקשת מניעה, שליטה ומיגור מחלות המייצרות חברה בריאה.